23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 177-363144
Offentliggjort
15.09.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Opdateringer

Rettelse
(05.10.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 09-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-10-2017
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Afsnit nummer: IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 9.10.2017 Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 12.10.2017 Tidspunkt: 12:00

Udbud af ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark


Direktoratet for Kriminalforsorgen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Ras Bloch
Telefon: +45 72554319
E-mail: ras.bloch@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/73602883.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kriminalforsorgen udbyder ydelser forbundet med drift af Udrejsecenter Kærshovedgård og Udrejsecenter Sjælsmark.

Tryk her https://permalink.mercell.com/73602883.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
80400000
80500000
80570000
80580000
85111200
85120000
85321000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indgå kontrakt med 1 leverandør for levering af ydelser forbundet med drift af henholdsvis Udrejsecenter Sjælsmark og Udrejsecenter Kærshovedgård. Der indgås kontrakt med 1 leverandør for levering af ydelser til begge udrejsecentre.

Opgaven på Udrejsecentrene omfatter levering af ydelser som bl.a. vedrører:

— Samtlige sundhedsydelser i forhold til udrejsecenterets beboere, herunder i forhold til omsorgsbeboere og kautionerede

— Aktivering og undervisning af voksne ekskl. intern aktivering

— Ydelser i medfør af asylaftalen af 19.9.2012

— Omsorgsopgaver under ydelsen Indkvartering og socialt netværk til omsorgsbeboere

— Ydelser vedr. social koordination

— Specielt for Udrejsecenter Sjælsmark er der forskellige ydelser for børn imellem 0-17 år

— Beboere i fodlænke på Udrejsecenter Kærshovedgård.

Uddybende beskrivelser af ydelserne som valgt Leverandør skal levere fremgår af medsendte udkast til kontrakt med dertilhørende bilag. Tilbudsgiver opfordres til at gennemlæse det samlede udbudsmateriale grundigt, så det samlede tilbud inkluderer et for tilbudsgiver realistisk ydelses-/ og omkostningsniveau.

Yderligere oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/01/2018
Slut: 31/12/2018
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Oplysninger fremgår af udbudsbetingelserne.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 09/10/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/09/2017

Send til en kollega

0.078