23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

HØJE-TAASTRUP KOMMUNE

Tilbudsindhentning på sundhedsordning for Høje-Taastrup Kommune


HØJE-TAASTRUP KOMMUNE

  • 1 Køber

    • 1.1 Køber

      • Officielt navn: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
      • Køberens retlige status: Regional myndighed
      • Køberen er en ordregivende enhed
  • 2 Procedure

    • 2.1 Procedure

      • Titel: Tilbudsindhentning på sundhedsordning for Høje-Taastrup Kommune
      • Beskrivelse: Høje-Taastrup Kommune har siden 1. marts 2006 haft en sundhedsordning for sine medarbejdere. Aftalen med vores nuværende leverandør, udløber den 31. december 2025, og vi ønsker derfor at indhente tilbud på en ny aftale. Fremadrettet ønsker vi en sundhedsordning, et koncept, hvor alle ydelser leveres og udføres hos tilbudsgiver. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere et professionelt og optimalt behandlingstilbud. Vores medarbejdere er bosiddende i stort geografisk område og derfor er der et behov for fleksibel løsning som kan tilgodese behandling tæt på medarbejderens bopæl. Vi ønsker en sundhedsordning, som har fokus på medarbejdernes viden om egen sundhedstilstand, og hvilke handlemuligheder den enkelte har for at fastholde et godt arbejdsliv. Et fokus på en målrettet behandling, hvor også medarbejderen bliver en aktiv part i sit eget behandlingsforløb, og dermed tager medansvar for egen sundhed. Udgangspunktet for al behandling skal være, at den er visiteret af behandler med undtagelse af første besøg, hvor der sker visitation til et eventuelt videre behandlingsforløb. Tilbuddet skal indeholde følgende ydelser: Fysioterapi Personligt træningsprogram med fokus på hjælp til selvhjælp Ergonomisk vejledning på arbejdspladsen efter behov/aftale Kiropraktik Udover ovenstående ydelser vil vi også gerne fortsat kunne tilbyde kiropraktik. Vi ønsker tilbudsgivers bud på, hvordan medarbejdere via tilbudsgiver, evt. kan visiteres/henvises til kiropraktor (undertilbudsgiver) så medarbejderne kun har én indgang til sundhedsordningen. Adskillelse mellem arbejdsskader (anmeldt som arbejdsskade) og arbejdsrelaterede gener og skader Vi har behov for at kunne skelne imellem ovenstående. Derfor ønsker vi, at behandler kort spørger ind til medarbejder om en skade er anmeldt som arbejdsskade, og i givet fald udleverer et infoblad - som ordregiver leverer - til den pågældende medarbejder.
      • Identifikator for proceduren: f2589d68-1582-43e7-87a1-e8ac51e5b814
      • Intern ID: 604592
      • Udbudsprocedure: Anden procedure, der afvikles i én fase
      • Formål
        • Kontraktens hovedformål: Tjenesteydelser
        • Primær klassifikation (cpv): 85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
        • Supplerende klassifikation (cpv): 85142100 Tjenesteydelser inden for fysioterapi
      • Udførelsessted
        • Land: Danmark
        • Hvor som helst i det pågældende land
        • Yderligere oplysninger: Sundhedsordningen vil som udgangspunkt skulle ske tæt på medarbejderens bopæl. Det vil formentligt i de fleste tilfælde betyde et sted på Sjælland
      • Værdi
        • Anslået værdi eksklusiv moms: 2.400.000 Dansk krone
      • Generelle oplysninger
        • Retsgrundlag:
        • Indkøb under tærskelværdien uden grænseoverskridende interesse
  • 5 Delkontrakt

