Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-04-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-05-2019
Time: 12:00
Fredensborg Kommune må desværre annullere udbuddet af midlertidige botilbud. Årsagen er, at kommunen gennem dialog med Socialtilsynet er blevet opmærksom på, at den udbudte løsning ikke er den mest hensigtsmæssige. Ud over at driften af botilbuddet skal være efter servicelovens § 85 i stedet for § 107 forventes opgavens volumen at blive ændret. Kommunen vil foretage er genudbud, der tidsmæssigt dog ikke kan foretages før efteråret 2020.
Midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107 med støtte til borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer
Fredensborg Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
Telefon: +45 72562411
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103827918.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107 med støtte til borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer
Kontrakt om levering af støtte og behandlingstilbud i midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107. Målgruppen er borgere over 18 år med sociale og psykiske udfordringer, som for en periode har brug for at bo i et botilbud med støtte.
Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune ønsker et samarbejde med en Leverandør, der kan yde den daglige og pædagogiske støtte til beboerne på botilbuddet. Kommunen varetager myndighedssagsbehandlingen, er driftsherre/leder og ejer af tilbuddet, men ønsker at udlicitere opgaverne i form af behandlingsdelen og personaleansvaret ved ansættelse af personale til en ekstern Leverandør.
Tilbuddet forventes efter udbudsforretningens afslutning at blive godkendt af Socialtilsyn Hovedstaden efter servicelovens § 107 som et midlertidigt botilbud.
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakten, at botilbuddet bliver godkendt af Socialtilsynet. Leverandøren skal sammen med administrationen i Center for Familie og Handicap, registrere tilbuddet på Tilbudsportalen. Leverandøren skal herefter stå til rådighed, når Socialtilsynet kommer på tilsynsbesøg, og desuden udarbejde de fornødne redegørelser og regnskaber til Socialtilsynet, når det efterspørges. Endvidere har Leverandøren ansvar for at holde tilbuddet opdateret på Tilbudsportalen i samarbejde med administrationen i Center for Familie og Handicap.
Botilbuddet bliver omfattet af KKR Hovedstadens rammeaftale. Det er således også et krav, at Leverandøren overholder denne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der foretages et offentligt udbud, hvilket medfører at alle firmaer som lever op til kravene kan afgive tilbud. I Fredensborg Kommune arbejder myndighedsområdet efter den løsningsfokuserede metode. Derfor stilles der krav om, at Leverandøren har dokumenteret uddannelse og erfaring med metoden.
Del IV: Procedure
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk