Fakta om udbudet
Udbyder
Hvidovre Kommune, Center for Sundhed og Ældre
Begrænset udbud af personlig pleje og praktisk hjælp i Hvidovre Kommune
Hvidovre Kommune, Center for Sundhed og Ældre
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55606617
Hvidovrevej 278
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Martin Regner Groth
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hvidovre.dk
Del II: Genstand
Begrænset udbud af personlig pleje og praktisk hjælp i Hvidovre Kommune
Hvidovre Kommune udbyder personlig pleje og praktisk hjælp efter serviceloven samt uddelegerede sundhedslovsydelser.
Hvidovre Kommune
Ordregiver udbyder personlig pleje og praktisk hjælp ud fra følgende overordnede betragtninger:
— Målgruppen for de udbudte opgaver er borgere, der er visiteret til personlig pleje og/eller praktisk hjælp og/eller rehabiliteringsforløb (Serviceloven § 83, § 83a), afløsning af nære pårørende (Serviceloven § 84, stk. 1) og/eller delegerede hjemmesygeplejeydelser (Sundhedsloven § 138),
— Ordregivers til enhver tid gældende kvalitetsstandarder og tilhørende indsatskatalog med det i disse beskrevne serviceniveauer udgør rammen for Leverandørens opgaveløsning,
— Formålet med indsatsen er at støtte og hjælpe borgeren, så borgeren forbedrer, genvinder og/eller bevarer sit fysiske eller psykiske funktionsniveau,
— Ordregiver arbejder med udgangspunkt i at gøre borgeren selvhjulpen, og Leverandøren skal derfor levere både praktisk og personlig hjælp, samt hverdagsrehabilitering i henhold til servicelovens § 83a,
— Leverandøren skal overholde den til enhver tid gældende lovgivning, notatpligten samt ændringer i praksis.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
32063543
Hvidovrevej 350A
Hvidovre
2650
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk