Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret Stab
Udbud af el-scootere
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret Stab
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Hans Knudsens Plads 3
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Amarilla Jovana Mirilo
Telefon: +45 35306717
E-mail: ju7y@kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95055098.aspx
Del II: Genstand
Udbud af el-scootere
Udbud af levering af 2 type el-scootere:
— el-scooter standard model,
— el-scooter med ekstra kapacitet.
Inkl. tilbehør, reservedele og reparationer.
El-scooter standard model
Byen København
Den gode all-around el-scooter, der passer til en bred vifte af borgere. 3-hjulet, max belastning min. 135 kg, max 63 cm totalbredde og max 120 cm totallængde (ændret til hhv. max 70 og 128 cm i spørgsmål og svar).
Varighed er sat til 2 år, der er dog mulighed for 2 x 12 mdr. forlængelse.
El-scooter med ekstra kapacitet
Byen København
El-scooter med ekstra kapacitet. 3-hjulet, max belastning min. 160 kg, max 70 cm totalbredde og max 140 cm totallængde.
Varighed indsat som 2 år, dog er der mulighed for 2 x 12 mdr forlængelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
El-scooter standard model
Helge Nielsens Allé 7, 2E
Løsning
8723
Danmark
Telefon: +45 75782312
E-mail: bek@bekscooter.dk
Fax: +45 75782552
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
El-scooter med ekstra kapacitet
Helge Nielsens Allé 7, 2E
Løsning
8723
Danmark
Telefon: +45 75782312
E-mail: bek@bekscooter.dk
Fax: +45 75782552
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk