23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 117-266281
Offentliggjort
21.06.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Næstved Kommune

Udbud af personlig pleje


Næstved Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Næstved Kommune
29189625
Teatergade 8
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Anja Nagel
Telefon: +45 55885492
E-mail: anchr@naestved.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af personlig pleje

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98513310
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Næstved Kommune udbyder rammekontrakt om levering af ydelser efter fritvalgsordningen, som omfatter personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio- og ergoterapi. Som udgangspunkt indgår langt størstedelen af ældreområdets ydelser til borgere i eget hjem i udbuddet for at understøtte sammenhængen og kvaliteten for den enkelte borger. Denne model fordrer endvidere færre ressourcer til koordination mellem den private leverandør og den kommunale. Følgende ydelser indgår således i udbuddet:

1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;

2) Træning, Servicelovens § 86;

3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;

4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.

De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85141210
85142100
85311100
98514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Næstved Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at afgive tilbud på personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio-og ergoterapi. Næstved Kommune udbyder rammekontrakt om levering af ydelser efter fritvalgsordningen, som omfatter personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio- og ergoterapi. Som udgangspunkt indgår langt størstedelen af ældreområdets ydelser til borgere i eget hjem i udbuddet for at understøtte sammenhængen og kvaliteten for den enkelte borger. Denne model fordrer endvidere færre ressourcer til koordination mellem den private leverandør og den kommunale. Følgende ydelser indgår således i udbuddet:

1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;

2) Træning, Servicelovens § 86;

3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;

4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.

De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og udvikling / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: samarbejde / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: implementeringsplan / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 35
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;

2) Træning, Servicelovens § 86;

3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;

4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.

De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Der kan ikke bydes på dele af option 1, 2 og 3, der skal bydes på alle positioner incl. optionerne. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 090-203158
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af personlig pleje

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8000
Danmark
Telefon: +45 32291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/06/2018
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062