    • 5.1 Teknisk ID for delkontrakten: LOT-0000

      • Titel: Tilbudsindhentning på sundhedsordning for Høje-Taastrup Kommune
      • Beskrivelse: Høje-Taastrup Kommune har siden 1. marts 2006 haft en sundhedsordning for sine medarbejdere. Aftalen med vores nuværende leverandør, udløber den 31. december 2025, og vi ønsker derfor at indhente tilbud på en ny aftale. Fremadrettet ønsker vi en sundhedsordning, et koncept, hvor alle ydelser leveres og udføres hos tilbudsgiver. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere et professionelt og optimalt behandlingstilbud. Vores medarbejdere er bosiddende i stort geografisk område og derfor er der et behov for fleksibel løsning som kan tilgodese behandling tæt på medarbejderens bopæl. Vi ønsker en sundhedsordning, som har fokus på medarbejdernes viden om egen sundhedstilstand, og hvilke handlemuligheder den enkelte har for at fastholde et godt arbejdsliv. Et fokus på en målrettet behandling, hvor også medarbejderen bliver en aktiv part i sit eget behandlingsforløb, og dermed tager medansvar for egen sundhed. Udgangspunktet for al behandling skal være, at den er visiteret af behandler med undtagelse af første besøg, hvor der sker visitation til et eventuelt videre behandlingsforløb. Tilbuddet skal indeholde følgende ydelser: Fysioterapi Personligt træningsprogram med fokus på hjælp til selvhjælp Ergonomisk vejledning på arbejdspladsen efter behov/aftale Kiropraktik Udover ovenstående ydelser vil vi også gerne fortsat kunne tilbyde kiropraktik. Vi ønsker tilbudsgivers bud på, hvordan medarbejdere via tilbudsgiver, evt. kan visiteres/henvises til kiropraktor (undertilbudsgiver) så medarbejderne kun har én indgang til sundhedsordningen. Adskillelse mellem arbejdsskader (anmeldt som arbejdsskade) og arbejdsrelaterede gener og skader Vi har behov for at kunne skelne imellem ovenstående. Derfor ønsker vi, at behandler kort spørger ind til medarbejder om en skade er anmeldt som arbejdsskade, og i givet fald udleverer et infoblad - som ordregiver leverer - til den pågældende medarbejder.
      • Intern ID: 604592
      • Formål
        • Kontraktens hovedformål: Tjenesteydelser
        • Primær klassifikation (cpv): 85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
        • Supplerende klassifikation (cpv): 85142100 Tjenesteydelser inden for fysioterapi
      • Udførelsessted
        • Land: Danmark
        • Hvor som helst i det pågældende land
        • Yderligere oplysninger: Sundhedsordningen vil som udgangspunkt skulle ske tæt på medarbejderens bopæl. Det vil formentligt i de fleste tilfælde betyde et sted på Sjælland
      • Anslået varighed
        • Startdato: 01-01-2026
        • Varighed: 3 År
      • Fornyelse
        • Højeste antal fornyelser: 2
      • Værdi
        • Anslået værdi eksklusiv moms: 2.400.000 Dansk krone
      • Tildelingskriterier
        • Kriterium:
          • Type: Pris
          • Beskrivelse: Jf. tilbudsbetingelserne
          • Kategori for tildelingskriteriet tærskel: Vægtning (procentdel, præcis)
            • Tildelingskriterium talværdi: 50
        • Kriterium:
          • Type: Kvalitet
          • Beskrivelse: Kvalitet og service jf. tilbudsbetingelserne
          • Kategori for tildelingskriteriet tærskel: Vægtning (procentdel, præcis)
            • Tildelingskriterium talværdi: 50
      • Udbudsdokumenter
        • Adresse på udbudsdokumenterne: https://www.comdia.com/hoeje-taastrup-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=604592
      • Udbudsvilkår
        • Vilkår for indgivelse:
          • Indgivelsesadresse: https://www.comdia.com/hoeje-taastrup-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=604592
          • Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud: Ikke tilladt
          • Frist for modtagelse af tilbud: 04-12-2025 12:00 +01:00
      • Teknikker
        • Rammeaftale:
          • Ingen rammeaftale
        • Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem:
          • Intet dynamisk indkøbssystem
      • Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
        • Organisation med ansvar for klager: Klagenævnet for Udbud
        • Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
        • Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
        • Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
        • Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
        • Organisation, der behandler tilbud: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
        • DK eSender
  • 8 Organisationer

    • 8.1 ORG-0001

      • Officielt navn: HØJE-TAASTRUP KOMMUNE
      • Registreringsnummer: 19501817
      • Postadresse: Bygaden 2  
      • By: Taastrup
      • Postnummer: 2630
      • Landsdel (NUTS): Københavns omegn (DK012)
      • Land: Danmark
      • Enhed: Jan Hansen
      • E-mail: janha@htk.dk
      • Telefon: 43591000
      • Internetadresse: https://www.htk.dk/
      • Denne organisations roller:
        • Køber
        • Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
        • Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
        • Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
        • Organisation, der behandler tilbud
    • 8.1 ORG-1000

      • Officielt navn: Comdia ApS
      • Registreringsnummer: 33501404
      • Postadresse: Lindvedvej 73  
      • By: Odense S
      • Postnummer: 5260
      • Landsdel (NUTS): Fyn (DK031)
      • Land: Danmark
      • E-mail: support@comdia.com
      • Telefon: +45 7199 3672
      • Internetadresse: https://www.comdia.com/
      • Denne organisations roller:
        • DK eSender
    • 8.1 ORG-1001

      • Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
      • Registreringsnummer: 37795526
      • Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2  
      • By: Viborg
      • Postnummer: 8800
      • Landsdel (NUTS): Vestjylland (DK041)
      • Land: Danmark
      • E-mail: klfu@naevneneshus.dk
      • Telefon: +45 7240 5600
      • Internetadresse: http://www.klfu.dk
      • Denne organisations roller:
        • Organisation med ansvar for klager
    • 8.1 ORG-1002

      • Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
      • Registreringsnummer: 10294819
      • Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35  
      • By: Valby
      • Postnummer: 2500
      • Landsdel (NUTS): Københavns omegn (DK012)
      • Land: Danmark
      • E-mail: kfst@kfst.dk
      • Telefon: +45 4171 5000
      • Internetadresse: https://www.kfst.dk/
      • Denne organisations roller:
        • Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
  • 11 Oplysninger om bekendtgørelsen

    • 11.1 Oplysninger om bekendtgørelsen

      • Bekendtgørelsens ID: dd42df69-0e53-4eed-a93e-0fb6c0cb4518 - 01
      • Formulartype: Konkurrencevilkår
      • Bekendtgørelsestype: Annoncering
      • Afsendelsesdato for bekendtgørelsen: 14-11-2025 11:53 +01:00
      • Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender): 14-11-2025 11:53 +01:00
      • Bekendtgørelsens officielle sprog: dansk 
    • 11.2 Oplysninger om offentliggørelsen

      • Offentliggørelsesdato: 14-11-2025 11:53 +01:00
BREAKING
{{ article.headline }}
0.089|instance-web01