Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 09-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-10-2017
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Afsnit nummer: IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 9.10.2017 Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 12.10.2017 Tidspunkt: 12:00
Udbud af ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Ras Bloch
Telefon: +45 72554319
E-mail: ras.bloch@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx
Del II: Genstand
Udbud af ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark.
Kriminalforsorgen udbyder ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indgå kontrakt med 1 leverandør for levering af ydelser forbundet med drift af henholdsvis Udrejsecenter Sjælsmark og Udrejsecenter Kærshovedgård. Der indgås kontrakt med 1 leverandør for levering af ydelser til begge udrejsecentre.
Opgaven på Udrejsecentrene omfatter levering af ydelser som bl.a. vedrører:
— Samtlige sundhedsydelser i forhold til udrejsecenterets beboere, herunder i forhold til omsorgsbeboere og kautionerede
— Aktivering og undervisning af voksne ekskl. intern aktivering
— Ydelser i medfør af asylaftalen af 19.9.2012
— Omsorgsopgaver under ydelsen Indkvartering og socialt netværk til omsorgsbeboere
— Ydelser vedr. social koordination
— Specielt for Udrejsecenter Sjælsmark er der forskellige ydelser for børn imellem 0-17 år
— Beboere i fodlænke på Udrejsecenter Kærshovedgård.
Uddybende beskrivelser af ydelserne som valgt Leverandør skal levere fremgår af medsendte udkast til kontrakt med dertilhørende bilag. Tilbudsgiver opfordres til at gennemlæse det samlede udbudsmateriale grundigt, så det samlede tilbud inkluderer et for tilbudsgiver realistisk ydelses-/ og omkostningsniveau.
Yderligere oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
Yderligere oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger fremgår af udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk