23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
22.12.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Amgros I/S

Amgros 2026 1.1480.b


Amgros I/S

854074-2025 - Resultater
Danmark – Lægemidler – Amgros 2026 1.1480.b
OJ S 246/2025 22/12/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Amgros I/S
E-mail udbud@amgros.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Amgros 2026 1.1480.b
Beskrivelse Amgros I/S (Amgros) er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler for de lægemidler, der fremgår af de enkelte delkontrakter nedenfor, med henblik på at forsyne interessenternes sygehusapoteker med lægemidler samt eventuelt videresalg til Færøerne og Grønland. Amgros videresælger lægemidlerne til sygehusapotekerne til Amgros’ indkøbspris med et tillæg. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftalerne indgås uden købspligt, og sygehusapotekerne i regionerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros’ rammeaftaler.
Identifikator for proceduren 420b092b-2b20-46a5-85f9-46982eab6139
Tidligere bekendtgørelse 698511-2025
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33600000   Lægemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk. Oversigten over leveringssteder opdateres løbende, hvis der måtte ske ændringer. Følgende NUTS-koder er derfor gældende for udbuddet: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland og DK050 Nordjylland.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 899 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 078 800 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Den oplyste værdi af resultatet i pkt. 6.1.2 er den samme værdi som oplyst i udbudsbekendtgørelsens pkt. 5.1, da ordregiver ikke har tilstrækkeligt med oplysninger til at foretage en ny beregning af værdien på nuværende tidspunkt. Hvis der er tildelt rammeaftaler til mere end én vinder, er den anslåede værdi og værdien af resultatet kun angivet under oplysninger om den bedst rangerede, idet der ud for de andre vindere er anført 0. Dette skyldes, at det ikke er muligt på forhånd at estimere, hvordan der bliver trukket på rammeaftalerne i indkøbsperioden, idet det afhænger af de faktiske omstændigheder i indkøbsperioden.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lovbekendtgørelse nr. 116 af 3. februar 2025 med eventuelle senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Udbudsnummer 1
Beskrivelse Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: S01LA05 · Generisk navn: Aflibercept · Dispenseringsform: Injektionsvæske · Styrke: 114,3 mg/ml · Pakning: Hætteglas/Fyldt injektionssprøjte · Enhedsværdi: 1 stk · Mængde i enheder: 47629. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. De udbudte lægemidler er endvidere omfattet af en eller flere anbefalinger og/eller behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, og forbruget af de forskellige lægemidler kan i væsentligt omfang blive påvirket deraf. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Den nedenfor under pkt. 5.1.5 maksimale værdi af delkontrakten er beregnet som en andel på 60 % af den anslåede samlede værdi af alle delkontrakter anført i pkt. 2.1.3. Det beror på, at alle de udbudte lægemidler er omfattet af en eller flere anbefalinger og/eller behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, som vurderer, hvilke af de udbudte lægemidler der anbefales til behandling til forskellige patientpopulationer, eventuelt således at visse lægemidler anses som ligestillede mulige førstevalg, anbefales til anvendelse i prioriteret rækkefølge eller lignende. Medicinrådets vurdering kan derfor have væsentlig betydning for, hvilke af de udbudte lægemidler der anvendes inden for forskellige terapiområder og patientpopulationer, og forbruget af de enkelte lægemidler kan tillige bero på gældende aftalepriser. Det betyder, at det ved udbuddet ikke er muligt at anslå, hvilke lægemidler der primært vil blive anvendt under rammeaftalens løbetid, og det er muligt, at anvendelse af lægemidlerne kan ændres betydeligt under rammeaftalernes løbetid, herunder navnlig ved godkendelse af nye indikationer for de enkelte lægemidler, ændret behandling af en eller flere patientpopulationer og lignende. Fastsættelse af den maksimale værdi af de enkelte delkontrakter som en andel af den samlede anslåede mængde af alle delkontrakter har til formål at sikre, at hver af de indgåede rammeaftaler kan anvendes til det fornødne indkøb. Den maksimale værdi er således fastsat på grundlag af en faglig vurdering af den potentielle anvendelse af lægemidlerne henset til de særlige omstændigheder vedrørende anvendelse af lægemidler på de offentlige sygehuse og den væsentlige betydning, som Medicinrådets anbefaling og/eller behandlingsvejledning kan have for det faktiske forbrug af de enkelte lægemidler, herunder væsentlig ændring i forbruget af de forskellige lægemidler.
Intern ID Udbudsnummer 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33600000   Lægemidler
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.5.2026 – 30.4.2027
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk. Oversigten over leveringssteder opdateres løbende, hvis der måtte ske ændringer. Følgende NUTS-koder er derfor gældende for udbuddet: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland og DK050 Nordjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2026
Varigheds slutdato 30/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren inden 31.12.2026, 30.6.2027
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 488 624 871,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 539 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder, efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Udbudsnummer 2
