23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Høje-Taastrup Kommune

Udbud af diabetiske forbrugsartikler


Høje-Taastrup Kommune

619871-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske forbrugsmaterialer – Udbud af diabetiske forbrugsartikler
OJ S 182/2025 23/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Høje-Taastrup Kommune
E-mail janha@htk.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af diabetiske forbrugsartikler
Beskrivelse Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om anskaffelse af diabetiske forbrugsartikler, herunder produktpakker, kanyler, teststrimler, øvrige hjælpemidler. Rammeaftalen omfatter anskaffelse af varer indenfor følgende 8 kategorier: • Penkanyler • Kanyler, herunder IV kanyler og injektionskanyler • Teststrimler • Fingerprikkere • Lancetter • Produktpakker, inkl. Glukose apparat • Insulinpen • Tilbehør Rammeaftalen gælder kommunernes indkøb af diabetiske forbrugsartikler.
Identifikator for proceduren 1a4e477f-995f-414c-9e3b-ffc7d5b34cd7
Tidligere bekendtgørelse b564640b-27f5-4483-b68a-7e0cbd12ef92-01
Intern ID 24/6299
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud som defineret i Udbudslovens afsnit II.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141220   Kanyler, 33141300   Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning, 33141320   Nåle til medicinsk brug, 33141900   Blodlancetter, 33196000   Medicinske hjælpemidler, 33615000   Lægemidler mod diabetes
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Levering vil ske inden for Høje-Taastrup Kommunes kommunegrænse.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 600 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af diabetiske forbrugsartikler
Beskrivelse Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om anskaffelse af diabetiske forbrugsartikler, herunder produktpakker, kanyler, teststrimler, øvrige hjælpemidler. Rammeaftalen omfatter anskaffelse af varer indenfor følgende 8 kategorier: • Penkanyler • Kanyler, herunder IV kanyler og injektionskanyler • Teststrimler • Fingerprikkere • Lancetter • Produktpakker, inkl. Glukose apparat • Insulinpen • Tilbehør Rammeaftalen gælder kommunernes indkøb af diabetiske forbrugsartikler.
Intern ID 24/6299
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141220   Kanyler, 33141300   Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning, 33141320   Nåle til medicinsk brug, 33141900   Blodlancetter, 33196000   Medicinske hjælpemidler, 33615000   Lægemidler mod diabetes
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Levering vil ske inden for Høje-Taastrup Kommunes kommunegrænse.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 600 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 7 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Fremgår af udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Fremgår af udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Høje-Taastrup Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Høje-Taastrup Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber om at imødekomme en tilbudsgivers klage over tildelingen
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Høje-Taastrup Kommune
Registreringsnummer 19501817
Postadresse Rådhusstræde 1
By Taastrup
Postnummer 2630
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Jan Hansen
E-mail janha@htk.dk
Telefon +45 43591000
Internetadresse https://www.htk.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1bcd0763-fa12-43b9-8e81-126cacb6d357   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/09/2025   07:10:58 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 22/09/2025   10:00:47 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 619871-2025
EUT-S-nummer 182/2025
Offentliggørelsesdato 23/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.048