23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vordingborg Kommune

Udbud af ortopædisk fodtøj mv. til Fællesudbud Sjælland


Vordingborg Kommune

736160-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Ortopædisk fodtøj – Udbud af ortopædisk fodtøj mv. til Fællesudbud Sjælland
OJ S 214/2025 06/11/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vordingborg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Greve Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Guldborgsund Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Holbæk Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Kalundborg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Køge Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Lejre Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Odsherred Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ringsted Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Roskilde Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Slagelse Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Solrød Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Sorø Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Stevns Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Næstved Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Faxe Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af ortopædisk fodtøj mv. til Fællesudbud Sjælland
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af ortopædisk fodtøj mv. og hertil forbundne ydelser til borgere med bevilling i kommunerne i Fællesudbud Sjælland. Der er tale om individuelt fremstillet ortopædisk fodtøj, semi-ortopædisk fodtøj, fabriksfremstillet fodtøj, ortopædiske fodindlæg, tilpasning af borgerens egne sko, reparation og tilretning mv. – de udbudte produkter og tillæg fremgår af Tilbudslisten. Undtaget fra udbuddet er ortosefodtøj og ortopædisk værnefodtøj. Der udbydes tre delaftaler. Den forventede samlede kontraktværdi (for alle tre delaftaler) er estimeret til 85.500.000 kr. Den estimerede værdi af de enkelte delaftaler er: Delaftale Øst: 32.700.000 kr. Delaftale Syd: 21.000.000 kr. Delaftale Vest: 31.800.000 kr.
Identifikator for proceduren f1e229af-5e7a-496f-932b-1cb951142415
Intern ID 2025
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud, jf. udbudsloven, Lovbekendtgørelse nr. 116 af 03.02.2025. Der udbydes tre delaftaler om indkøb og levering af ortopædisk fodtøj mv. til 16 kommuner, der deltager i indkøbssamarbejdet Fællesudbud Sjælland. Der er mulighed for at afgive tilbud med kombinationsrabat. Nærmere herom i Udbudsdokumenterne. Der gælder krav om etablering af forretningslokale jf. Udbudsdokumenterne. Der gælder kontraktvilkår om at leverandøren skal overholde en arbejdsklausul gældende for medarbejdere beskæftiget i Danmark med kontraktens opfyldelse.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141740   Ortopædisk fodtøj
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Varen leveres på fast lokation (forretningssted) og eventuelt som hjemmebesøg. Nærmere fremgår af udbudsmaterialet.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Varen leveres på fast lokation (forretningssted) og eventuelt som hjemmebesøg. Nærmere fremgår af udbudsmaterialet.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 85 500 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 3
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 3
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) Bekendtgørelse
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Tilsidesættelse af forpligtelser i henhold til rent nationale udelukkelsesgrunde Udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 134a: Der kan ikke tildeles kontrakt til virksomheder, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO´s Government Procurement Agreement (GPA) eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land, jf. udbudslovens § 134a. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, der er omfattet af EU's sanktioner, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Øvrige nationale udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsdokumenterne Tilbudsgiver skal udfylde oplysninger om udelukkelsesgrundene i ESPD’et. ESDP'et er et foreløbigt bevis for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene. Inden beslutning om tildeling af delaftale, skal tilbudsgiver dokumentere oplysninger afgivet i ESPD'et. Nærmere herom i udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale Øst
Beskrivelse Delaftale Øst omfatter Greve, Køge, Lejre, Roskilde, Solrød, Stevns og Ringsted Kommuner (i alt 7 kommuner).
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141740   Ortopædisk fodtøj
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Der er tale om estimeret værdi i hele kontraktens løbetid. Løbetid er 3 år med op til 3x12 måneders forlængelse. Den anslåede kontraktværdi er alene vejledende og udgør ingen garanti for en bestemt omsætning. Ordregiver kan købe mindre eller mere end estimatet, afhængig af behov, udviklingen i målgruppen, der visiteres til ortopædisk fodtøj, borgernes brug af det frie leverandørvalg mv.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2026
Varigheds slutdato 30/04/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 3
Yderligere oplysninger om fornyelser Delaftalens ordinære løbetid er tre år. Aftalen kan forlænges i op til 3x12 måneder. Nærmere om aftaleperioden, opsigelse og forlængelse fremgår af udbudsdokumenterne.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 32 700 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) Udbudsdokument
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger: Årlig omsætning på mindst 8.000.000 kr. for hver af de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Finansielt forhold
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal , der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: Soliditetsgrad på mindst 25% i de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse For så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: Erfaring med udførelse af opgaver af tilsvarende art og omfang. Der skal angives 1 reference, der er i igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Med tilsvarende art og omfang menes: Tilsvarende art: Levering af § 112 hjælpemidler, som kræver opmåling af borgere og tilpasning af produktet til borgerens individuelle behov. Tilsvarende omfang: kontrakt med en offentlig kunde med mindst 100.000 indbyggere/aftagere eller et kommunal/offentligt indkøbsfællesskab bestående af kommuner med samlet mindst 100.000 indbyggere. Kontrakten skal være/have været i drift inden for ét af de seneste 3 år. Referencen skal indeholde kontakt information på den offentlige kunde, kontraktens genstand og varighed.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse "Pris" vil blive evalueret på baggrund af den samlede evalueringstekniske pris, jf. den af tilbudsgiver udfyldte "Tilbudsliste" og eventuelt tilbudt kombinationsrabat, jf. nedenfor. Tilbudsgivere, der ikke af afgivet en kombinationsrabat, vil indgå i evalueringen med de tilbudte priser og dermed evalueringstekniske sum pr. delaftale. Kombinationsrabat: Hvis tilbudsgiver afgiver tilbud på mere end en delaftale, har tilbudsgiver mulighed for at give en kombinationsrabat (angivet i %), som gælder hvis tilbudsgiver får tildelt to eller alle tre delaftaler. Kombinationsrabatten angives i Tilbudslisten. Nærmere fremgår af Udbudsbetingelserne og vejledningen til Tilbudslisten. Evalueringen af tilbuddene gennemføres i første omgang uden kombinationsrabatter. Herefter fratrækkes kombinationsrabatten fra de tilbud, hvor der er afgivet kombinationsbud, og priserne evalueres igen. Der vil i forbindelse med tilbudsevalueringen blive foretaget en vurdering af alle indkomne tilbud og tilbudskombinationer (med indregning af eventuelt tilbudte kombinationsrabatter) for derved at finde den for ordregiver samlet set mest økonomisk fordelagtige kombination af de indkomne tilbud på tværs af delaftalerne. Der kan således være tale om, at evalueringen resulterer i, at der for den enkelte delaftale ikke nødvendigvis sker tildeling til den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste tekniske evalueringssum for den enkelte delaftale, hvis en anden kombination af tilbud inklusive kombinationsrabat medfører en samlet set lavere teknisk evalueringssum på tværs af delaftaler.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 08/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode en Tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre tilbuddet ved at indsende relevante oplysninger eller dokumentation inden for en passende frist, hvis dette kan ske i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5.
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der gælder krav om etablering af forretningssted. Der gælder krav om overholdelse af arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vordingborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Vordingborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Vordingborg Kommune
Organisation, der behandler tilbud Vordingborg Kommune
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale Syd
Beskrivelse Delaftale Syd omfatter Faxe, Guldborgsund, Næstved og Vordingborg Kommuner (i alt 4 kommuner).
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141740   Ortopædisk fodtøj
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Der er tale om estimeret værdi i hele kontraktens løbetid. Løbetid er 3 år med op til 3x12 måneders forlængelse. Den anslåede kontraktværdi er alene vejledende og udgør ingen garanti for en bestemt omsætning. Ordregiver kan købe mindre eller mere end estimatet, afhængig af behov, udviklingen i målgruppen, der visiteres til ortopædisk fodtøj, borgernes brug af det frie leverandørvalg mv.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2026
Varigheds slutdato 30/04/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 3
Yderligere oplysninger om fornyelser Delaftalens ordinære løbetid er tre år. Aftalen kan forlænges i op til 3x12 måneder. Nærmere om aftaleperioden, opsigelse og forlængelse fremgår af udbudsdokumenterne.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) Udbudsdokument Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger: Årlig omsætning på mindst 8.000.000 kr. for hver af de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Finansielt forhold
