23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Socialforvaltningen

Annulleringsbekendtgørelse af Aftale om Gratis og anonym rådgivning


Københavns Kommune - Socialforvaltningen

698661-2025 - Resultater
Danmark – Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed – Annulleringsbekendtgørelse af Aftale om Gratis og anonym rådgivning
OJ S 204/2025 23/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Socialforvaltningen
E-mail xv9j@kk.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Social beskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Annulleringsbekendtgørelse af Aftale om Gratis og anonym rådgivning
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af gratis og anonym rådgivning til borgere fra Københavns Kommune mellem 18 og 35 år, som er vokset op i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer. Formålet med leverancen er overordnet at forebygge, at målgruppen udvikler eller forværrer sociale problemer som følge af en opvækst i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer, hjælpe målgruppen til at mestre egen livssituation, øge deres trivsel og være aktiverende for borgerne. Ligeledes er hensigten, at leverandøren bidrager til at afhjælpe målgruppens eventuelle sociale isolation.Udbuddet annulleres.
Identifikator for proceduren 3e0c643d-953f-4558-a236-455e6423db37
Intern ID 2025-0108374
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som udbud efter udbudslovens afsnit III (light-regimet) med eventuel forhandling, men uden prækvalifikation, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud indenfor den fastsatte tilbudsfrist.Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud. Tilbuddet skal derfor udformes præcist og fyldestgørende, som et endeligt tilbud, så kontrakten vil kunne indgås uden yderligere drøftelser mellem Ordregiver og tilbudsgiver.Der henvises i øvrigt til Udbudsbetingelsernes pkt. 5.5 om forhandling og uoverensstemmende tilbud.Udbuddet annulleres.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85312300   Vejledning og rådgivning, 98133000   Tjenester, som ydes af sociale organisationer og foreninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 55 789 099,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Annulleringsbekendtgørelse af Aftale om Gratis og anonym rådgivning
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af gratis og anonym rådgivning til borgere fra Københavns Kommune mellem 18 og 35 år, som er vokset op i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer. Formålet med leverancen er overordnet at forebygge, at målgruppen udvikler eller forværrer sociale problemer som følge af en opvækst i familier med alkohol- eller andre rusmiddelproblemer, hjælpe målgruppen til at mestre egen livssituation, øge deres trivsel og være aktiverende for borgerne. Ligeledes er hensigten, at leverandøren bidrager til at afhjælpe målgruppens eventuelle sociale isolation.Udbuddet annulleres.
Intern ID 2025-0108374
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85312300   Vejledning og rådgivning, 98133000   Tjenester, som ydes af sociale organisationer og foreninger
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 3 gange 12 måneder. Såfremt Ordregiveren ønsker at forlænge Aftalen, skal Ordregiveren give Leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før Aftaleperiodens udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2026
Varigheds slutdato 31/12/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 3
Yderligere oplysninger om fornyelser Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 3 gange 12 måneder. Såfremt Ordregiveren ønsker at forlænge Aftalen, skal Ordregiveren give Leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før Aftaleperiodens udløb
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 55 789 099,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ordregiver vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af ”Det bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Ordregivers maksimale økonomiske ramme for hele kontraktperioden, herunder den årlige økonomiske ramme for hvert enkelt kalenderår i kontraktperioden er indeholdt i bilag 2. Tilbudsgiverne har dog mulighed for at konkurrere om prisen ved at tilbyde en lavere samlet pris for opgavens løsning inden for den fastsatte ramme. I evalueringen af tilbuddene vil lavere pris blive tillagt positiv vægt, idet tilbud med lavere pris opnår højere point. Tilbudsgiver skal udfylde og fremsende Leverandørens tilbud (tilbuddet) vedlagt som bilag 2, i henhold til retningslinjerne i bilaget. Tilbudsgivers prisangivelser i bilag 2 lægges sammen for samtlige kalenderår for at beregne den samlede evalueringstekniske pris for hele kontraktperioden, inklusive alle forlængelsesoptioner.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Ved vurdering af underkriteriet kvalitet jf. punkt 7.1. i udbudsbetingelserne vil der blive lagt vægt på følgende delkriterier: Personaledækning og personalets uddannelsesbaggrund (25 %) Indholdet i indsatsen og metode (25 %) Organisering af indsatsen (25 %) Tilgængelighed og kapacitet (25 %) Ved evalueringen af underkriteriet Kvalitet tildeles hvert af de fire delkriterier en pointscore på en skala fra 0 til 8, jf. pointskalaen i punkt 7.3.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Socialforvaltningen
Postadresse Borups Allé 177
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Sanjin Hamulic
E-mail xv9j@kk.dk
Telefon +45 51778722
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1ed25c2d-2ced-47a9-913a-f1659e70df1e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/10/2025   07:53:15 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 22/10/2025   07:53:37 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 698661-2025
EUT-S-nummer 204/2025
Offentliggørelsesdato 23/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|