Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Udbud af misbrugsbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Hansen
E-mail: janha@htk.dk
Telefon: +45 43591000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Udbud af misbrugsbehandling
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om misbrugsbehandling for Social- og Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 4.10.2019. Formålet med misbrugsbehandlingen er at bringe borgeren ud af sit misbrug.
Intensiv dagbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om misbrugsbehandling for Social- og Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 4.10.2019. Formålet med misbrugsbehandlingen er at bringe borgeren ud af sit misbrug.
Høje-Taastrup Kommune ønsker, at borgerne møder typisk mandag til fredag, 5-8 timer dagligt. I dagbehandling støttes borgerens individuelle mål med en kombination af aktiviteter, opgaver, individuelle samtaler og gruppesamtaler. I forbindelse med den intensive dagbehandling skal der kunne tilbydes substitutionsbehandling og psykiatrisk bistand og erklæringer.
Ambulant dagbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om stofmisbrugsbehandling for Social- og
Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 4.10.2019.
Formålet med stofmisbrugsbehandlingen er at, i samarbejde med borgeren, sikre at borgeren komme ud af sit misbrug.
Høje-Taastrup Kommune ønsker, at ydelsen leveres 1 – 2 gange ugentligt og tilpasses den enkelte borgers situation og behov. Centrale elementer i den ambulante behandling er rådgivning, individuelle samtaleforløb og eventuel gruppebehandling.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af misbrugsbehandling
CVR-nummer: 85657917
Postadresse: Vingaardstræde 18
By: København
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1070
Land: Danmark
E-mail: nih@kkuc.dk
Internetadresse: http://www.kkuc.dk
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af misbrugsbehandling
CVR-nummer: 32770886
Postadresse: Marievej 3
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2630
Land: Danmark
E-mail: jk@kompagniet.nu
Telefon: +45 29648084
Internetadresse: https://kompagniet.nu/
Del VI: Supplerende oplysninger
Frist for interessetilkendegivelse - 4.10.2019. Udvalgte tilbudsgivere (3-7) modtager udbudsmateriale 11.10.2019 med tilbudsfrist 1.11.2019. Evt. forhandlinger i perioden 4 - 8.11.2019. Indgåelse af kontrakt 29.11.2019. Driftsstart 1.1.2020. Ændringer i tidsplan, sammensætning/indhold/antal af delaftaler forbeholdes.
Bemærk: Selve tilbudsfasen vil strække sig hen over efterårsferien (uge 42). Evt. spørgsmål der i tilbudsfasen stilles i uge 42 først besvares tirsdag i uge 43.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk