Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Engangsprodukter til monopolær og bipolær diatermi
Sagsnr.: 18032439
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
33161000
II.1.3)
Kontrakttype
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Udbud på engangsprodukter til elkirurgi fordelt på 6 delaftaler under emner: monopolære diatermihåndtag m/u røgsug plus tilhørende elektroder, neutralplader samt bipolære engangspincetter af forskellig art.
II.1.5)
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 11 000 000.00 DKK
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Monopolær engangsdiatermihåndtag uden integreret røgsug
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Monopolær engangsdiatermihåndtag uden integreret røgsug, coated elektrode ca. 70mm.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Monopolær engangsdiatermihåndtag med integreret røgsug
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Monopolær engangsdiatermihåndtag med integreret røgsug, coated elektrode ca. 70mm.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Monopolær engangsdiatermihåndtag uden integreret teleskop røgsug
Delkontraktnr.: 3
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Monopolær engangsdiatermihåndtag med integreret teleskop røgsug, coated elektrode ca. 70mm.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
L-Hook med håndtag til laparoskopi
Delkontraktnr.: 4
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
L-Hook med håndtag til laparoskopi med og uden coatning i forskellige længder.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delkontraktnr.: 5
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Neutralplader beregnet til patienter >13 kg.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Bipolære engangspincetter
Delkontraktnr.: 6
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
33162200
33164000
33169000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Bipolære engangspincetter, forskellige modeller og forskellige længder.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2019
Slut: 31/10/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 24 måneder.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.1)
Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)
Kontraktbetingelser
III.2.2)
Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3)
Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4)
Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/06/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk, Norsk, Nordsamisk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 04/06/2019
Tidspunkt: 12:00
Sted:
Regionsgården, Kongens vænge 2, Hillerød