5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85300000
Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
85312300
Vejledning og rådgivning,
98133000
Tjenester, som ydes af sociale organisationer og foreninger
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 3 gange 12 måneder. Såfremt Ordregiveren ønsker at forlænge Aftalen, skal Ordregiveren give Leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før Aftaleperiodens udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/02/2026
Varigheds slutdato
:
31/12/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 3 gange 12 måneder. Såfremt Ordregiveren ønsker at forlænge Aftalen, skal Ordregiveren give Leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før Aftaleperiodens udløb
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
55 789 099,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Ordregiver vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af ”Det bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Ordregivers maksimale økonomiske ramme for hele kontraktperioden, herunder den årlige økonomiske ramme for hvert enkelt kalenderår i kontraktperioden er indeholdt i bilag 2. Tilbudsgiverne har dog mulighed for at konkurrere om prisen ved at tilbyde en lavere samlet pris for opgavens løsning inden for den fastsatte ramme. I evalueringen af tilbuddene vil lavere pris blive tillagt positiv vægt, idet tilbud med lavere pris opnår højere point. Tilbudsgiver skal udfylde og fremsende Leverandørens tilbud (tilbuddet) vedlagt som bilag 2, i henhold til retningslinjerne i bilaget. Tilbudsgivers prisangivelser i bilag 2 lægges sammen for samtlige kalenderår for at beregne den samlede evalueringstekniske pris for hele kontraktperioden, inklusive alle forlængelsesoptioner.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Ved vurdering af underkriteriet kvalitet jf. punkt 7.1. i udbudsbetingelserne vil der blive lagt vægt på følgende delkriterier: Personaledækning og personalets uddannelsesbaggrund (25 %) Indholdet i indsatsen og metode (25 %) Organisering af indsatsen (25 %) Tilgængelighed og kapacitet (25 %) Ved evalueringen af underkriteriet Kvalitet tildeles hvert af de fire delkriterier en pointscore på en skala fra 0 til 8, jf. pointskalaen i punkt 7.3.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen