23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 151-313247
Offentliggjort
09.08.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

ATP

Inhouse ordning til ATP


ATP

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
ATP
43405810
Kongens Vænge 8
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Thomas Duus Monefeldt
E-mail: TDM@ATP.DK
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59782091.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://atp.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Inhouse ordning til ATP.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85142100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes drift af ATP's In-House klinikker, som er en del af ATP's sundhedskoncept, med forventet opstart 1.1.2017. ATP har en In-House klinik på følgende seks lokationer: Hillerød, Allerød, Vordingborg, Haderslev, Holstebro og Frederikshavn. Her kan medarbejderne få fysioterapeutisk og ergonomisk rådgivning, arbejdsplads-besøgsamt deltage i MOVE-aktiviteter (MOVE= Motion og Velvære). In-House klinikken bemandes alle steder af en fysioterapeut. In-House klinikkerne er indrettet i selvstændigt lokale med behandlingsbriks. Alle ydelser/aktiviteter skal leveres af statsautoriserede fysioterapeuter, eller fysioterapeuter med lignende certificering fra et andet EU-land.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Alle ATPs lokaliteter, Hillerød, Allerød, Vordingborg, Haderslev, Frederikshavn, Holstebro.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I ATP's In-House klinikker skal følgende udføres:

— -- Fysioterapeutisk rådgivning:

1) Undersøgelse af konkret problem ved fysioterapeut

2) Fysioterapeutisk og ergonomisk rådgivning og anbefalinger — bl.a. til egen indsats for at forebygge/afhjælpe problemet.

— -- Arbejdspladsbesøg:

1) Fysioterapeuten giver ergonomisk vejledning til arbejdspladsindretning, rådgivning om fysisk aktivitet og visiterer medarbejdere med gener og skader i bevægeapparatet til fysioterapi i In-House klinikken.

— -- MOVE-aktiviteter (Formål: at fremme fysisk aktivitet samt ramme»mange medarbejdere fremfor få):

1) Fysioterapeuten udbyderforskellige forebyggende og sundhedsfremmende aktiviteter i løbet af året. Aktiviteterne foregår i arbejdstiden.

— -- Onlinebaseret portal:

1) Leverandøren skal levere dansksproget, brugervenlig, onlinebaseret portal der samler booking(selvbetjening), medarbejderjournaler og statistik for brug af In-House klinikkerne.

I ATP er der motionsrum (MOVE-rum) i alle husene. MOVE-rum bruges til forskellige aktiviteter. ATP anvender bl.a. rummene til forskellige MOVE-aktiviteter og ATP«s Sportsforening har forskellige brugerbetalte tilbud som eksempelvis spinning, morgengymnastik, yoga og boksetræning. MOVE-rummene er indrettet, så der er plads til holdaktiviteter og med mulighed for både kredsløbs- og styrketræning. F.eks. er der løbebånd og crosstrainer samt mindre motions redskaber såsom stepbænke, håndvægte, sjippetorve mm. Derudover er der træningsmåtter, bolde og ribber. I Hillerød er der to MOVE-rum: et rum med træningsudstyr og en holdsal.

Aftalen vil ligeledes kunne benyttes af ATP Group.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Inhouse ordning til ATP

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
02/10/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Min Sundhedsordning
Ringerbakken 21
Virum
2830
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiveren skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som et foreløbigt bevis for de i Udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-2 nævnte forhold: Der er tale om foreløbigt bevis for:

1) at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. nærmere nedenfor, og

2) at tilbudsgiveren opfylder de mindstekrav til egnethed økonomisk og finansiel kapacitet, der er fastsat ovenfor i punkt III.1.2).

Ordregiveren skal udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil herudover udelukke tilbudsgivere fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis de er omfattet af en udelukkelsesgrund i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller nr. 6. tilbudsgiver skal anføre oplysningerne herom i det fælleseuropæiske udbudsdokument, del III, afsnit A, B og C.

Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten, skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument, jf. Udbudslovens § 159, stk. 2. For tilbudsgivere, der er hjemhørende i Danmark og udelukkende har danske statsborgere i sine ledelsesorganer kan dokumentationen udgøres af en serviceattest, der udstedes af Erhvervsstyrelsen efter anmodning. For tilbudsgivere, der er hjemmehørende i udlandet og/eller har udenlandske statsborgere i sine ledelsesorganer henvises til udbudsbetingelserne.

Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør) vedr. pkt. III.1.2), skal tilbudsgiver fremlægge støtteerklæringer eller anden dokumentation, der godtgør, at tilbudsgiveren faktisk råder over denne formåen jf. Udbudslovens § 144, stk.2. Skabelon for støtteerklæring er vedlagt udbudsmaterialet.

Ordregiver kræver, at tilbudsgiver og den juridiske enhed, som tilbudsgiveren baserer sin økonomiske og finansielle formåen på hæfter solidarisk for kontraktens gennemførelse.

I relation til punkt II.1.6) bemærkes det, at baggrunden for ikke at opdele kontrakten i delkontrakter er det vurderes at der kan opnås væsentlig bedre priser ved ikke at opdele rammeaftalen.

Det vil være et kontraktmæssigt krav, at leverandøren og eventuelle underleverandører sikrer medarbejderne løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der gælder for arbejde af samme art i henhold til en kollektiv overenskomst indgået af de inden for det pågældende faglige område mest repræsentative arbejdsmarkedsparter i Danmark, og som gælder på hele det danske område.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/08/2017

Send til en kollega

0.047