23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 184-448085
Offentliggjort
24.09.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

Høring af udbudsmateriale til TeleKit og tilknyttede drifts, service- og logistikydelse


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Anette Eghoff
Telefon: +45 93576819
E-mail: aegh@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale til TeleKit og tilknyttede drifts, service- og logistikydelse

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leverandøren skal yde Drifts, Service og -Logistikydelser for LP Sjælland i henhold til LP Sjællands løbende bestillinger af TeleKit's i forbindelse med at borgere bliver henvist og visiteret til telemedicinsk hjemmemonitorering.

Landsdelsprogram Sjælland er etableret som et tværsektorielt samarbejde mellem Region Sjælland, de 17 sjællandske kommuner og de alment praktiserende læger i Region Sjælland. Landsdelsprogram Sjælland varetager på vegne af samarbejdets partnere det daglige driftsansvar for afvikling og understøttelse af tværsektorielle telemedicinske forløb.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30213200
33100000
60000000
60161000
79920000
79921000
79991000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud vedr. TeleKit og tilknyttede drifts, service- og logistikydelser sendes udkast (og dele) af det foreløbige udbudsmateriale i høring bland potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at materialet ikke indeholder uhensigtsmæssigheder.

Vi håber, at i vil gennemgå det vedlagte materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.

Besvarelsen må meget gerne indeholde uddybende forklaringer. Høringssvar bedes sendes via CTM (EU-Supply) og bliver ikke offentliggjort. Høringen afsluttes d. 3.10.2019, kl. 12:00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
21/09/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/09/2019

Send til en kollega

0.063