23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 010-020300
Offentliggjort
15.01.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Holbæk Kommune

Tandregulering


Holbæk Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Holbæk Kommune
CVR-nummer: 29189447
Postadresse: Kanalstræde 2
By: Holbæk
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
Telefon: +45 72361239

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193097

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tandregulering

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85131100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af tandreguleringsbehandling af børn/unge under 18 år til Holbæk Kommune. For at imødekomme kommunens forventede kapacitetsbehov for bøjlebehandlinger udbyder Holbæk Kommune en rammeaftale på 200 borgere. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudsloven afsnit III § § 186-189 (light regimet) i henhold til udbudsbekendtgørelse offentliggjort i EU-tidende/TED-databasen. Der er tale om en rammeaftale med direkte tildeling. Den nærmere beskrivelse af aftalens anvendelse findes i aftaledokumentets afsnit 2. Leverandøren skal i aftalens løbetid opretholde en årlig kapacitet til at kunne håndtere nye anviste borgere. Den nærmere beskrivelse af krav til leverandøren kapacitet findes i aftaledokumentets afsnit 4. Se nærmere om udbuddet i udbudsbetingelserne og dens tilhørende dokumenter.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85131100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af tandregulering, herunder varetagelse af ordregivers forpligtigelse og behandling inkl. nødbehandling og retention af borgere. Ordregiver visiterer og anviser borgere og leverandøren igangsætter og færdiggøre behandlingen. Ydelsen skal udføres i Danmark og indenfor en hensigtsmæssig afstand for borger transport. På baggrund heraf skal leverandørens klinik, hvor tandreguleringsbehandlingen foretages, maksimalt ligge 40 km. fra kommunens tandregulering Amtmandsvej 6, 4300 Holbæk. Leverandøren skal bemande den aktuelle klinik med personale, der fagligt og kapacitetsmæssigt kan løse opgaven, og minimum 1 af leverandørens indehaver/ansatte har autorisation som specialtandlæge i ortodonti. Den nærmere beskrivelse af ydelsens omgang og krav hertil findes i aftaledokumentets afsnit 4.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Varigheden af rammeaftalen kan forlænges med 1 x 12 måneder. Rammeaftalen har således en maksimal varighed på 48 måneder, inklusive forlængelse.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Rammeaftalen tildeles flere aktører, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved tildelingskriteriet pris. Det højeste antal påtænkte deltagere på rammeaftalen er 2. Se nærmere i udbudsbetingelserne pkt. 12

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 217-533500
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Tandregulering

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Specialtandlægerne i Roskilde Aps
CVR-nummer: 27926029
By: Roskilde
NUTS-kode: DK021
Postnummer: 4000
Land: Danmark
E-mail: roskilde@specialtandlaegerne.com
Telefon: +45 46365033

Internetadresse: https://specialtandlaegerne.com/

Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 6 200 000.00 DKK
Laveste bud: 6 000 000.00 DKK / Højeste bud: 6 000 000.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frist for indgivelse af klage:

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudsloven afsnit III, skal, jf. lovens § 7, stk. 2 være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/01/2020

Send til en kollega

0.047