1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Gentofte Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Frederiksberg Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Gladsaxe Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Lyngby-Taarbæk Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Rudersdal Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Høje-Taastrup Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Ballerup Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af Rammeaftaler på ledsageordning og støtteydelser
Beskrivelse
:
Dette udbud af Ledsageordning og Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser omfatter kommunerne Gentofte, Frederiksberg, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Ballerup samt Høje-Taastrup som udgør Indkøbsfællesskabet, Indkøbscirkel Øst. Kommunerne udbyder i fællesskab Ledsageordning samt støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne med nedsat fysisk og/eller psykisk funktionsevne. Gentofte Kommune gennemfører udbuddet på vegne af alle syv kommuner, der samlet benævnes ”Ordregiver”. (Alle kommunerne indgår individuelle aftaler med de vindende tilbudsgivere på baggrund af udbudsmaterialets aftale). Ordregiver udbyder Rammeaftalerne i henhold til afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser (også benævnt light regimet) i lov nr. 1564 af 15. december 2015, ”Udbudsloven”, jf. nærmere beskrivelse i afsnit 1 af prækvalifikationsbetingelserne. Delaftale 1 omfatter Ledsageordning til børn og voksne og dækker alle Kommuner i indkøbsfælleskabet, Indkøbscirkel Øst. På delaftale 1 indgås Rammeaftaler med op til 2 Leverandører. Opgaven består i at tilbyde ledsagelse til børn og voksne efter Barnets lov og Serviceloven. Dvs. konkret personale til varetagelse af ledsagelse. Den leverede ydelse skal sikre, at Ordregiver kan efterleve: Barnets lov § 89 om ledsagelse til børn Servicelovens § 97 omhandlende ledsagelse til voksne. Ydelserne anvendes primært på det specialiserede socialområde til børn og voksne. Delaftale 2 og 3 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på både delaftale 2 og på delaftale 3. Delaftalerne er opdelt geografisk: Delaftale 2: Gentofte kommune, Frederiksberg Kommune samt Gladsaxe Kommune. Delaftale 3: Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Ballerup Kommune samt Høje-Taastrup Kommune. Ballerup Kommune deltager alene i delaftale 3 med køb af ydelser omhandlende afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 og voksne jf. Serviceloven § 84 samt ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn. Delaftalerne skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Identifikator for proceduren
:
7e01de24-c89e-4b70-9fd3-781dc2ee86a3
Tidligere bekendtgørelse
:
be89e215-c6bd-44ee-b317-38a98c4e91a7-02
Intern ID
:
2024/6
Udbudsprocedure
:
Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbudsprocessen gennemføres som udbud med mulighed for forhandling. Den er opdelt i to faser: prækvalifikationsfasen, hvor interesserede økonomiske aktører ansøger om at blive udvalgt til at deltage i konkurrencen om Rammeaftalerne, og tilbuds- og eventuel forhandlingsfasen, hvor udvalgte Ansøgere afgiver tilbud, der evalueres af Ordregiver - eventuelt som led i en forhandling Enhver økonomisk aktør kan ansøge om deltagelse, men alene egnede Ansøgere, der udvælges og opfordres hertil, har ret til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. Prækvalifikationsbetingelserne vedrører prækvalifikationsfasen og beskriver kravene til Ansøgere og ansøgninger, samt hvordan Ordregiver foretager udvælgelsen af de bedst egnede Ansøgere til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. I dette udbud vil Ordregiver prækvalificere op til 5 Ansøgere pr. delaftale. Disse Ansøgere opfordres til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. Alene Ansøgere, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og som opfylder de fastsatte krav til egnethed, indgår i udvælgelsen. De angivne minimumskrav til egnethed