23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
05.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Midtjylland

Plastikkirurgi


Region Midtjylland

731724-2025 - Resultater
Danmark – Hospitalsvirksomhed – Plastikkirurgi
OJ S 213/2025 05/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail lineov@rm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Plastikkirurgi
Beskrivelse Nærværende rammeaftale vedrører plastikkirurgi og er opdelt i fire delkontrakter. En delkontrakt vedrører plastikkirurgi efter massivt vægttab, en delkontakt vedrører brystkirurgi og abdomen pendens og to delkontakter vedrører arkorrektioner, hudcancer og fibrose i hud. Formålet med udbuddet er at sikre patienterne en kort ventetid og sikre overholdelse af udrednings- og behandlingsfristerne. Regionen ønsker derfor at indgå samarbejdsaftaler med et eller flere privathospitaler, klinikker eller speciallæger, der kan udføre undersøgelse og operation inden for de gældende frister fra henvisningstidspunktet. Udbuddet har desuden til formål at understøtte Ordregivers overordnede målsætning om at kunne levere behandling på et højt niveau. Dette skal ske ud fra hensynet til den rette kvalitet, det rette serviceniveau, og den mest fordelagtige pris. Kontrakten vil løbe i 2 år med mulighed for forlængelse i op til 2x12 måneder.
Identifikator for proceduren 69ad6096-db50-4c77-8303-60a8f759d569
Tidligere bekendtgørelse 92e413fb-39f5-4fae-81dd-8376792296a8-01
Intern ID 1-31-72-287-25
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Der er tale om sociale og andre specifikke tjenesteydelser, som udbydes i henhold til lightregimet i udbudslovens afsnit III.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111200   Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kontraktens samlede værdi angivet i DKK er beregnet ved at multiplicere den vindende tilbudsgivers pris på den dyreste procedurekode med det maksimale antal af plastikkirurgiske vurderinger og/eller operationer.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Plastikkirurgi efter massivt vægttab
Beskrivelse Delkontrakt 1 omfatter plastikkirurgi efter massivt vægttab hvor henvisning kan ske fra Aarhus Universitetshospital. Den anslåede mængde, der forventes aftaget på delkontrakt 1, er 1600 plastikkirurgiske vurderinger og 1100 operationer for hele kontraktperioden inklusive eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftales på delkontrakt 1, er 1900 plastikkirurgiske vurderinger og 1400 operationer for hele kontraktperioden inklusive eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111200   Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
Mængde 3 300
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Der er mulighed for at forlænge aftalen op til 2x12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135 og § 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud: Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3. Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5. Den samlede anslåede mængde for delkontrakten er 1600 plastikkirurgiske vurderinger og 1100 operationer. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 1900 plastikkirurgiske vurderinger og 1400 operationer. For yderligere oplysninger om anslået og maksimal mængde, se udbudsbetingelserne. Kontraktens samlede værdi angivet i DKK er beregnet ved at multiplicere den vindende tilbudsgivers pris på den dyreste procedurekode med det maksimale antal af plastikkirurgiske vurderinger og operationer.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ved vurderingen af kriteriet "Pris", vil de afgivne pristilbud i Kontraktbilag 2 blive lagt til grund. Priserne skal afgives som en procentdel af DUF-taksten for henholdsvis tilbudsgivere uden ydernummer eller tilbudsgivere med ydernummer.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Brystreduktion og -rekonstruktion og abdomen pendens
Beskrivelse Delkontrakt 2 omfatter Brystreduktion og -rekonstruktion og abdomen pendens, hvor henvisning kan ske fra Aarhus Universitetshospital. Den anslåede mængde, der forventes aftaget på delkontrakt 2, er 525 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftales på delkontrakt 2, er 750 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111200   Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
Mængde 750
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Der er mulighed for at forlænge aftalen op til 2x12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135 og § 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud: Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3. Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5. Den samlede anslåede mængde for delkontrakten er 525 operationer. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 750 operationer. For yderligere oplysninger om anslået og maksimal mængde, se udbudsbetingelserne. Kontraktens samlede værdi angivet i DKK er beregnet ved at multiplicere den vindende tilbudsgivers pris på den dyreste procedurekode med det maksimale antal af operationer.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ved vurderingen af kriteriet "Pris", vil de afgivne pristilbud i Kontraktbilag 2 blive lagt til grund. Priserne skal afgives som en procentdel af DUF-taksten for henholdsvis tilbudsgivere uden ydernummer eller tilbudsgivere med ydernummer.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Arkorrektioner, hudcancer og fibrose i hud (vest)
Beskrivelse Delkontrakt 3 omfatter Arkorrektioner, hudcancer og fibrose i hud, hvor henvisning kan ske fra Aarhus Universitetshospital, for patienter bosiddende i kommunerne tilhørende optageområderne for Regionshospitalet Gødstrup og Hospitalsenhed Midt. Den anslåede mængde, der forventes aftaget på delkontrakt 3, er 4000 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftales på delkontrakt 3, er 4600 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111200   Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
