23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Tværoffentligt Sårudbud - Genudbud


Region Nordjylland

703105-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske forbrugsmaterialer – Tværoffentligt Sårudbud - Genudbud
OJ S 205/2025 24/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail afn@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Tværoffentligt Sårudbud - Genudbud
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Identifikator for proceduren 3ef5ca3d-8bfe-4868-9a8b-2176bc639e59
Tidligere bekendtgørelse eab389f0-0905-40fd-a756-4c8127183840-01
Intern ID U397-25G
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Niels Bohrs Vej 30    
By aalborg Øst
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 134a, § 135 samt § 136 finder anvendelse på dette udbud. For dette udbud gælder særlige vilkår inden for følgende områder: - Menneskerettigheder (Der henvises til kontraktens pkt. 7.2) - Mærkning, miljø og indholdsstoffer (Der henvises til kontraktens pkt. 7.1.1, 7.1.2) - Emballage (Der henvises til kontraktens pkt. 7.1.3) Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket. Mængde/forbrug er angivet i stk. og ltr., hvilket skal forstås således at værdien er angivet i antal stk. og ltr Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 27 61200 stk og 91800 stk Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 30 1140 stk og 1710 stk Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 47 13200 stk og 19800 stk Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 51 9600 stk og 14400 stk Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 53 51948 Ltr og 77922 Ltr
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel 27. Kompres, med film
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 0,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 205 632,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 45,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og Funktion, Brugervenlighed og Effektivitet, Patientkomfort, samt Emballage
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel 30. Kompres, stagnerende sår (1)
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 0,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 0,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 45,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og Funktion, Brugervenlighed og Effektivitet, Patientkomfort, samt Emballage
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel 47. Sårbandage, med integreret NPWT-system med batteri (1)
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 0,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 0,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og Funktion, Brugervenlighed og Effektivitet, Patientkomfort, samt Emballage
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel 51. Sårskyllekapsel (1)
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 0,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 14 400,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel 53. Skyllevæske, NaCL (1)
Beskrivelse Genudbud af enkelte delaftaler på sårplejeprodukter til Region Nordjylland, Aalborg Kommune, Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune, Jammerbugt Kommune, Thisted Kommune, Morsø Kommune, Vesthimmerland Kommune, Rebild Kommune og Mariagerfjord Kommune.
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33141111   Selvklæbende forbindinger, 33141112   Plastre, 33141113   Bandager, 33141114   Gaze til medicinsk brug, 33141115   Vat til medicinsk brug, 33141116   Forbindinger i pakker, 33141119   Kompresser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 0,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 77 922,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 0,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 0,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 0,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 0,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Smith & Nephew A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 27. Kompres, med film - Smith & Nephew A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 27. Kompres, med film - Smith & Nephew A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 19/02/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 0,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 0,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Smith & Nephew A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 47. Sårbandage, med integreret NPWT-system med batteri (1) - Smith & Nephew A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 47. Sårbandage, med integreret NPWT-system med batteri (1) - Smith & Nephew A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 19/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 0,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Abena A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 53. Skyllevæske, NaCL (1) - Abena A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 0,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 53. Skyllevæske, NaCL (1) - Abena A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 04/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Anne Nilsson
E-mail afn@rn.dk
Telefon +45 29419774
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Smith & Nephew A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 26 02 00 50
Postadresse Kay Fiskers Plads 9, 1.
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +45 806100
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Abena A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 25682742
Postadresse Egelund 35
By Aabenraa
Postnummer 6200
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
E-mail jro@abena.dk
Telefon +45 74311818
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID bececf90-4bb7-405b-9e10-8bfefb9fecb7   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 23/10/2025   09:30:43 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 23/10/2025   09:30:43 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 703105-2025
EUT-S-nummer 205/2025
Offentliggørelsesdato 24/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02