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal , der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: Soliditetsgrad på mindst 25% i de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse For så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: Erfaring med udførelse af opgaver af tilsvarende art og omfang. Der skal angives 1 reference, der er i igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Med tilsvarende art og omfang menes: Tilsvarende art: Levering af § 112 hjælpemidler, som kræver opmåling af borgere og tilpasning af produktet til borgerens individuelle behov. Tilsvarende omfang: kontrakt med en offentlig kunde med mindst 100.000 indbyggere/aftagere eller et kommunal/offentligt indkøbsfællesskab bestående af kommuner med samlet mindst 100.000 indbyggere. Kontrakten skal være/have været i drift inden for ét af de seneste 3 år. Referencen skal indeholde kontakt information på den offentlige kunde, kontraktens genstand og varighed.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse "Pris" vil blive evalueret på baggrund af den samlede evalueringstekniske pris, jf. den af tilbudsgiver udfyldte "Tilbudsliste" og eventuelt tilbudt kombinationsrabat, jf. nedenfor. Tilbudsgivere, der ikke af afgivet en kombinationsrabat, vil indgå i evalueringen med de tilbudte priser og dermed evalueringstekniske sum pr. delaftale. Kombinationsrabat: Hvis tilbudsgiver afgiver tilbud på mere end en delaftale, har tilbudsgiver mulighed for at give en kombinationsrabat (angivet i %), som gælder hvis tilbudsgiver får tildelt to eller alle tre delaftaler. Kombinationsrabatten angives i Tilbudslisten. Nærmere fremgår af Udbudsbetingelserne og vejledningen til Tilbudslisten. Evalueringen af tilbuddene gennemføres i første omgang uden kombinationsrabatter. Herefter fratrækkes kombinationsrabatten fra de tilbud, hvor der er afgivet kombinationsbud, og priserne evalueres igen. Der vil i forbindelse med tilbudsevalueringen blive foretaget en vurdering af alle indkomne tilbud og tilbudskombinationer (med indregning af eventuelt tilbudte kombinationsrabatter) for derved at finde den for ordregiver samlet set mest økonomisk fordelagtige kombination af de indkomne tilbud på tværs af delaftalerne. Der kan således være tale om, at evalueringen resulterer i, at der for den enkelte delaftale ikke nødvendigvis sker tildeling til den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste tekniske evalueringssum for den enkelte delaftale, hvis en anden kombination af tilbud inklusive kombinationsrabat medfører en samlet set lavere teknisk evalueringssum på tværs af delaftaler.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com/
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 08/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode en Tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre tilbuddet ved at indsende relevante oplysninger eller dokumentation inden for en passende frist, hvis dette kan ske i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5.
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der gælder krav om etablering af forretningssted. Der gælder krav om overholdelse af arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vordingborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Vordingborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Vordingborg Kommune
Organisation, der behandler tilbud Vordingborg Kommune
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale Vest
Beskrivelse Delaftale Vest omfatter Holbæk, Kalundborg, Odsherred, Slagelse og Sorø Kommuner (i alt 5 kommuner).
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141740   Ortopædisk fodtøj
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Der er tale om estimeret værdi i hele kontraktens løbetid. Løbetid er 3 år med op til 3x12 måneders forlængelse. Den anslåede kontraktværdi er alene vejledende og udgør ingen garanti for en bestemt omsætning. Ordregiver kan købe mindre eller mere end estimatet, afhængig af behov, udviklingen i målgruppen, der visiteres til ortopædisk fodtøj, borgernes brug af det frie leverandørvalg mv.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2026
Varigheds slutdato 30/04/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 3
Yderligere oplysninger om fornyelser Delaftalens ordinære løbetid er tre år. Aftalen kan forlænges i op til 3x12 måneder. Nærmere om aftaleperioden, opsigelse og forlængelse fremgår af udbudsdokumenterne.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 31 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) Udbudsdokument Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger: Årlig omsætning på mindst 8.000.000 kr. for hver af de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Finansielt forhold
