Instrumenter og udstyr til tandpleje og delspecialer herunder
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Levering af materialer til tandbehandling til KomUdbud.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Levering af materialer til tandbehandling til de medlemskommuner af KomUdbud, som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse: Levering af materialer til tandbehandling til KomUdbud
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Dansk Nordenta A/S
Nydamsvej 8
8362 Hjørring
DANMARK
Telefon: +45 26880604
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
Der er tale om indgåelse af kontrakt via et indkøbsfællesskab, KomUdbud, med Fredericia Kommune som tovholder. Efter tildeling af kontrakt er hver medlemskommune, som har forpligtet sig til aftalen, kontraktspart, herunder følgende kommuner:
Århus, Esbjerg, Fredericia, Holstebro, Ikast-Brande, Kolding, Middelfart, Odense, Randers, Silkeborg og Sønderborg
Kommunerne køber ikke ind på vegne af hinanden, men foretager hver især deres indkøb ud fra den tildelte rammeaftale.
(Der kan henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning: »Pop-up tekster til bekendtgørelse om indgåede kontrakter«).
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.5.2015