See the notice on TED website
1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse
Beskrivelse
:
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Odense Universitetshospital (KMA-OUH) påtænker at anskaffe et CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse
Identifikator for proceduren
:
68cdbc38-2e32-4888-b898-8d9efeefd21f
Intern ID
:
MT 15866
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren
:
Direkte tildeling
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
22 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Odense Universitetshospital (KMA-OUH) påtænker at anskaffe et CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse. Kontraktsummen estimeres til at have en samlet værdi på ca. 22.000.000 kr. eksklusive moms. Udstyret skal anvendes til automatiseret udsåning, inkubering og aflæsning af prøver til dyrkning inklusive automatiseret resistensbestemmelse med disk-diffusion med udsåning, diskpåsætning, inkubering og aflæsning af de dyrkede isolater. Systemet skal implementere digital bakteriologi i form af et digitalt automatiseret dyrkningssystem (i det følgende blot kaldet ”Systemet”) der kan udføre disse trin: * Udsåning af prøvemateriale på udsåningsrobot. Udfra oplysningerne i den elektroniske rekvisition om ønsket undersøgelse og prøvemateriale skal laboratoriesystemet (MADS) overføre oplysninger til systemet om hvilke typer agarplader og prøvevolumen (1 µl og 10 µl), der skal anvendes ved udsåningen samt inkubationsforhold og –varighed. Robotten skal mærke agarpladerne med prøvenummer i form af stregkoder og tekst. Af hensyn til OUHs bæredygtighedsprincip, bør engangsutensilier så vidt muligt undgås. * Fra udsåningsrobotten skal de tilsåede agarplader automatisk flyttes via transportbånd til inkubatorer med atmosfærisk luft samt stable udvalgte agarplader, så de manuelt kan flyttes til CO2-inkubatorer. * Systemet skal selv fotografere agarpladerne i inkubatoren med atmosfærisk luft efter et fastlagt antal timer. Systemet skal kunne vurdere billederne m.h.p. at sortere agarpladerne i forskellige kategorier, fx vækst/ikke vækst/, vækst over tærskelværdi, vækst med særlige karakteristika (fx på kromogene medier) eller vækst i forhold til prøvekategorier. Systemet skal kunne indrettes efter KMA OUHs aflæsningskriterier. Baseret på denne vurdering skal systemet kunne vise billederne af alle prøverne i en bestemt kategori, f.eks. prøver uden vækst, m.h.p. at disse kan godkendes samlet af en bioanalytiker. * Prøver med vækst, skal efter vurderingen på skærmen stables af systemet m.h.p. udtagning til manuel isolation (renkultur) og identifikation (med MALDI-TOF). * Resistensbestemmelse skal ske med disk-diffusionsmetoden i henhold til EUCAST. Der skal manuelt laves en bakterieopslæmning til en McFarlane tæthed i.h.t. EUCAST-kriterierne. Udsåningsrobotten skal kunne tilså en agarplade (resistensplade) fra et glas med denne opslæmning, agarpladen skal automatisk have påsat disks med antibiotika, inkuberes i inkubator med atmosfærisk luft og automatisk fotograferes efter et præcist tidsrum i henhold til EUCASTs anbefalinger. Transporten mellem udsåning, diskpåsætning og inkubering og fotografering skal ske automatisk, altså via et transportbånd. * Ud fra fotografierne af resistenspladerne skal systemet selv kunne måle hæmningsdiameteren for hver disk med antibiotikum og tolke kombinationen af bakterieart, antibiotikumdisk og zonediameter i.h.t. EUCAST-kriterierne. * Systemet skal kommunikere elektronisk med laboratoriesystemet MADS. Ved den primære dyrkning skal systemet for hvert prøvenummer kunne modtage oplysninger om ønsket undersøgelse, prøvemateriale, typer af agarplader inkubationsforhold og inkubationsperiode før fotografering ved den primære udsåning og sende oplysninger om den aflæste vækst. Ved resistensbestemmelsen skal systemet kunne modtage oplysninger om bakterieart, agarplade, hvilke antibiotikadisk der skal anvendes og inkubationstid før fotografering og efter aflæsning kunne sende zonediameter og tolkning for hvert antibiotikum. KMA-OUH ønsker at anskaffe WASP-lab med instrumenterne WASP, RADIAN, dobbelt inkubator, endline carousel, transportbånd til at forbinde instrumenterne og software PhenoMATRIX og Radian Expert System fra COPAN, leveret af SSI Diagnostika. Endvidere ønsker KMA OUH at have en option på køb af yderligere udstyr efter flytning til Nyt OUH til automatisering af resten af dyrkningslaboratoriet. Det drejer sig om 2 WASP, RADIAN, 3 dobbelt inkubatorer hvoraf 1 skal være til CO2 inkubering, 1 endline carousel, 1 Colibri