Mængde 4 600
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Der er mulighed for at forlænge aftalen op til 2x12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135 og § 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud: Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3. Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5. Den samlede anslåede mængde for delkontrakten er 4000 operationer. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 4600 operationer. For yderligere oplysninger om anslået og maksimal mængde, se udbudsbetingelserne. Kontraktens samlede værdi angivet i DKK er beregnet ved at multiplicere den vindende tilbudsgivers pris på den dyreste procedurekode med det maksimale antal af operationer.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ved vurderingen af kriteriet "Pris", vil de afgivne pristilbud i Kontraktbilag 2 blive lagt til grund. Priserne skal afgives som en procentdel af DUF-taksten for henholdsvis tilbudsgivere uden ydernummer eller tilbudsgivere med ydernummer.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Arkorrektioner, hudcancer og fibrose i hud (øst)
Beskrivelse Delkontrakt 4 omfatter arkorrektioner, hudcancer og fibrose i hud, hvor henvisning kan ske fra Aarhus Universitetshospital, for patienter bosiddende i kommunerne tilhørende optageområderne for Regionshospitalet Horsens, Regionshospitalet Randers og Aarhus Universitetshospital. Den anslåede mængde, der forventes aftaget på delkontrakt 4, er 2800 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftales på delkontrakt 4, er 3400 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111200   Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
Mængde 3 400
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I og omkring Midtjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Der er mulighed for at forlænge aftalen op til 2x12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, § 135 og § 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud: Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3. Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5. Den samlede anslåede mængde for delkontrakten er 2800 operationer. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 3400 operationer. For yderligere oplysninger om anslået og maksimal mængde, se udbudsbetingelserne. Kontraktens samlede værdi angivet i DKK er beregnet ved at multiplicere den vindende tilbudsgivers pris på den dyreste procedurekode med det maksimale antal af operationer.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ved vurderingen af kriteriet "Pris", vil de afgivne pristilbud i Kontraktbilag 2 blive lagt til grund. Priserne skal afgives som en procentdel af DUF-taksten for henholdsvis tilbudsgivere uden ydernummer eller tilbudsgivere med ydernummer.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 290 834 250,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 290 834 250,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 236 473 875,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 185 757 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 151 983 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud - PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 185 757 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 08/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 395593-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 32 165 250,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 22 515 675,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud - PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 32 165 250,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 08/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 395593-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 41 924 400,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 36 456 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud - PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 41 924 400,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 3
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 08/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 395593-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 30 987 600,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 25 519 200,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud - PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 30 987 600,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 4
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 08/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 395593-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
Postadresse Skottenborg 26
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Line Overby Kusk
E-mail lineov@rm.dk
Telefon +45 29634013
Internetadresse https://www.udbud.rm.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://kfst.dk/udbud
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 35206264
Postadresse Sysselvej 8
By Vejle
Postnummer 7120
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Tina Flade
E-mail thf@molholm.dk
Telefon 32270025
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn PLASTIKKIRURGISK KLINIK ÅRHUS ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 34208840
Postadresse Skolegade 19
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Henrik Dyrby
Telefon 86180488
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f4de14a3-e649-4dda-a281-ae849ae38e74   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 03/11/2025   11:35:13 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 03/11/2025   14:00:48 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 731724-2025
EUT-S-nummer 213/2025
Offentliggørelsesdato 05/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|