Beskrivelse Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: S01LA05 · Generisk navn: Aflibercept · Dispenseringsform: Injektionsvæske · Styrke: 40 mg/ml · Pakning: Hætteglas/Fyldt injektionssprøjte · Enhedsværdi: 1 stk · Mængde i enheder: 40095. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. De udbudte lægemidler er endvidere omfattet af en eller flere anbefalinger og/eller behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, og forbruget af de forskellige lægemidler kan i væsentligt omfang blive påvirket deraf. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Den nedenfor under pkt. 5.1.5 maksimale værdi af delkontrakten er beregnet som en andel på 60 % af den anslåede samlede værdi af alle delkontrakter anført i pkt. 2.1.3. Det beror på, at alle de udbudte lægemidler er omfattet af en eller flere anbefalinger og/eller behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, som vurderer, hvilke af de udbudte lægemidler der anbefales til behandling til forskellige patientpopulationer, eventuelt således at visse lægemidler anses som ligestillede mulige førstevalg, anbefales til anvendelse i prioriteret rækkefølge eller lignende. Medicinrådets vurdering kan derfor have væsentlig betydning for, hvilke af de udbudte lægemidler der anvendes inden for forskellige terapiområder og patientpopulationer, og forbruget af de enkelte lægemidler kan tillige bero på gældende aftalepriser. Det betyder, at det ved udbuddet ikke er muligt at anslå, hvilke lægemidler der primært vil blive anvendt under rammeaftalens løbetid, og det er muligt, at anvendelse af lægemidlerne kan ændres betydeligt under rammeaftalernes løbetid, herunder navnlig ved godkendelse af nye indikationer for de enkelte lægemidler, ændret behandling af en eller flere patientpopulationer og lignende. Fastsættelse af den maksimale værdi af de enkelte delkontrakter som en andel af den samlede anslåede mængde af alle delkontrakter har til formål at sikre, at hver af de indgåede rammeaftaler kan anvendes til det fornødne indkøb. Den maksimale værdi er således fastsat på grundlag af en faglig vurdering af den potentielle anvendelse af lægemidlerne henset til de særlige omstændigheder vedrørende anvendelse af lægemidler på de offentlige sygehuse og den væsentlige betydning, som Medicinrådets anbefaling og/eller behandlingsvejledning kan have for det faktiske forbrug af de enkelte lægemidler, herunder væsentlig ændring i forbruget af de forskellige lægemidler.
Intern ID Udbudsnummer 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33600000   Lægemidler
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.5.2026 – 30.4.2027
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk. Oversigten over leveringssteder opdateres løbende, hvis der måtte ske ændringer. Følgende NUTS-koder er derfor gældende for udbuddet: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland og DK050 Nordjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2026
Varigheds slutdato 30/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren inden 31.12.2026, 30.6.2027
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 410 375 129,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 539 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder, efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 1 078 800 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 539 400 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Bayer A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45356
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 488 624 871,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 1 - Bayer A/S - Tilbudsnummer 45356
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Bayer A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45355
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 1 - Bayer A/S - Tilbudsnummer 45355
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 539 400 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Sandoz A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45360
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 410 375 129,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Sandoz A/S - Tilbudsnummer 45360
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Abcur AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45361
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Abcur AB - Tilbudsnummer 45361
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Celltrion Healthcare Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45359
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Celltrion Healthcare Denmark ApS - Tilbudsnummer 45359
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Amgen Filial Af Amgen Ab Sverige
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45362
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 4
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Amgen Filial Af Amgen Ab Sverige - Tilbudsnummer 45362
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Bayer A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 45357
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 5
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Bayer A/S - Tilbudsnummer 45357
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Bayer A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Amgros I/S
Registreringsnummer 14479880
Postadresse Dampfærgevej 22
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail udbud@amgros.dk
Telefon 88713000
Internetadresse http://www.amgros.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://levportal.amgros.dk/Sider/Default.aspx
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon 72405600
Internetadresse https://klfu.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Bayer A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 16089818
Postadresse Arne Jacobsens Allé 13, 6.
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +46 73 856 92 86
Internetadresse https://www.bayer.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Sandoz A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 27744532
Postadresse Edvard Thomsens Vej 14
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Telefon 28111533
Internetadresse https://www.sandoz.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Abcur AB
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 556701-3957
Postadresse Bergaliden 11, P.O. Box 1452
By Helsingborg
Postnummer S-251 14
Landsdel (NUTS) Skåne län  ( SE224 )
Land Sverige
Telefon +46 706 49 68 75
Internetadresse https://www.advanzpharma.com/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Celltrion Healthcare Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 40051481
Postadresse Kampmannsgade 2
By Frederiksberg C
Postnummer 1962
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +358 44 493 6530
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Amgen Filial Af Amgen Ab Sverige
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 30833880
Postadresse Borupvang 9
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kbech@amgen.com
Telefon 2220 1084
Internetadresse http://www.amgen.com/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 285f0f0a-d9db-419e-8ba1-d6acd485ea5e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/12/2025   00:00:00 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 854074-2025
EUT-S-nummer 246/2025
Offentliggørelsesdato 22/12/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|