samt transportbånd til at forbinde instrumenterne. Ved dette valg er der lagt vægt på at instrumenterne: * kan udså både med 1 µl og 10 µl fra primærprøve * kun anvender flergangsudstyr til udsåningen * kan vurdere vækstgrad og foreslå en tolkning (f. eks. uden vækst) * kan vise prøver med samme tolkning samlet, så resultaterne kan godkendes samlet (f.eks. alle ”Uden vækst”) * selv kan placere antibiotikadisks på resistensplader * kan fotografere resistensplader efter en fastlagt inkubationsperiode og selv måle zonediametre og tolke disse i henhold til EUCASTs kriterier og overføre disse resultater elektronisk til laboratoriesystemet * Colibri (i option) kan præparere MALDI-TOF targets både til instrumentserierne fra Vitek MS og fra Bruker. KMA-OUH har gennem en markedsundersøgelse fundet, at WASP-lab fra firmaet COPAN (leveret af SSI Diagnostica) er eneste aktør der kan opfylde ovenstående krav og har derfor til hensigt at indgå kontrakt med SSI Diagnostica. Dokumentation på forløbet kan fremsendes på forlangende.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse
Beskrivelse
:
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Odense Universitetshospital (KMA-OUH) påtænker at anskaffe et CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse
Intern ID
:
MT 15866
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
22 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Odense Universitetshospital (KMA-OUH) påtænker at anskaffe et CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse. Kontraktsummen estimeres til at have en samlet værdi på ca. 22.000.000 kr. eksklusive moms. Udstyret skal anvendes til automatiseret udsåning, inkubering og aflæsning af prøver til dyrkning inklusive automatiseret resistensbestemmelse med disk-diffusion med udsåning, diskpåsætning, inkubering og aflæsning af de dyrkede isolater. Systemet skal implementere digital bakteriologi i form af et digitalt automatiseret dyrkningssystem (i det følgende blot kaldet ”Systemet”) der kan udføre disse trin: * Udsåning af prøvemateriale på udsåningsrobot. Udfra oplysningerne i den elektroniske rekvisition om ønsket undersøgelse og prøvemateriale skal laboratoriesystemet (MADS) overføre oplysninger til systemet om hvilke typer agarplader og prøvevolumen (1 µl og 10 µl), der skal anvendes ved udsåningen samt inkubationsforhold og –varighed. Robotten skal mærke agarpladerne med prøvenummer i form af stregkoder og tekst. Af hensyn til OUHs bæredygtighedsprincip, bør engangsutensilier så vidt muligt undgås. * Fra udsåningsrobotten skal de tilsåede agarplader automatisk flyttes via transportbånd til inkubatorer med atmosfærisk luft samt stable udvalgte agarplader, så de manuelt kan flyttes til CO2-inkubatorer. * Systemet skal selv fotografere agarpladerne i inkubatoren med atmosfærisk luft efter et fastlagt antal timer. Systemet skal kunne vurdere billederne m.h.p. at sortere agarpladerne i forskellige kategorier, fx vækst/ikke vækst/, vækst over tærskelværdi, vækst med særlige karakteristika (fx på kromogene medier) eller vækst i forhold til prøvekategorier. Systemet skal kunne indrettes efter KMA OUHs aflæsningskriterier. Baseret på denne vurdering skal systemet kunne vise billederne af alle prøverne i en bestemt kategori, f.eks. prøver uden vækst, m.h.p. at disse kan godkendes samlet af en bioanalytiker. * Prøver med vækst, skal efter vurderingen på skærmen stables af systemet m.h.p. udtagning til manuel isolation (renkultur) og identifikation (med MALDI-TOF). * Resistensbestemmelse skal ske med disk-diffusionsmetoden i henhold til EUCAST. Der skal manuelt laves en bakterieopslæmning til en McFarlane tæthed i.h.t. EUCAST-kriterierne. Udsåningsrobotten skal kunne tilså en agarplade (resistensplade) fra et glas med denne opslæmning, agarpladen skal automatisk have påsat disks med antibiotika, inkuberes i inkubator med atmosfærisk luft og automatisk fotograferes efter et præcist tidsrum i henhold til EUCASTs anbefalinger. Transporten mellem udsåning, diskpåsætning og inkubering og fotografering skal ske automatisk, altså via et transportbånd. * Ud fra fotografierne af resistenspladerne skal systemet selv kunne måle hæmningsdiameteren for hver disk med antibiotikum og tolke kombinationen af bakterieart, antibiotikumdisk og zonediameter i.h.t. EUCAST-kriterierne. * Systemet skal kommunikere elektronisk med laboratoriesystemet MADS. Ved den primære dyrkning skal systemet for hvert prøvenummer kunne modtage oplysninger om ønsket undersøgelse, prøvemateriale, typer af agarplader inkubationsforhold og inkubationsperiode før fotografering ved den primære udsåning og sende oplysninger om den aflæste vækst. Ved resistensbestemmelsen skal systemet kunne modtage oplysninger om bakterieart, agarplade, hvilke antibiotikadisk der skal anvendes og inkubationstid før fotografering og efter aflæsning kunne sende zonediameter og tolkning for hvert antibiotikum. KMA-OUH ønsker at anskaffe WASP-lab med instrumenterne WASP, RADIAN, dobbelt inkubator, endline carousel, transportbånd til at forbinde instrumenterne og software PhenoMATRIX og Radian Expert System fra COPAN, leveret af SSI Diagnostika. Endvidere ønsker KMA OUH at have en option på køb af yderligere udstyr efter flytning til Nyt OUH til automatisering af resten af dyrkningslaboratoriet. Det drejer sig om 2 WASP, RADIAN, 3 dobbelt inkubatorer hvoraf 1 skal være til CO2 inkubering, 1 endline carousel, 1 Colibri samt transportbånd til at forbinde instrumenterne. Ved dette valg er der lagt vægt på at instrumenterne: * kan udså både med 1 µl og 10 µl fra primærprøve * kun anvender flergangsudstyr til udsåningen * kan vurdere vækstgrad og foreslå en tolkning (f. eks. uden vækst) * kan vise prøver med samme tolkning samlet, så resultaterne kan godkendes samlet (f.eks. alle ”Uden vækst”) * selv kan placere antibiotikadisks på resistensplader * kan fotografere resistensplader efter en fastlagt inkubationsperiode og selv måle zonediametre og tolke disse i henhold til EUCASTs kriterier og overføre disse resultater elektronisk til laboratoriesystemet * Colibri (i option) kan præparere MALDI-TOF targets både til instrumentserierne fra Vitek MS og fra Bruker. KMA-OUH har gennem en markedsundersøgelse fundet, at WASP-lab fra firmaet COPAN (leveret af SSI Diagnostica) er eneste aktør der kan opfylde ovenstående krav og har derfor til hensigt at indgå kontrakt med SSI Diagnostica. Dokumentation på forløbet kan fremsendes på forlangende.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Prioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi
:
1,00
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Tilbudssum
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Prioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi
:
1,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Følgende klagefrister gælder ved klage til Klagenævnet for Udbud Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Region Syddanmark
Organisation, der udfører betalingen
:
Region Syddanmark
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
22 000 000,00
DKK
Direkte tildeling
:
Begrundelse for direkte tildeling
:
Kontrakten kan kun tildeles af en bestemt økonomisk aktør på grund af manglende konkurrence af tekniske årsager
Anden begrundelse
:
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Odense Universitetshospital (KMA-OUH) påtænker at anskaffe et CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse. Kontraktsummen estimeres til at have en samlet værdi på ca. 22.000.000 kr. eksklusive moms. Udstyret skal anvendes til automatiseret udsåning, inkubering og aflæsning af prøver til dyrkning inklusive automatiseret resistensbestemmelse med disk-diffusion med udsåning, diskpåsætning, inkubering og aflæsning af de dyrkede isolater. Systemet skal implementere digital bakteriologi i form af et digitalt automatiseret dyrkningssystem (i det følgende blot kaldet ”Systemet”) der kan udføre disse trin: * Udsåning af prøvemateriale på udsåningsrobot. Udfra oplysningerne i den elektroniske rekvisition om ønsket undersøgelse og prøvemateriale skal laboratoriesystemet (MADS) overføre oplysninger til systemet om hvilke typer agarplader og prøvevolumen (1 µl og 10 µl), der skal anvendes ved udsåningen samt inkubationsforhold og –varighed. Robotten skal mærke agarpladerne med prøvenummer i form af stregkoder og tekst. Af hensyn til OUHs bæredygtighedsprincip, bør engangsutensilier så vidt muligt undgås. * Fra udsåningsrobotten skal de tilsåede agarplader automatisk flyttes via transportbånd til inkubatorer med atmosfærisk luft samt stable udvalgte agarplader, så de manuelt kan flyttes til CO2-inkubatorer. * Systemet skal selv fotografere agarpladerne i inkubatoren med atmosfærisk luft efter et fastlagt antal timer. Systemet skal kunne vurdere billederne m.h.p. at sortere agarpladerne i forskellige kategorier, fx vækst/ikke vækst/, vækst over tærskelværdi, vækst med særlige karakteristika (fx på kromogene medier) eller vækst i forhold til prøvekategorier. Systemet skal kunne indrettes efter KMA OUHs aflæsningskriterier. Baseret på denne vurdering skal systemet kunne vise billederne af alle prøverne i en bestemt kategori, f.eks. prøver uden vækst, m.h.p. at disse kan godkendes samlet af en bioanalytiker. * Prøver med vækst, skal efter vurderingen på skærmen stables af systemet m.h.p. udtagning til manuel isolation (renkultur) og identifikation (med MALDI-TOF). * Resistensbestemmelse skal ske med disk-diffusionsmetoden i henhold til EUCAST. Der skal manuelt laves en bakterieopslæmning til en McFarlane tæthed i.h.t. EUCAST-kriterierne. Udsåningsrobotten skal kunne tilså en agarplade (resistensplade) fra et glas med denne opslæmning, agarpladen skal automatisk have påsat disks med antibiotika, inkuberes i inkubator med atmosfærisk luft og automatisk fotograferes efter et præcist tidsrum i henhold til EUCASTs anbefalinger. Transporten mellem udsåning, diskpåsætning og inkubering og fotografering skal ske automatisk, altså via et transportbånd. * Ud fra fotografierne af resistenspladerne skal systemet selv kunne måle hæmningsdiameteren for hver disk med antibiotikum og tolke kombinationen af bakterieart, antibiotikumdisk og zonediameter i.h.t. EUCAST-kriterierne. * Systemet skal kommunikere elektronisk med laboratoriesystemet MADS. Ved den primære dyrkning skal systemet for hvert prøvenummer kunne modtage oplysninger om ønsket undersøgelse, prøvemateriale, typer af agarplader inkubationsforhold og inkubationsperiode før fotografering ved den primære udsåning og sende oplysninger om den aflæste vækst. Ved resistensbestemmelsen skal systemet kunne modtage oplysninger om bakterieart, agarplade, hvilke antibiotikadisk der skal anvendes og inkubationstid før fotografering og efter aflæsning kunne sende zonediameter og tolkning for hvert antibiotikum. KMA-OUH ønsker at anskaffe WASP-lab med instrumenterne WASP, RADIAN, dobbelt inkubator, endline carousel, transportbånd til at forbinde instrumenterne og software PhenoMATRIX og Radian Expert System fra COPAN, leveret af SSI Diagnostika. Endvidere ønsker KMA OUH at have en option på køb af yderligere udstyr efter flytning til Nyt OUH til automatisering af resten af dyrkningslaboratoriet. Det drejer sig om 2 WASP, RADIAN, 3 dobbelt inkubatorer hvoraf 1 skal være til CO2 inkubering, 1 endline carousel, 1 Colibri samt transportbånd til at forbinde instrumenterne. Ved dette valg er der lagt vægt på at instrumenterne: * kan udså både med 1 µl og 10 µl fra primærprøve * kun anvender flergangsudstyr til udsåningen * kan vurdere vækstgrad og foreslå en tolkning (f. eks. uden vækst) * kan vise prøver med samme tolkning samlet, så resultaterne kan godkendes samlet (f.eks. alle ”Uden vækst”) * selv kan placere antibiotikadisks på resistensplader * kan fotografere resistensplader efter en fastlagt inkubationsperiode og selv måle zonediametre og tolke disse i henhold til EUCASTs kriterier og overføre disse resultater elektronisk til laboratoriesystemet * Colibri (i option) kan præparere MALDI-TOF targets både til instrumentserierne fra Vitek MS og fra Bruker. KMA-OUH har gennem en markedsundersøgelse fundet, at WASP-lab fra firmaet COPAN (leveret af SSI Diagnostica) er eneste aktør der kan opfylde ovenstående krav og har derfor til hensigt at indgå kontrakt med SSI Diagnostica. Dokumentation på forløbet kan fremsendes på forlangende.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SSI Diagnostica A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
MT15688
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
22 000 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
MT 15688
Titel
:
CE godkendt fuldautomatiseret system til dyrkning og resistensbestemmelse
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
18/12/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
18/12/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
:
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Registreringsnummer
:
29190909
Postadresse
:
Damhaven 12
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Steen Jensen
Telefon
:
+45 99440384
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10 29 48 19
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
SSI Diagnostica A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
37294535
Postadresse
:
Herredsvejen 2
By
:
Hillerød
Postnummer
:
3400
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
a1c82903-0f98-4e3f-96c1-4e87276ae5fd
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
18/12/2025
09:47:57 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
18/12/2025
11:00:56 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
848122-2025
EUT-S-nummer
:
245/2025
Offentliggørelsesdato
:
19/12/2025