23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 072-171284
Offentliggjort
11.04.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fredensborg Kommune

Opdateringer

Rettelse
(29.04.2019)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-04-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-05-2019
Time: 12:00

Annullering
(31.07.2019)

Fredensborg Kommune må desværre annullere udbuddet af midlertidige botilbud. Årsagen er, at kommunen gennem dialog med Socialtilsynet er blevet opmærksom på, at den udbudte løsning ikke er den mest hensigtsmæssige. Ud over at driften af botilbuddet skal være efter servicelovens § 85 i stedet for § 107 forventes opgavens volumen at blive ændret. Kommunen vil foretage er genudbud, der tidsmæssigt dog ikke kan foretages før efteråret 2020.

Midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107 med støtte til borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer


Fredensborg Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fredensborg Kommune
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
Telefon: +45 72562411
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103827918.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/103827918.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/103827918.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107 med støtte til borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85300000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kontrakt om levering af støtte og behandlingstilbud i midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107. Målgruppen er borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer, som for en periode har brug for at bo i et botilbud med støtte.

Tryk her https://permalink.mercell.com/103827918.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
80570000
85000000
85310000
85311000
85311300
85312300
85320000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Fredensborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Fredensborg Kommune ønsker et samarbejde med en Leverandør, der kan yde den daglige og pædagogiske støtte til beboerne på botilbuddet. Kommunen varetager myndighedssagsbehandlingen, er driftsherre/leder og ejer af tilbuddet, men ønsker at udlicitere opgaverne i form af behandlingsdelen og personaleansvaret ved ansættelse af personale til en ekstern Leverandør.

Tilbuddet forventes efter udbudsforretningens afslutning at blive godkendt af Socialtilsyn Hovedstaden efter servicelovens § 107 som et midlertidigt botilbud.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/09/2019
Slut: 01/09/2023
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakten, at botilbuddet bliver godkendt af Socialtilsynet. Leverandøren skal sammen med administrationen i Center for Familie og Handicap, registrere tilbuddet på Tilbudsportalen. Leverandøren skal herefter stå til rådighed, når Socialtilsynet kommer på tilsynsbesøg, og desuden udarbejde de fornødne redegørelser og regnskaber til Socialtilsynet, når det efterspørges. Endvidere har Leverandøren ansvar for at holde tilbuddet opdateret på Tilbudsportalen i samarbejde med administrationen i Center for Familie og Handicap.

Botilbuddet bliver omfattet af KKR Hovedstadens rammeaftale. Det er således også et krav, at Leverandøren overholder denne.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Der foretages et offentligt udbud, hvilket medfører at alle firmaer som lever op til kravene kan afgive tilbud. I Fredensborg Kommune arbejder myndighedsområdet efter den løsningsfokuserede metode. Derfor stilles der krav om, at Leverandøren har dokumenteret uddannelse og erfaring med metoden.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Fremgår af udbudsmaterialet.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 30/04/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/04/2019

Send til en kollega

0.062