1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Høring - Udbud af små proceduresæt til dialyse i Region Syddanmark
Beskrivelse
:
I forbindelse med forberedelse kommende udbud om små proceduresæt til dialyse (Start-stop sæt og fistelsæt), ønsker Region Syddanmark input til til tilbudsliste og kravsspecifikation med henblik på yderligere kvalificering før offentliggørelse af endeligt udbudsmateriale.
Intern ID
:
25/21577
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33141620
Medicinske procedure- og samlepakker
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33181100
Hæmodialyseudstyr,
33181520
Forbrugsvarer til dialyse,
85141211
Dialysebehandling i hjemmet
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
I Region Syddanmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
I forbindelse med forberedelse af kommende udbud af Små proceduresæt til dialyse (start-stop sæt, og Fistelsæt) ønsker Region Syddanmark via en høring, at modtage bemærkninger til evt. uhensigtsmæssigheder eller uklarheder i udkast til kravsspecifikation og udkast til tilbudsliste. Vejledning til bemærkning af høringsmateriale: - Høringsmaterialet består af 2 dokumenter (Udkast til kravsspecifikation) og (Udkast til tilbudsliste) - Høringsmaterialet kan hentes under dokumenter - Leverandøren bedes indsætte evt. bemærkninger i ny version af dokumenterne - Leverandøren bedes angive navn på leverandør i egnet felt i filen samt i filnavn. - Dokumenter med bemærkninger sendes til ordregiver via beskedmodulet i CTM. Spørgsmål til høringen skal ske via beskedmodulet i CTM. Frist for fremsendelse af bemærkninger til høringsmaterialet er: Torsdag d. 6. november. 2025, kl. 16:00
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Høring - Udbud af små proceduresæt til dialyse i Region Syddanmark
Beskrivelse
:
I forbindelse med forberedelse kommende udbud om små proceduresæt til dialyse (Start-stop sæt og fistelsæt), ønsker Region Syddanmark input til til tilbudsliste og kravsspecifikation med henblik på yderligere kvalificering før offentliggørelse af endeligt udbudsmateriale.
Intern ID
:
25/21577
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33141620
Medicinske procedure- og samlepakker
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33181100
Hæmodialyseudstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33181520
Forbrugsvarer til dialyse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
85141211
Dialysebehandling i hjemmet
3.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
I Region Syddanmark
3.1.3.
Varighed
Startdato
:
27/10/2025
Varigheds slutdato
:
04/11/2025
3.1.5.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
I forbindelse med forberedelse af kommende udbud af Små proceduresæt til dialyse (start-stop sæt, og Fistelsæt) ønsker Region Syddanmark via en høring, at modtage bemærkninger til evt. uhensigtsmæssigheder eller uklarheder i udkast til kravsspecifikation og udkast til tilbudsliste. Vejledning til bemærkning af høringsmateriale: - Høringsmaterialet består af 2 dokumenter (Udkast til kravsspecifikation) og (Udkast til tilbudsliste) - Høringsmaterialet kan hentes under dokumenter - Leverandøren bedes indsætte evt. bemærkninger i ny version af dokumenterne - Leverandøren bedes angive navn på leverandør i egnet felt i filen samt i filnavn. - Dokumenter med bemærkninger sendes til ordregiver via beskedmodulet i CTM. Spørgsmål til høringen skal ske via beskedmodulet i CTM. Frist for fremsendelse af bemærkninger til høringsmaterialet er: Torsdag d. 6. november. 2025, kl. 16:00
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Endnu ikke kendte
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Registreringsnummer
:
29190909
Postadresse
:
Damhaven 12
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Søren Lundgaard
Telefon
:
+45 21340556
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Fax
:
37795526
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
0c8f9fd2-1363-457b-8e96-c42d69c2e84b
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
23/10/2025
19:57:15 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
24/10/2025
08:00:54 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
705500-2025
EUT-S-nummer
:
206/2025
Offentliggørelsesdato
:
27/10/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
24/10/2025