23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
22.09.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

Vikarydelser


Staten og Kommunernes Indkøbsservice

616995-2025 - Planlægning
Danmark – Formidling af personale – Vikarydelser
OJ S 181/2025 22/09/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt til at afkorte tidsfrister for modtagelse af tilbud
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice
E-mail mch@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Vikarydelser
Beskrivelse SKI planlægger at udbyde rammeaftale 17.17 Vikarydelser, der forventes at vedrøre vikarydelser fordelt på 7 delaftaler. Delaftale 1-5 Sundheds- og omsorgsvikarer: Delaftale 1: Region Hovedstaden (inkl. Bornholm) Delaftale 2: Region Sjælland Delaftale 3: Region Syddanmark Delaftale 4: Region Midtjylland Delaftale 5: Region Nordjylland Og delaftale 6-7 Kontor- og administrationsvikarer: Delaftale 6: Øst for Storebælt Delaftale 7: Vest for Storebælt Rammeaftalen er en frivillig aftale, der kan anvendes af alle kunder, der har abonnement til SKI på det tidspunkt, hvor udbudsbekendtgørelsen bliver offentliggjort. Denne bekendtgørelse har bl.a. til formål at orientere om opstart af den forudgående tekniske dialog med markedet, der afholdes på ETHICS, samt give mulighed for en reduceret tilbudsfrist. Teknisk dialog om aftalen forventes, at starte 20.10.2025 – se mere herom under supplerende oplysninger.
Intern ID 721ed09a-08bf-4d94-ba73-287c83f3686b
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet forventes gennemført som et offentligt udbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79610000   Formidling af personale
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed, 79600000   Rekrutteringstjenester, 79620000   Personaleformidling, herunder midlertidigt ansatte, 79621000   Anvisning af kontorpersonale, 79622000   Anvisning af hushjælpspersonale, 79623000   Anvisning af arbejdstagere til erhverv og industri, 79624000   Anvisning af plejepersonale, 79625000   Anvisning af hospitalspersonale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker, 85141210   Hjemmesygepleje, 98513000   Udsendelse af personale til private husstande
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Nærværende forhåndsmeddelelse har til formål dels at kunne forkorte fristen for modtagelse af bud, hvis dette måtte vurderes nødvendigt, og dels at indkalde til teknisk dialog. Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle tilbudsgivere og andre relevante markedsaktører lejlighed til at komme med input til dele af det foreløbige udkast til udbudsmaterialet. Den tekniske dialog forventes påbegyndt den 20.10.2025 og løber forventeligt frem til den 07.11.2025 kl. 23.59, og dialogen finder sted via Ethics, hvor relevante dele af det foreløbige udbudsmateriale også vil være tilgængeligt. Dialogen vil foregå løbende i perioden og omfatte flere forskellige emner. Her vil det også være beskrevet, hvordan SKI ønsker at modtage potentielle tilbudsgiveres og markedsaktørers spørgsmål og kommentarer til materialet. SKI skal opfordre potentielle tilbudsgivere og markedsaktører til at kommentere på de tilgængelige dele af materialet, idet leverandørerne på dette tidspunkt har mulighed for at påvirke udbuddets indhold. SKI er ikke forpligtet til at imødekomme de indkomne kommentarer m.v. til udbudsmaterialet. SKI vil dog vurdere hensigtsmæssigheden af alle indkomne kommentarer og ændringsforslag, herunder de juridiske og kommercielle konsekvenser ved at indarbejde dem i udbudsmaterialet. SKI vil ikke besvare indkomne kommentarer, ændringsforslag, spørgsmål m.v. SKI forbeholder sig dog adgang til at henvende sig til potentielle tilbudsgivere for nærmere uddybning af deres kommentarer og ændringsforslag. Potentielle tilbudsgivere skal være opmærksomme på, at de ved kommentering af udkastet til udbudsmateriale accepterer, at SKI kan anvende alle indkomne oplysninger i det endelige udbudsmateriale eller på anden kan offentliggøre det i anonymiseret form. SKI skal derfor opfordre til ikke at sende fortrolige oplysninger. Alle oplysninger og materialer både i denne meddelelse og på hjemmesiden, hvor den tekniske dialog afvikles, er udtryk for SKI's foreløbige udkast. SKI forbeholder sig således ret til at foretage ændringer i alle oplysninger og materialer i det endelige udbudsmateriale bl.a. på baggrund af den tekniske dialog. Det er ikke en forudsætning for efterfølgende at kunne deltage i udbuddet, at man deltager i den tekniske dialog.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 7
