23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fredericia Kommune

Udbud af Erhvervspsykologisk rådgivning til medlemskommuner af KomUdbud


Fredericia Kommune

727776-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Psykiater- eller psykologtjenester – Udbud af Erhvervspsykologisk rådgivning til medlemskommuner af KomUdbud
OJ S 212/2025 04/11/2025
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fredericia Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Middelfart kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vejle Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Esbjerg Kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FANØ KOMMUNE
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Erhvervspsykologisk rådgivning til medlemskommuner af KomUdbud
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til de medlemskommuner af KomUdbud som fremgår af materialet.
Identifikator for proceduren 7c9edd42-14f9-4181-985a-eec6f2bd4afb
Intern ID 596151
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvor alle interesserede økonomiske aktører kan afgive tilbud. Der gennemføres ingen forhandlinger. Al kommunikation foregår elektronisk via Comdia.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 36 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Udbudsdokument
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af Erhvervspsykologisk rådgivning til medlemskommuner af KomUdbud
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til de medlemskommuner af KomUdbud som fremgår af materialet,
Intern ID 596151
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 36 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Finansielt forhold
Beskrivelse Tilbudsgiver skal i hvert af de to seneste afsluttede regnskabsår have en positiv egenkapital. Tilbudsgivers årlige omsætning skal i hvert af de to seneste afsluttede regnskabsår have været minimum 5.000.000 kr.

Kriterium Professionel risikoansvarsforsikring
Beskrivelse Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10 millioner kr.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal dokumentere sin erfaring med udførelse af tilsvarende opgaver for offentlige myndigheder ved at angive minimum 2 og maksimum 3 relevante referencer på de betydeligste sammenlignelige referencer udført indenfor de seneste 3 kalenderår. Hver reference skal indeholde levering af både psykologisk rådgivning og krisehjælp til kommune, region eller sammenslutning af flere kommuner eller regioner. Med sammenligneligt omfang menes en årlig omsætning på minimum 2.500.000 kr. for de angivne referencer tilsammen. Referencerne skal relatere sig til aftaler, der er igangværende, eller som er afsluttede indenfor de seneste 3 år. Hvis der angives flere end de maksimale 3 referencer, vil det være de 3 først angivne referencer, som indgår i bedømmelsen. Tilbudsgiver skal vedlægge udfyldt referenceliste i tilbuddet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste, bilag 5.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved vurderingen af kvalitetskravet ”kvalitetssikring og videreudvikling af rådgivningsydelser” lægges der vægt på, i hvilket omfang tilbudsgiver kan dokumentere systematiske og klare procedurer for kvalitetssikring og løbende forbedring af rådgivningsydelser – herunder i forhold til tilknyttede psykologer og underrådgivere.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved vurdering af kvalitetskravet "kompetence og faglighed" lægges der vægt på, hvordan tilbudsgiver sikrer, at ordregiver til enhver tid modtager fagligt kompetente psykologer til løsning af opgaver inden for både erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Frist for modtagelse af tilbud 04/12/2025   12:00:00 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fredericia Kommune
Registreringsnummer 69116418
Postadresse Gothersgade 20
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.fredericia.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Middelfart kommune
Registreringsnummer 29189684
Postadresse Nytorv 9
By Middelfart
Postnummer 5500
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://middelfart.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Vejle Kommune
Registreringsnummer 29189900
Postadresse Skolegade 1
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.vejle.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Esbjerg Kommune
Registreringsnummer 29189803
Postadresse Torvegade 74
By Esbjerg
Postnummer 6700
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.esbjerg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn FANØ KOMMUNE
Registreringsnummer 31210917
Postadresse Skolevej 5
By Fanø
Postnummer 6720
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.fanoe.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f553658f-b6aa-42c0-b39e-3f7d0a4bc166   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 03/11/2025   12:55:12 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 727776-2025
EUT-S-nummer 212/2025
Offentliggørelsesdato 04/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|