23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 034-075775
Offentliggjort
18.02.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

European Centre for Disease Prevention and Control

Opdateringer

Rettelse
(26.03.2019)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller anmodninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 01-04-2019
Time: 16:00
Læses:
Dato: 10-04-2019
Time: 16:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 03-04-2019
Time: 10:00
Læses:
Dato: 12-04-2019
Time: 10:00

Rettelse
(26.03.2019)

IV.2.2)
Placing the text to be modified:Time limit for receipt of tenders or requests to participate
instead of:
Date: 01-04-2019
Time: 16:00
Read:
Date: 10-04-2019
Time: 16:00

IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Date: 03-04-2019
Time: 10:00
Read:
Date: 12-04-2019
Time: 10:00

Rettelse
(26.03.2019)

IV.2.2)
Placing the text to be modified:Tidsfrist för mottagande av anbud eller ansökan om att delta
instead of:
Datum: 01-04-2019
Time: 16:00
Read:
Datum: 10-04-2019
Time: 16:00

IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Datum: 03-04-2019
Time: 10:00
Read:
Datum: 12-04-2019
Time: 10:00

Vurdering af nye teknologier til overvågning, forebyggelse og kontrol af infektionssygdomme


European Centre for Disease Prevention and Control

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Forordning (EU, Euratom) nr. 2018/1046

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Det Europæiske Center for Forebyggelse af og Kontrol med Sygdomme
Gustav III:s boulevard 40
Solna
169 73
Sverige
Kontaktperson: Procurement Back Office
E-mail: ECDC.procurement@ecdc.europa.eu
NUTS-kode: SE

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ecdc.europa.eu

Internetadresse for køberprofilen: http://ecdc.europa.eu/en/aboutus/calls/Pages/procurementsandgrants.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=4471
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=4471
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Europæisk institution/agentur eller international organisation
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vurdering af nye teknologier til overvågning, forebyggelse og kontrol af infektionssygdomme

Sagsnr.: OJ/2019/OCS/10467
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

ECDC iværksætter et projekt med henblik på at

1) identificere og indsamle den relevante evidens og præsentere den i en form, der kan fungere som en informationskilde for ECDC og centrets vigtigste interessenter, og som støtter den strategiske beslutningstagning på området for nye teknologier af potentiel relevans for folkesundheden og centrets mandat

2) vurdere den dokumenterede og mulige fremtidige indvirkning (tidsramme 5-10 år) af nyere fremskridt inden for:

a) informations- og kommunikationsteknologi

b) mikrobiologisk testning og mikrobiologisk diagnosticering af folkesundheden, i særdeleshed vedrørende overvågning, forebyggelse og kontrol af overførbare sygdomme.

ECDC vil i tæt samarbejde med sine nøgleinteressenter på basis af 1) og 2) i løbet af de følgende år identificere de nye teknologier, der har det største potentiale — både positivt og disruptivt — samt de af ECDC's funktioner og problemstillinger knyttet til folkesundheden, der ligger inden for centrets ansvarsområde, der ville kunne drage nytte af de identificerede nye teknologier og respektive investeringer, og udvikle en køreplan.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 EUR
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: SE
Hovedudførelsessted:

Kontrahentens lokaler

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

ECDC iværksætter et projekt med henblik på at

1) identificere og indsamle den relevante evidens og præsentere den i en form, der kan fungere som en informationskilde for ECDC og centrets vigtigste interessenter, og som støtter den strategiske beslutningstagning på området for nye teknologier af potentiel relevans for folkesundheden og centrets mandat

2) vurdere den dokumenterede og mulige fremtidige indvirkning (tidsramme 5-10 år) af nyere fremskridt inden for:

a) informations- og kommunikationsteknologi

b) mikrobiologisk testning og mikrobiologisk diagnosticering af folkesundheden, i særdeleshed vedrørende overvågning, forebyggelse og kontrol af overførbare sygdomme. ECDC vil i tæt samarbejde med sine nøgleinteressenter på basis af 1) og 2) i løbet af de næste år identificere de nye teknologier, der har det største potentiale — både positivt og disruptivt — samt de af ECDC's funktioner og problemstillinger knyttet til folkesundheden, der ligger inden for centrets ansvarsområde, der ville kunne drage nytte af de identificerede nye teknologier og respektive investeringer, og udvikle en køreplan for tidsrammen 2021-2027.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 EUR
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Se internetadressen anført i afsnit I.3).

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Se internetadressen anført i afsnit I.3).

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/04/2019
Tidspunkt: 16:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Bulgarsk, Tjekkisk, Dansk, Tysk, Græsk, Engelsk, Spansk, Estisk, Finsk, Fransk, Irsk, Kroatisk, Ungarsk, Italiensk, Litauisk, Lettisk, Maltesisk, Nederlandsk, Polsk, Portugisisk, Rumænsk, Slovakisk, Slovensk, Svensk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 03/04/2019
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Se internetadressen anført i afsnit I.3).

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Se internetadressen anført i afsnit I.3).

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Retten
Rue du Fort Niedergrünewald
Luxembourg
L-2925
Luxembourg
Telefon: +352 43031
E-mail: GeneralCourt.Registry@curia.europa.eu

Internetadresse: http://curia.europa.eu

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Se internetadressen anført i afsnit I.3).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/02/2019
BREAKING
{{ article.headline }}
0.344|