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 7
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Udbudsdokument
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Sundheds- og omsorgsvikarer (Region Hovedstaden (inkl, Bornholm)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: sygeplejersker, sygeplejerskestuderende social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, socialpædagoger, pædagogiske assistenter, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere og medhjælpere. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen eller ej. Hvis de imidlertid ønsker at benytte den, så skal de indgå leveringskontrakt med de 2 leverandører på delaftalen, og de bliver samtidig forpligtet til at søge deres indkøbsbehov dækket via delaftalen (tildeling på baggrund af kaskade) i leveringskontraktens varighed forinden indkøbsbehovet kan dækkes uden for delaftalen.
Intern ID 074ef2c5-f63d-44c4-87db-921e118e8a42
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85141000   Virksomhed, der udøves af medicinsk personale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Sundheds- og omsorgsvikarer (Region Sjælland)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: sygeplejersker, sygeplejerskestuderende, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, socialpædagoger, pædagogiske assistenter, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere og medhjælpere. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen eller ej. Hvis de imidlertid ønsker at benytte den, så skal de indgå leveringskontrakt med de 2 leverandører på delaftalen, og de bliver samtidig forpligtet til at søge deres indkøbsbehov dækket via delaftalen (tildeling på baggrund af kaskade) i leveringskontraktens varighed forinden indkøbsbehovet kan dækkes uden for delaftalen.
Intern ID ef6ddfdc-35fc-4de2-8f13-4aeb8f6ba115
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85141000   Virksomhed, der udøves af medicinsk personale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Sundheds- og omsorgsvikarer (Region Syddanmark)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: sygeplejersker, sygeplejerskestuderende, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, socialpædagoger, pædagogiske assistenter, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere og medhjælpere. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen eller ej. Hvis de imidlertid ønsker at benytte den, så skal de indgå leveringskontrakt med de 2 leverandører på delaftalen, og de bliver samtidig forpligtet til at søge deres indkøbsbehov dækket via delaftalen (tildeling på baggrund af kaskade) i leveringskontraktens varighed forinden indkøbsbehovet kan dækkes uden for delaftalen.
Intern ID aeb632a1-6f70-4a05-b7c8-4d635b0247a3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85141000   Virksomhed, der udøves af medicinsk personale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Sundheds- og omsorgsvikarer (Region Midtjylland)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: sygeplejersker, sygeplejerskestuderende, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, socialpædagoger, pædagogiske assistenter, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere og medhjælpere. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen eller ej. Hvis de imidlertid ønsker at benytte den, så skal de indgå leveringskontrakt med de 2 leverandører på delaftalen, og de bliver samtidig forpligtet til at søge deres indkøbsbehov dækket via delaftalen (tildeling på baggrund af kaskade) i leveringskontraktens varighed forinden indkøbsbehovet kan dækkes uden for delaftalen.
Intern ID e9c2bfe1-9776-48d7-b569-89fa19ee07d6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85141000   Virksomhed, der udøves af medicinsk personale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Sundheds- og omsorgsvikarer (Region Nordjylland)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: sygeplejersker, sygeplejerskestuderende, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, socialpædagoger, pædagogiske assistenter, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere og medhjælpere. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen eller ej. Hvis de imidlertid ønsker at benytte den, så skal de indgå leveringskontrakt med de 2 leverandører på delaftalen, og de bliver samtidig forpligtet til at søge deres indkøbsbehov dækket via delaftalen (tildeling på baggrund af kaskade) i leveringskontraktens varighed forinden indkøbsbehovet kan dækkes uden for delaftalen.
Intern ID c6ff7cbd-690f-4596-8d78-79aa8777665a
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet, 85141000   Virksomhed, der udøves af medicinsk personale, 85141200   Tjenester ydet af sygeplejersker
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Kontor- og administrationsvikarer (Øst for Storebælt (Region Hovedstaden inkl. Bornholm og Region Sjælland)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: — Faggruppeniveau 1: Lettere kontorarbejde, reception, tastere. — Faggruppeniveau 2: Kontorassistenter, kundeservicemedarbejdere, call-center medarbejdere, webadministratorer og sekretærer. — Faggruppeniveau 3: Chefsekretærer, overassistenter, korrespondenter, marketingassistenter, indkøbere, eksport, kontorbetjente og laboranter. — Faggruppeniveau 4: Økonomimedarbejdere, controllere, personale-/ salgskonsulenter og it-supportere. — Faggruppeniveau 5: Jurister, kommunikationskonsulenter, ingeniører, programmører og lignende specialistfunktioner. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen. Ved anvendelse af rammeaftalen til dækning af indkøbsbehovet er kunden dog i forhold til den enkelte bestilling forpligtet til at følge leverandørkaskaden, jf. bilag D, forinden kunden kan søge sit indkøbsbehov dækket uden for rammeaftalen.
Intern ID 20726830-7d13-4225-a8de-416646df307c
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  79600000   Rekrutteringstjenester, 79620000   Personaleformidling, herunder midlertidigt ansatte, 79621000   Anvisning af kontorpersonale
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Kontor- og administrationsvikarer (Vest for Storebælt (Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Nordjylland)
Beskrivelse Delaftalen omfatter levering af følgende vikartyper: — Faggruppeniveau 1: Lettere kontorarbejde, reception, tastere. — Faggruppeniveau 2: Kontorassistenter, kundeservicemedarbejdere, call-center medarbejdere, webadministratorer og sekretærer. — Faggruppeniveau 3: Chefsekretærer, overassistenter, korrespondenter, marketingassistenter, indkøbere, eksport, kontorbetjente og laboranter. — Faggruppeniveau 4: Økonomimedarbejdere, controllere, personale-/ salgskonsulenter og it-supportere. — Faggruppeniveau 5: Jurister, kommunikationskonsulenter, ingeniører, programmører og lignende specialistfunktioner. Det er frivilligt for SKI's kunder, om de vil benytte rammeaftalen. Ved anvendelse af rammeaftalen til dækning af indkøbsbehovet er kunden dog i forhold til den enkelte bestilling forpligtet til at følge leverandørkaskaden, jf. bilag D, forinden kunden kan søge sit indkøbsbehov dækket uden for rammeaftalen.
Intern ID 6ab2368c-a54f-475e-8403-184eba8a8e9a
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  79600000   Rekrutteringstjenester, 79620000   Personaleformidling, herunder midlertidigt ansatte, 79621000   Anvisning af kontorpersonale
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger De relevante NUTS-koder er DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med 12 måneder pr. forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 24 måneder er mulige forlængelser.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere støttende virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal den/de støttende virksomheder påtage sig at hæfte solidarisk med tilbudsgiver. Hvis tilbudsgiveren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen udpeger én fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til SKI.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Der henvises til den kommende udbudsbekendtgørelse.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Registreringsnummer 17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Malene Christensen
E-mail mch@ski.dk
Telefon 29254948
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID ff0fad79-b46e-4eb9-8f8d-90b882262c37   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt til at afkorte tidsfrister for modtagelse af tilbud
Bekendtgørelsesundertype 7
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/09/2025   10:06:25 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/09/2025   10:10:29 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 616995-2025
EUT-S-nummer 181/2025
Offentliggørelsesdato 22/09/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 25/02/2026
BREAKING
{{ article.headline }}
0.064