Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Offentliggørelse af kontraktindgåelse af gratis anonym og specialiseret rådgivning og terapi osv
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Kontoret for Regnskab og Kontrakt
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Saida Sabirovna Manafly
E-mail: kg17@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94076224.aspx
Del II: Genstand
Offentliggørelse af kontraktindgåelse af gratis anonym og specialiseret rådgivning og terapi osv
Udbuddet omfatter gratis, anonym og specialiseret rådgivning og terapi til Københavnere mellem 14 og 35 år, som er vokset op i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer.
Ordregiver ønsker med dette udbud at indgå en tjenesteydelseskontrakt vedrørende anonym rådgivning og terapi til unge og voksne mellem 14 og 35 år, som er vokset op i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer, efter servicelovens § 11.
Kontrakten er en fastprisaftale, der omfatter rådgivning/terapi svarende til minimum 350 årspladser. Kontrakten vil have en varighed på 2 år med mulighed for forlængelse i maksimalt 2 gange 1 år. Udbuddet gennemføres som omvendt licitation, hvorfor prisen for hovedydelsen ligger fast og dermed ikke vil være en konkurrenceparameter.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Silkeborg
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk