23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

Udbud af substrater


Region Hovedstaden

658818-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Laboratoriereagenser – Udbud af substrater
OJ S 193/2025 08/10/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af substrater
Beskrivelse Region Hovedstaden udbyder levering af dyrkningsmedier og substrater til brug i klinisk mikrobiologisk diagnostik. Aftalen omfatter et bredt sortiment af faste og flydende medier, herunder specialiserede agarplader og bouilloner til opformering, identifikation og resistensbestemmelse af bakterier, gær og svampe
Identifikator for proceduren 5716c57e-da55-4e3c-98bb-5baba90b68dd
Intern ID 25073240
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33696500   Laboratoriereagenser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33124130   Diagnostiske artikler, 33694000   Diagnostiske midler, 33696300   Kemiske reagenser, 38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Blegdamsvej 9    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borgmester Ib Juuls Vej 1    
By Herlev
Postnummer 2730
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Kettegård Alle 36    
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Udbudsdokument
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af substrater
Beskrivelse Region Hovedstaden udbyder levering af dyrkningsmedier og substrater til brug i klinisk mikrobiologisk diagnostik. Aftalen omfatter et bredt sortiment af faste og flydende medier, herunder specialiserede agarplader og bouilloner til opformering, identifikation og resistensbestemmelse af bakterier, gær og svampe
Intern ID 25073240
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33696500   Laboratoriereagenser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33124130   Diagnostiske artikler, 33694000   Diagnostiske midler, 33696300   Kemiske reagenser, 38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Blegdamsvej 9    
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borgmester Ib Juuls Vej 1    
By Herlev
Postnummer 2730
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Kettegård Alle 36    
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Yderligere oplysninger om fornyelser 1 x 24 måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 06/11/2025   11:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Vejledning: Slet alternativerne, der ikke er relevante for jeres udbud Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Offentlig udbud (offentlig kontrakt): 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Begrænset udbud / Udbud med forhandling / Konkurrencepræget dialog / Innovationspartnerskab (rammeaftale): 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Begrænset udbud / Udbud med forhandling / Konkurrencepræget dialog / Innovationspartnerskab (offentlig kontrakt): 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Frivillig forudgående bekendtgørelse (udbudslovens § 80, offentlig kontrakt): Klage under stand still: Kontrakten kan ikke indgås før udløbet af 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor nærværende bekendtgørelsen er offentliggjort. Klage efter indgået kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Dynamisk indkøbssystem: 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på dynamisk indkøbssystem er indgået.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Caroline Wilm
Telefon +45 20164264
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer 12345
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
Postadresse Alleen 15
By Sorø
Postnummer 1480
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Telefon 93566051
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 99b2c4d9-71ac-4784-9fcd-96bd79564374   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/10/2025   12:01:04 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 07/10/2025   12:30:42 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 658818-2025
EUT-S-nummer 193/2025
Offentliggørelsesdato 08/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|