23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 135-331704
Offentliggjort
16.07.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Aarhus Kommune, Center for Frihedsteknologi, Sundhed og Omsorg

Vindere

Rammeaftale om levering af indstillelig senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele

(24.12.2019)
RotoBed ApS
Storegade 44
6640 Lunderskov

Rammeaftale om levering af senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele

(24.12.2019)
TurnAid ApS
Vejlevej 15
7160 Tørring

Opdateringer

Annullering
(24.12.2019)

Udbud af fabriksnye indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede jf. følgende produktgruppe på


Aarhus Kommune, Center for Frihedsteknologi, Sundhed og Omsorg

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune, Center for Frihedsteknologi, Sundhed og Omsorg
55133018
Grøndalsvej 2
Aarhus, Viby J
8260
Danmark
Kontaktperson: Maiken Ulsøe
Telefon: +45 41870410
E-mail: maul@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5c618fa-5d20-4528-806e-af0c59a94d2a/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5c618fa-5d20-4528-806e-af0c59a94d2a/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5c618fa-5d20-4528-806e-af0c59a94d2a/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b5c618fa-5d20-4528-806e-af0c59a94d2a/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af fabriksnye indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede jf. følgende produktgruppe på

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33192130
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Aarhus Kommune udbyder hermed fabriksnye indstillelige senge med 4 delt liggeflad, motoriserede, der henholdsvis har en ind-og udstigningsfunktion og en lav liggehøjde over gulv, samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune. Købet af sengene vil som hovedregel foretages af Aarhus Kommunes Hjælpemiddelcenter. Sengene vil indgå i kommunens genudlånsordning.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i fodenden og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med ind-og udstigningsfunktion i fodenden samt tilhørende tilbehør/reservedele. Der ønskes senge, der kan gøre borgeren selvhjulpen i forbindelse med ind- og udstigning i fodenden. Samtidig ønskes det, at sengene kan benyttes af 1 hjælper til borgere, der har behov for hjælp til ind- og udstigning af sengen. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes både i hjemmeplejen, borgers eget hjem og i plejehjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder ad 2 gange.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med ind- og udstigningsfunktion i siden og tilhørende tilbehør/reservedele. Der ønskes senge, der kan gøre borgeren selvhjulpen i forbindelse med ind- og udstigning fra siden. Samtidig ønskes det, at sengene kan benyttes af 1 hjælper til borgere, der har behov for hjælp til ind-og udstigning af sengen. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes både i hjemmeplejen, borgers eget hjem og i plejehjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder ad 2 gange.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele

Delkontraktnr.: Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter køb af fabriksnye indstillelige senge med lav liggefladehøjde over gulv og tilhørende tilbehør/reservedele. Der ønskes en seng, der kan gå langt ned til gulvet til borgere, der derved har mulighed for at stige ind og ud af seng samt forebygge fald ud af seng. Samt til borger der har behov for hjælp af personale til personlig pleje. Produktet skal anvendes i plejehjem.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder ad 2 gange.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver bedes i ESPD angive følgende nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår:

- Egenkapital.

Aarhus Kommune accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som har en positiv egenkapital.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 21/08/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 20/08/2021
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/07/2019

Send til en kollega

0.062