23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nordjysk app holder styr på trivslen i komplekse plejeteams

App’en "Min Arbejdsdag" er ment til at bygge bro mellem ledere og udekørende medarbejdere

- Hvordan har din arbejdsdag været?

Det simple spørgsmål danner rammen om en app, der skal højne trivslen og binde leder og medarbejder tættere sammen i hjemmeplejen.

- Hjemmeplejeteams har en meget kompleks ledelse, hvor en leder skal holde styr på over 30 medarbejdere, der kommer og går i skiftende vagter. Samtidig er de ansatte ude hos borgerne, så det er ikke sikkert, at lederen lige når at spørge til, hvordan det går, og om der skal håndteres noget fra arbejdsdagen. Derfor har vi lavet den her app "Min Arbejdsdag", siger Peter Christensen, der er partner og medejer af TeamEffet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094