1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Fredericia Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Odense Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Svendborg Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Nyborg Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Randers Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Ikast-Brande Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Billund kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Middelfart kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Kolding kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Vejle Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Esbjerg Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Lemvig kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Silkeborg Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Holstebro kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
FANØ KOMMUNE
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af Ortopædisk fodtøj til medlemskommuner af KomUdbud
Beskrivelse
:
Genudbud af KomUdbuds aftale på ortopædisk fodtøj.
Identifikator for proceduren
:
e703717c-bac2-4782-8d11-7c170161095c
Tidligere bekendtgørelse
:
407996-2025
Intern ID
:
512943
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
109 600 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
137 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 - Svendborg Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Svendborg Kommune.
Intern ID
:
512944
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
315773-2025
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Odense kommune og Nyborg kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Odense og Nyborg Kommune.
Intern ID
:
512945
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 950 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3 - Fredericia Kommune, Middelfart Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Billund Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Fredericia Kommune, Middelfart Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune og Billund Kommune
Intern ID
:
512946
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
650 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 4 - Ikast-Brande Kommune og Silkeborg Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Ikast-Brande Kommune og Silkeborg Kommune.
Intern ID
:
512947
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 5 - Lemvig Kommune og Holstebro Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Lemvig Kommune og Holstebro Kommune.
Intern ID
:
512948
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 450 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 6 - Esbjerg Kommune og Fanø Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Svendborg Kommune.
Intern ID
:
512949
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Delaftale 7 - Randers Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Randers Kommune.
Intern ID
:
512950
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 600 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0008
Titel
:
Delaftale 8 - Aarhus Kommune
Beskrivelse
:
Levering af ortopædisk fodtøj til borgere med bevilling i Aarhus Kommune.
Intern ID
:
512951
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33141740
Ortopædisk fodtøj
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
5 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Uddannelse
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”uddannelse”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal beskrive medarbejdernes kvalifikationer ud over mindstekravene.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
ekstra service til borgerne
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”ekstra service til borgerne”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Ordregiver ønsker en høj servicegrad, og det vil være en fordel, hvis tilbudsgiver kan tilbyde bedre forhold end dem, der er fastsat i kravspecifikationen og rammeaftalen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
20,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse
:
I forbindelse med vurdering af kvalitetskravet ”miljø og bæredygtighed”, vil der blive foretaget en samlet skønsmæssig vurdering ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 5. Tilbudsgiver skal redegøre for både nuværende og planlagte initiativer, der understøtter en bæredygtig udvikling med fokus på social, økonomisk og miljømæssig ansvarlighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
85 600 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96508
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
3 124 400,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96508
Titel
:
Delaftale 1 - Svendborg Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96509
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
15 467 920,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96509
Titel
:
Delaftale 2 - Odense kommune og Nyborg kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96510
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
20 338 560,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96510
Titel
:
Delaftale 3 - Fredericia Kommune, Middelfart Kommune, Kolding Kommune, Vejle Kommune, Billund Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96511
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
11 556 000,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96511
Titel
:
Delaftale 4 - Ikast-Brande Kommune og Silkeborg Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96512
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
4 528 240,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96512
Titel
:
Delaftale 5 - Lemvig Kommune og Holstebro Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96513
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Værdien af tilbuddet
:
6 873 680,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96513
Titel
:
Delaftale 6 - Esbjerg Kommune og Fanø Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96514
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0007
Værdien af tilbuddet
:
8 123 440,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96514
Titel
:
Delaftale 7 - Randers Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96515
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0008
Værdien af tilbuddet
:
19 525 360,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
96515
Titel
:
Delaftale 8 - Aarhus Kommune / SAHVA A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
28/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/10/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
407996-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Fredericia Kommune
Registreringsnummer
:
69116418
Postadresse
:
Gothersgade 20
By
:
Fredericia
Postnummer
:
7000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Odense Kommune
Registreringsnummer
:
35209115
Postadresse
:
Flakhaven 2
By
:
Odense C
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Svendborg Kommune
Registreringsnummer
:
29189730
Postadresse
:
Ramsherred 5
By
:
Svendborg
Postnummer
:
5700
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Nyborg Kommune
Registreringsnummer
:
29189722
Postadresse
:
Torvet 1
By
:
Nyborg
Postnummer
:
5800
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Randers Kommune
Registreringsnummer
:
29189668
Postadresse
:
Laksetorvet 1
By
:
Randers C
Postnummer
:
8900
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Ikast-Brande Kommune
Registreringsnummer
:
29189617
Postadresse
:
Rådhusstrædet 6
By
:
Ikast
Postnummer
:
7430
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Registreringsnummer
:
55133018
Postadresse
:
Rådhuspladsen 2
By
:
Aarhus C
Postnummer
:
8000
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Billund kommune
Registreringsnummer
:
29189765
Postadresse
:
Jorden Rundt 1
By
:
Grindsted
Postnummer
:
7200
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Middelfart kommune
Registreringsnummer
:
29189684
Postadresse
:
Nytorv 9
By
:
Middelfart
Postnummer
:
5500
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
Kolding kommune
Registreringsnummer
:
29189897
Postadresse
:
Akseltorv 1
By
:
Kolding
Postnummer
:
6000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0011
Officielt navn
:
Vejle Kommune
Registreringsnummer
:
29189900
Postadresse
:
Skolegade 1
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0012
Officielt navn
:
Esbjerg Kommune
Registreringsnummer
:
29189803
Postadresse
:
Torvegade 74
By
:
Esbjerg
Postnummer
:
6700
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0013
Officielt navn
:
Lemvig kommune
Registreringsnummer
:
29189935
Postadresse
:
Rådhusgade 2
By
:
Lemvig
Postnummer
:
7620
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0014
Officielt navn
:
Silkeborg Kommune
Registreringsnummer
:
29189641
Postadresse
:
Søvej 1
By
:
Silkeborg
Postnummer
:
8600
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0015
Officielt navn
:
Holstebro kommune
Registreringsnummer
:
29189927
Postadresse
:
Kirkestræde 11
By
:
Holstebro
Postnummer
:
7500
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0016
Officielt navn
:
FANØ KOMMUNE
Registreringsnummer
:
31210917
Postadresse
:
Skolevej 5
By
:
Fanø
Postnummer
:
6720
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon
:
+45 72107000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
SAHVA A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
15111283
Postadresse
:
Nykær 68
By
:
Brøndby
Postnummer
:
2605
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006, LOT-0007, LOT-0008
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
a7fb7f31-d1d4-499b-8772-834705b80713
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
08/10/2025
11:03:44 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
664446-2025
EUT-S-nummer
:
194/2025
Offentliggørelsesdato
:
09/10/2025