23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 193-468021
Offentliggjort
07.10.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

Holter og Eventoptager udstyr samt Døgnblodtryksmålere til Region Sjællands hospitaler og sygehuse


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Lise Dalsgaard Hansen
Telefon: +45 93517544
E-mail: ldh@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Holter og Eventoptager udstyr samt Døgnblodtryksmålere til Region Sjællands hospitaler og sygehuse.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33110000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Sjælland forventer inden for nogle få måneder at udbyde rammeaftaler(r) / offentlig kontrakt (er) på levering af Holter og Eventoptager udstyr samt Døgnblodtryksmålere til Region Sjællands hospitaler og sygehuse.

Region Sjælland ønsker derfor at orientere sig om mulighederne på markedet, hvorfor leverandører, der kan levere produkter, som overholder nedenstående minimumskrav (se pkt. II.2.4), er velkomne til at komme og præsentere deres udstyr.

Arrangementet er planlagt til at finde sted tirsdag 22.10.2019 og forventes afholdt på Sjællands Universitetshospital Køge, Lykkebækvej 1, 4600 Køge. Tilmelding og eventuelle spørgsmål sendes til Udbudskonsulent Lise Dalsgaard Hansen via mail ldh@regionsjaelland.dk

Tilmelding senest torsdag d. 18.10.2019, kl. 16:00.

Nærmeste oplysninger om tid og sted fremsendes ultimo uge 42.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Holter udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen til Region Sjællands hospitaler og sygehuse

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33123210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Holter udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen til Region Sjællands hospitaler og sygehuse.

Blandt de ufravigelige krav, der vil blive stillet til produktet, er:

1) Bærbart apparat der bruges til døgnregistrering af hjerterytmen;

2) Apparat skal kunne registrere hjerterytmen i mindst 48 timer ved 3 afledninger og uden batteriskifte;

3) Apparat skal kunne registrere hjerterytmen i 7 døgn ved 2 afledninger;

4) Flergangsudstyr skal kunne rengøres og desinficeres med sprit eller klor;

5) Alle tilkoblede PCer eller middleware skal installeres på Region Sjælland udstyr;

6) Hvis leverandøren behandler personhenførbare data, så skal leverandøren underskrive og efterleve Region Sjællands databehandleraftale og tilhørende instruks;

7) Løsningen skal understøtte at personhenførbare data rutinemæssigt kan slettes eller anonymiseres, når opbevaringshjemmel ophører;

8) Løsningen (PC og Middleware) skal på leveringstidspunktet understøtte Single Sign On (SSO) mod AD for interne brugere;

9) Brugere bør tildeles autorisations roller/rettigheder baseret på AD informationer (Grupper);

10) Windows 10 skal understøttes på klienter;

11) Løsningen skal understøtte CPR opslag til validering af patienter;

12) Løsningen skal understøtte HL7 v2 til opkobling mod LIS/EPJ. Alternativt via vores MDI platform fra Nanthhealth;

13) Middleware skal installere på kundens virtuelle platform.

Leverandøren må også gerne præsentere kommende produkter, der opfylder ovennævnte krav, forudsat, at de markedsføres inden tilbudsfristen, ca. primo februar 2020.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Leverandører, der kan levere Holter og Eventoptager udstyr såvel som Døgnblodtryksmåler skal præsentere disse i samme seance og vil følgelig få tildelt ekstra tid. Man skal derfor oplyse, om man har relevante produkter inden for en eller flere kategorier i forbindelse med tilmelding.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Eventoptager udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen til Region Sjællands hospitaler og sygehuse

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33123210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Eventoptager udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen til Region Sjællands hospitaler og sygehuse.

Blandt de ufravigelige krav, der vil blive stillet til produktet, er:

1) Bærbart apparat der bruges til registrering af hjerterytmen i events;

2) Flergangsudstyr skal kunne rengøres og desinficeres med sprit eller klor;

3) Alle tilkoblede PCer eller middleware skal installeres på Region Sjælland udstyr;

4) Hvis leverandøren behandler personhenførbare data, så skal leverandøren underskrive og efterleve Region Sjællands databehandleraftale og tilhørende instruks;¨

5) Løsningen skal understøtte at personhenførbare data rutinemæssigt kan slettes eller anonymiseres, når opbevaringshjemmel ophører;

6) Løsningen (PC og Middleware) skal på leveringstidspunktet understøtte Single Sign On (SSO) mod AD for interne brugere;

7) Brugere bør tildeles autorisations roller/rettigheder baseret på AD informationer (Grupper);

8) Windows 10 skal understøttes på klienter;

9) Løsningen skal understøtte CPR opslag til validering af patienter;

10) Løsningen skal understøtte HL7 v2 til opkobling mod LIS/EPJ. Alternativt via vores MDI platform fra Nanthhealth;

11) Middleware skal installere på kundens virtuelle platform

Leverandøren må også gerne præsentere kommende produkter, der opfylder ovennævnte krav, forudsat, at de markedsføres inden tilbudsfristen, ca. primo februar 2020.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Leverandører, der kan levere Holter og Eventoptager udstyr såvel som Døgnblodtryksmåler skal præsentere disse i samme seance og vil følgelig få tildelt ekstra tid. Man skal derfor oplyse, om man har relevante produkter inden for en eller flere kategorier i forbindelse med tilmelding.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Døgnblodtryksapparat til Region Sjællands hospitaler og sygehuse

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33190000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Døgnblodtryksapparat til Region Sjællands hospitaler og sygehuse.

Blandt de ufravigelige krav, der vil blive stillet til produktet, er:

1) Bærbart apparat der bruges til døgnregistrering af blodtrykket i minimum 24 timer uden batteriskifte;

2) Flergangsudstyr skal kunne rengøres og desinficeres med sprit eller klor;

3) Fremvisning af tilhørende manchetter (flergangs- og engangsmanchetter) til apparatet.

Leverandøren må også gerne præsentere kommende produkter, der opfylder ovennævnte krav, forudsat, at de markedsføres inden tilbudsfristen, ca. primo februar 2020.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Leverandører, der kan levere Holter og Eventoptager udstyr såvel som Døgnblodtryksmåler skal præsentere disse i samme seance og vil følgelig få tildelt ekstra tid. Man skal derfor oplyse, om man har relevante produkter inden for en eller flere kategorier i forbindelse med tilmelding.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
03/10/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/10/2019

Send til en kollega

0.11