skal mødes for hver delaftale, som Ansøger søger om prækvalifikation til. Disse fremgår for hver delaftale. Ansøges der f.eks. om prækvalifikation til både delaftale 2 og 3, skal Ansøger opfylde minimumskravene for begge aftaler, jf. eksemplet herunder: Minimumskrav til gennemsnitlig, årlig nettoomsætning = Nettoomsætningskrav, delaftale 2 + Nettoomsætningskrav, delaftale 3 = Krav om en gennemsnitlig, årlig nettoomsætning på 25 mio. kr. Minimumskrav til antal aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder = Krav om antal aftaler, delaftale 2 + Krav om antal aftaler, delaftale 3 = Krav om 6 aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder inden for de seneste 3 år. Tilsvarende metode anvendes, hvis der ansøges om prækvalifikation til flere delaftaler i anden kombination end den ovenfor beskrevne. Er antallet af disse Ansøgere højst 5, vil de alle blive prækvalificeret. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at annullere udbudsproceduren, hvis det skønnes, at antallet af prækvalificerede er for lavt til at sikre tilstrækkelig konkurrence. Er antallet større end 5, vil Ordregiver prækvalificere de 5 Ansøgere, der vurderes bedst egnede. Vurderingen af hvilke ansøgere, der er bedst egnede til at varetage den enkelte delaftale, vil ske på baggrund af en samlet helhedsvurdering af de af Ansøger oplyste referencer (tidligere kontrakter) samt Ansøgers gennemsnitlige årlige omsætning inden for de 3 afsluttede regnskabsår. Vær opmærksom på, at der kun medregnes referencer, der har været i drift inden for de seneste 3 år, og at Ordregiver ikke lægger vægt på mere end de i ansøgningen første 5 oplistede referencer. Ordregiver vil vægte følgende positivt: I jo højere grad en reference viser relevant erfaring og er sammenlignelig med Rammeaftalerne i karakter og volumen, og jo længere en sådan kontrakt har løbet i referenceperioden, desto mere positivt vil Ordregiver bedømme referencen. Der lægges vægt på den af Ansøger, oplyste omsætning; jo større omsætningen er, desto mere positiv bedømmelse. For tilbuds- og forhandlingsfasen gælder udbudsbetingelserne, der nærmere beskriver processen for afgivelse af tilbud og gennemførelse af forhandlinger, krav til tilbud og hvordan Ordregiver vil evaluere tilbuddene som beskrevet for hver delaftale, og i sidste ende udpege de økonomisk mest fordelagtige tilbud. Her er angivet de af Ordregiver forventede temaer for forhandlingerne. • Eventuelle uklarheder og/eller forbehold i tilbuddet • Den tilbudte økonomi • Den tilbudte kvalitet • Tilbudsgivers eventuelle forslag til ændring af udbudsmaterialet som grundlag for en optimering af tilbuddet og aftalegrundlaget. Forhandlingerne kan dog omfatte yderligere forhold på såvel Ordregivers som Tilbudsgivers initiativ, forudsat at principperne om ligebehandling og gennemsigtighed kan overholdes. Forhandlingerne kan under alle omstændigheder ikke omfatte tilbudsgivernes endelige tilbud og grundlæggende elementer i udbudsmaterialet., herunder mindstekrav og kriterier for tildeling.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
75310000
Sociale ydelser,
85310000
Sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Ydelserne skal primært leveres i Danmark men ved ferier eller lignende kan ledsageydelser også leveres udenfor Danmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
898 600 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Ledsageordning til børn og voksne
Beskrivelse
:
Delaftale 1 omfatter Ledsageordning til børn og voksne og dækker alle Kommuner i indkøbsfælleskabet, Indkøbscirkel Øst. På delaftale 1 indgås Rammeaftaler med op til 2 Leverandører. Opgaven består i at tilbyde ledsagelse til børn og voksne efter Barnets lov og Serviceloven. Dvs. konkret personale til varetagelse af ledsagelse. Den leverede ydelse skal sikre, at Ordregiver kan efterleve: Barnets lov § 89 om ledsagelse til børn Servicelovens § 97 omhandlende ledsagelse til voksne. Ydelserne anvendes primært på det specialiserede socialområde til børn og voksne.
Intern ID
:
2024/6 Delaftale 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
75310000
Sociale ydelser,
85310000
Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger
:
Ydelserne skal primært leveres i Danmark men ved ferier eller lignende kan ledsageydelser også leveres udenfor Danmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
5
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Ordregiver har option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
236 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 347 900 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. 2 decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Rekrutteringsstrategi
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for Rekrutteringsstrategi forventes at indeholde: En beskrivelse af en konkret strategi omkring rekrutteringen, herunder en konkret plan. Det vil vægte positivt, at, Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen. Det vil vægte positivt at der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem Ledsager og borgers behov foretages. En beskrivelse af hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet f.eks.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos Ledsageren. At procedurer for kvalitetssikring er let og gennemsigtig for Ordregiver, samt at Ordregiver har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og kvalitetssikring, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kontinuitet
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre, at borgeren oplever kontinuitet og stabilitet i ydelsen. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger gøres tryg ved den Ledsager der tilknyttes borger. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger møder færrest mulige Ledsagere.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Gentofte Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Ballerup Kommune, Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Ballerup Kommune, Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Beskrivelse
:
Delaftale 2 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på delaftale 2. Delaftale 2: Gentofte kommune, Frederiksberg Kommune samt Gladsaxe Kommune. Delaftalen skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Intern ID
:
2024/6 Delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
75310000
Sociale ydelser,
85310000
Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Støtteydelser, herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn/unge og voksne dækker tre kommuner i Indkøbscirkel Øst, Gentofte Kommune, Frederiksberg Kommune, Gladsaxe Kommune. Leveringen vil primært foregå i borgers eget hjem eller andet egnet sted i de tre kommuner.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
5
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Der er option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
407 900 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
611 850 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Priserne skal være omkostningsbaseret. Dette betyder, at der skal være ensartet sammenhæng mellem de bagvedliggende omkostninger og de tilbudte priser i tilbudslisten. Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. to decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi, forventes at indeholde en beskrivelse af en konkret strategi omkring rekruttering og kompetenceudvikling, herunder en konkret plan for, konkrete aktiviteter, kurser, og vidensdeling. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen, herunder faglige kompetencer. At der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering, introduktion, opfølgning samt kontinuerlig kompetenceopfølgning. At rekruttering foregår personligt og individuelt. At tilbudsgivers kompetenceudviklingsplan indeholder bred og formålstjenlig faglig opkvalificering. At det sikres, at alle medarbejdere deltager og fuldfører kurser. At tilbudsgiver har et sæt etiske retningslinjer for medarbejdernes adfærd.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem medarbejderen/e og borgers behov foretages. En beskrivelse af, hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet er brugervenligt, eksempelvis.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos medarbejderen. At klagesystemet er let og gennemsigtigt for Ordregiver samt at Ordregiver, har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og klagehåndtering, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kontinuitet
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde en beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre at borgeren oplever at der er kontinuitet og stabilitet. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil være tryg ved den/de medarbejdere der kommer i borgers hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil opleve forudsigelighed i hvem der kommer i borgers eget hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil møde færrest mulige medarbejdere.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Gentofte Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Beskrivelse
:
Delaftale 3 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på delaftale 3. Delaftale 3: Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Ballerup Kommune samt Høje-Taastrup Kommune. Ballerup Kommune deltager alene i delaftale 3 med køb af ydelser omhandlende afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 og voksne jf. Serviceloven § 84 samt ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn. Delaftalerne skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Intern ID
:
2024/6 Delaftale 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
75310000
Sociale ydelser,
85310000
Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Støtteydelser, herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn/unge og voksne dækker fire kommuner i Indkøbscirkel Øst, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Høje-Taastrup Kommune og Ballerup Kommune. Leveringen vil primært foregå i borgers eget hjem eller andet egnet sted i de fire kommuner.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
5
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Der er option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
255 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
382 500 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Priserne skal være omkostningsbaseret. Dette betyder, at der skal være ensartet sammenhæng mellem de bagvedliggende omkostninger og de tilbudte priser i tilbudslisten. Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. to decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi, forventes at indeholde en beskrivelse af en konkret strategi omkring rekruttering og kompetenceudvikling, herunder en konkret plan for, konkrete aktiviteter, kurser, og vidensdeling. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen, herunder faglige kompetencer. At der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering, introduktion, opfølgning samt kontinuerlig kompetenceopfølgning. At rekruttering foregår personligt og individuelt. At tilbudsgivers kompetenceudviklingsplan indeholder bred og formålstjenlig faglig opkvalificering. At det sikres, at alle medarbejdere deltager og fuldfører kurser. At tilbudsgiver har et sæt etiske retningslinjer for medarbejdernes adfærd.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem medarbejderen/e og borgers behov foretages. En beskrivelse af, hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet er brugervenligt, eksempelvis.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos medarbejderen. At klagesystemet er let og gennemsigtigt for Ordregiver samt at Ordregiver, har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og klagehåndtering, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kontinuitet
Beskrivelse
:
Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativtdelkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde en beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre at borgeren oplever at der er kontinuitet og stabilitet. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil være tryg ved den/de medarbejdere der kommer i borgers hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil opleve forudsigelighed i hvem der kommer i borgers eget hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil møde færrest mulige medarbejdere.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Gentofte Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
898 600 000,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse
:
1 036 901 528,32
DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi
:
691 267 685,88
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
293 183 434,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
195 455 623,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DUOS A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
DUOS A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
195 455 623,20
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-C0002
Titel
:
Rammeaftale for levering af Ledsageordning delaftale 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
Olivia Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Olivia Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
214 046 528,40
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
2
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-C0001
Titel
:
Rammeaftale for levering af ledsageordning delaftale 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
432 856 153,20
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
288 570 768,80
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DUOS A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
DUOS A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
288 570 768,80
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-c0002
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
Carelink Gruppen A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Carelink Gruppen A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
283 448 400,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
2
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-c0004
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
Handicapformidlingen ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Handicapformidlingen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
308 473 953,76
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
3
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-c0003
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
310 861 941,12
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
207 241 294,08
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DUOS A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
DUOS A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
207 241 294,08
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
DUOS A/S
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 3
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
Carelink Gruppen A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Carelink Gruppen A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
210 707 880,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
2
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-C0004
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 3
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
Handicapformidlingen ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Handicapformidlingen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
218 222 378,40
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
3
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
25-C0003
Titel
:
Rammeaftale for levering af støtteydelser delaftale 3
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
622196-2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Ballerup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Gentofte Kommune
Registreringsnummer
:
19438414
Afdeling
:
Udbud og Kontrakt
Postadresse
:
Bernstorffsvej 161
By
:
Charlottenlund
Postnummer
:
2920
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Winnie Søndergaard
Telefon
:
92435228
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Frederiksberg Kommune
Registreringsnummer
:
11259979
Afdeling
:
Indkøb
Postadresse
:
Smallegade 1
By
:
Frederiksberg
Postnummer
:
2000
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Louise Sol Rasmussen
Telefon
:
28982045
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Gladsaxe Kommune
Registreringsnummer
:
62761113
Afdeling
:
Indkøb
Postadresse
:
Rådhus Allé 7
By
:
Søborg
Postnummer
:
2860
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Sara Folkmann Ipsen
Telefon
:
39575144
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Lyngby-Taarbæk Kommune
Registreringsnummer
:
11715311
Afdeling
:
Udbuds- og Indkøbskontoret
Postadresse
:
Lyngby Torv 17
By
:
Kgs. Lyngby
Postnummer
:
2800
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Maria Cecilie Hansen
Telefon
:
61133481
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Rudersdal Kommune
Registreringsnummer
:
29188378
Afdeling
:
Indkøb
Postadresse
:
Øverødvej 2
By
:
Holte
Postnummer
:
2840
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Helle Hammond Jensen
Telefon
:
72682008
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Høje-Taastrup Kommune
Registreringsnummer
:
19501817
Afdeling
:
Udbud
Postadresse
:
Rådhusstræde 1
By
:
Taastrup
Postnummer
:
3630
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Pia Blak
Telefon
:
29616018
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Ballerup Kommune
Registreringsnummer
:
58271713
Postadresse
:
Hold-An Vej 7
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Emrije Bejtuli
Telefon
:
20240848
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
DUOS A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
25477154
Postadresse
:
Paradisæblevej 4
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jette Schmidt
Telefon
:
29616848
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0011
Officielt navn
:
Olivia Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
27 98 32 35
Postadresse
:
Hørkær 20, 2 sal
By
:
Herlev
Postnummer
:
2730
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Alice Søndergaard Meyerhoff
Telefon
:
+45 93 40 01 16
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0012
Officielt navn
:
Carelink Gruppen A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
30 56 81 76
Postadresse
:
Haraldsvej 60 C, 2. sal
By
:
Randers SØ
Postnummer
:
8960
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Vicky Korff
Telefon
:
+4586133110
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0013
Officielt navn
:
Handicapformidlingen ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
34 60 54 16
Postadresse
:
Åsvejen 36
By
:
Hvalsø
Postnummer
:
4330
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Thomas Petersen
Telefon
:
+45 71 997 342
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0014
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
df26bc55-d568-4f9f-b9ed-b44b5b77de14
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype
:
33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
24/09/2025
07:36:20 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
24/09/2025
07:41:23 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
629260-2025
EUT-S-nummer
:
184/2025
Offentliggørelsesdato
:
25/09/2025