23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Fællesregionalt udbud af TIVA sæt


Region Nordjylland

751324-2025 - Resultater
Danmark – Udstyr og instrumenter til infusion – Fællesregionalt udbud af TIVA sæt
OJ S 218/2025 12/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Fællesregionalt udbud af TIVA sæt
Beskrivelse Fællesregionalt udbud af TIVA sæt
Identifikator for proceduren daeabb63-9f11-40ca-80d5-f093db7edbc4
Tidligere bekendtgørelse e97a650a-ea75-47e9-886c-ce7e134c4d6b-01
Intern ID U343CAH23_2
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33194100   Udstyr og instrumenter til infusion
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33194000   Udstyr og instrumenter til transfusion og infusion
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Niels Bohrs Vej 30    
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser): Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4). Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel TIVA forlængerslanger til sprøjtepumper- dobbelt og enkelt
Beskrivelse Fællesregionalt udbud af TIVA sæt
Intern ID 1-6821deb0ed71d21b9acccb7b
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33194100   Udstyr og instrumenter til infusion
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33194000   Udstyr og instrumenter til transfusion og infusion
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Niels Bohrs Vej 30    
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Infusionssæt TIVA (1)
Beskrivelse Fællesregionalt udbud af TIVA sæt
Intern ID 2-6821deb0ed71d21b9acccb7e
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33194100   Udstyr og instrumenter til infusion
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33194000   Udstyr og instrumenter til transfusion og infusion
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Niels Bohrs Vej 30    
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skottenborg 26    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Alleen 15    
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 815 952,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 19 342 333,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 1,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn CODAN DEHA ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator TIVA forlængerslanger til sprøjtepumper- dobbelt og enkelt - CODAN DEHA ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TIVA forlængerslanger til sprøjtepumper- dobbelt og enkelt - CODAN DEHA ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 04/11/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 339887-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 1,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 1,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Maj-Brit Moltsen
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +45 21594085
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +45 21594085
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +4521594085
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn CODAN DEHA ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 49765118
Postadresse Lykkebækvej 22
By Køge
Postnummer 4600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail codan@codandeha.dk
Telefon +45 49121180
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 2eb3e56e-1535-4c33-a674-be6394038261   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 11/11/2025   11:42:24 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 11/11/2025   11:44:24 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 751324-2025
EUT-S-nummer 218/2025
Offentliggørelsesdato 12/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|