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal, der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: Soliditetsgrad på mindst 25% i de seneste to reviderede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse For så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: Erfaring med udførelse af opgaver af tilsvarende art og omfang. Der skal angives 1 reference, der er i igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Med tilsvarende art og omfang menes: Tilsvarende art: Levering af § 112 hjælpemidler, som kræver opmåling af borgere og tilpasning af produktet til borgerens individuelle behov. Tilsvarende omfang: kontrakt med en offentlig kunde med mindst 100.000 indbyggere/aftagere eller et kommunal/offentligt indkøbsfællesskab bestående af kommuner med samlet mindst 100.000 indbyggere. Kontrakten skal være/have været i drift inden for ét af de seneste 3 år. Referencen skal indeholde kontakt information på den offentlige kunde, kontraktens genstand og varighed.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse "Pris" vil blive evalueret på baggrund af den samlede evalueringstekniske pris, jf. den af tilbudsgiver udfyldte "Tilbudsliste" og eventuelt tilbudt kombinationsrabat, jf. nedenfor. Tilbudsgivere, der ikke af afgivet en kombinationsrabat, vil indgå i evalueringen med de tilbudte priser og dermed evalueringstekniske sum pr. delaftale. Kombinationsrabat: Hvis tilbudsgiver afgiver tilbud på mere end en delaftale, har tilbudsgiver mulighed for at give en kombinationsrabat (angivet i %), som gælder hvis tilbudsgiver får tildelt to eller alle tre delaftaler. Kombinationsrabatten angives i Tilbudslisten. Nærmere fremgår af Udbudsbetingelserne og vejledningen til Tilbudslisten. Evalueringen af tilbuddene gennemføres i første omgang uden kombinationsrabatter. Herefter fratrækkes kombinationsrabatten fra de tilbud, hvor der er afgivet kombinationsbud, og priserne evalueres igen. Der vil i forbindelse med tilbudsevalueringen blive foretaget en vurdering af alle indkomne tilbud og tilbudskombinationer (med indregning af eventuelt tilbudte kombinationsrabatter) for derved at finde den for ordregiver samlet set mest økonomisk fordelagtige kombination af de indkomne tilbud på tværs af delaftalerne. Der kan således være tale om, at evalueringen resulterer i, at der for den enkelte delaftale ikke nødvendigvis sker tildeling til den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste tekniske evalueringssum for den enkelte delaftale, hvis en anden kombination af tilbud inklusive kombinationsrabat medfører en samlet set lavere teknisk evalueringssum på tværs af delaftaler.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 08/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode en Tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre tilbuddet ved at indsende relevante oplysninger eller dokumentation inden for en passende frist, hvis dette kan ske i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5.
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der gælder krav om etablering af forretningssted. Der gælder krav om overholdelse af arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vordingborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Vordingborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Vordingborg Kommune
Organisation, der behandler tilbud Vordingborg Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vordingborg Kommune
Registreringsnummer 29189676
Afdeling Vordingborg Kommune
Postadresse Valdemarsgade 43
By Vordingborg
Postnummer 4760
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 45
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Greve Kommune
Registreringsnummer 44023911
Postadresse Rådhusholmen 10
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Guldborgsund Kommune
Registreringsnummer 29188599
Postadresse Parkvej 37
By Nykøbing F.
Postnummer 4800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Holbæk Kommune
Registreringsnummer 29189447
Postadresse Kanalstræde 2
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Kalundborg Kommune
Registreringsnummer 29189595
Postadresse Holbækvej 141B
By Kalundborg
Postnummer 4400
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Køge Kommune
Registreringsnummer 29189374
Postadresse Torvet 1
By Køge
Postnummer 4600
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Lejre Kommune
Registreringsnummer 29188548
Postadresse Møllebjergvej 4
By Hvalsø
Postnummer 4330
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Odsherred Kommune
Registreringsnummer 29188459
Postadresse Nyvej 22
By Højby
Postnummer 4573
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Ringsted Kommune
Registreringsnummer 18957981
Postadresse Sct. Bendtsgade 1
By Ringsted
Postnummer 4100
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0013
Officielt navn Roskilde Kommune
Registreringsnummer 29189404
Postadresse Rådhusbuen 1
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Slagelse Kommune
Registreringsnummer 29188505
Postadresse Rådhuspladsen 11
By Slagelse
Postnummer 4200
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0015
Officielt navn Solrød Kommune
Registreringsnummer 68594917
Postadresse Solrød Center 1
By Solrød Strand
Postnummer 2680
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0016
Officielt navn Sorø Kommune
Registreringsnummer 29189994
Postadresse Rådhusvej 8
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0017
Officielt navn Stevns Kommune
Registreringsnummer 29208654
Postadresse Rådhuspladsen 4
By Store Heddinge
Postnummer 4660
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0018
Officielt navn Næstved Kommune
Registreringsnummer 29189625
Postadresse Rådmandshaven 20
By Næstved
Postnummer 4700
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0019
Officielt navn Faxe Kommune
Registreringsnummer 29188475
Postadresse Frederiksgade 9
By Haslev
Postnummer 4690
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Birgit Nielsen
Telefon +45 21329029
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0020
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID fa106d43-097a-488a-9576-d5d7ce334bd3   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 05/11/2025   08:44:59 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 05/11/2025   09:00:49 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 736160-2025
EUT-S-nummer 214/2025
Offentliggørelsesdato 06/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web02