23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 102-247909
Offentliggjort
28.05.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Socialstyrelsen

VISOs ydelser vedr. børn, unge og voksne med en NCL-diagnose herunder Spielmeyer-Vogts sygdom


Socialstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
Odense
Danmark
Kontaktperson: Nina Steensig
E-mail: nste@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

VISOs ydelser vedr. børn, unge og voksne med en NCL-diagnose herunder Spielmeyer-Vogts sygdom

Sagsnr.: 2018-2877
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Socialstyrelsen udbyder en rammekontrakt for specialiserede ydelser vedrørende børn, unge og voksne med en NCL-diagnose herunder Spielmeyer-Vogts sygdom.

Ydelserne omfatter 'specialrådgivning ', 'udredning ' og herudover en udviklingsramme til bl.a.kurser og vidensudvikling.

Udbuddet gennemføres som light-udbud med forhandling. For at kunne blive inviteret til forhandling og endelig afgivelse af tilbud, skal tilbudsgiver senest ved dette udbuds tidsfrist have uploadet sit tilbud i Mercell.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 13 006 000.00 EUR
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

VISOs ydelser vedrørende NCL er målrettet borgere, pårørende og fagpersoner. Rådgivning fra VISO består af løbende rådgivning fra diagnosen indtræder og resten af borgerens liv. Der ydes f.eks. rådgivning til skole, kommunal myndighed, forældre og kontaktpersoner i hjemmet. Der laves desuden udredninger af borgerens funktionsniveau eller andre forhold med betydning for borgerens livssituation. Antallet af borgere, der ydes rådgivning til gennem VISO, varierer aktuelt mellem ca. 20-25 personer. VISOs ydelser vedr. NCL-sygdomme rummer desuden kurser for borgere, pårørende og fagfolk samt vidensudvikling. Ydelserne tilrettelægges i et tæt samarbejde med pårørenderepræsentanter og med en afdelingslæge fra Center for Sjældne Sygdomme på konsulentbasis. VISO ønsker at indgå kontrakt med én leverandør om levering af ydelserne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalifikationer og erfaring / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Udviklingsramme / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 266-518066
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Kontrakt vedr. VISOs NCL-ydelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
25/04/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Region Midtjylland, Institut for Kommunikation og Handicap
Aarhus
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 13 006 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Viborg
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/05/2019

Send til en kollega

0.047