23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Kompressions- og anti embolistrømper


Region Nordjylland

594981-2025 - Resultater
Danmark – Medicinsk udstyr – Kompressions- og anti embolistrømper
OJ S 174/2025 11/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail afn@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
E-mail regionh@regionh.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
E-mail kontakt@rsyd.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail kontakt@rm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kompressions- og anti embolistrømper
Beskrivelse Udbud på Kompressions- og anti embolistrømper til Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midtjylland og Region Nordjylland. Region Syddanmark deltager på option i udbuddet.
Identifikator for proceduren 6561c770-3c5a-444e-885d-acc0ba506b4f
Tidligere bekendtgørelse ca63304f-2528-4c8d-8aae-ed134fd402cd-01
Intern ID U429-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 488 280,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Mængde/forbrug er angivet i par, hvilket skal forstås således at værdien er angivet i antal par. Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 1 138.661 par og 277.322 par. Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 2 14.118 par og 28.236 par. Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 3 4.013 par og 8.26 par. Samlet anslåede og maksimale forbrug delaftale 4 2892 par og 8676 par. Udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 134a, § 135 samt § 136 finder anvendelse på dette udbud. For dette udbud gælder særlige vilkår inden for følgende områder: - Menneskerettigheder (Der henvises til kontraktens pkt. 7.2) - Mærkning, miljø og indholdsstoffer (Der henvises til kontraktens pkt. 7.1.1, 7.1.2) - Emballage (Der henvises til kontraktens pkt. 7.1.3) Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Anti-embolistrømper
Beskrivelse Udbud på Kompressions- og anti embolistrømper til Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midtjylland og Region Nordjylland. Region Syddanmark deltager på option i udbuddet.
Intern ID 1-0
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 048 828,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 20 488 280,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktion
Beskrivelse Kvalitet og funktion
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kompressionsstrømper kl. 2 og 3
Beskrivelse Udbud på Kompressions- og anti embolistrømper til Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midtjylland og Region Nordjylland. Region Syddanmark deltager på option i udbuddet.
Intern ID 2-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 14 118,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 28 236,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og Funktion
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Kompressionsstrømper kl. 1
Beskrivelse Udbud på Kompressions- og anti embolistrømper til Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midtjylland og Region Nordjylland. Region Syddanmark deltager på option i udbuddet.
Intern ID 3-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 013,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 026,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktion
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Kompressionsstrømper til Herre
Beskrivelse Udbud på Kompressions- og anti embolistrømper til Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midtjylland og Region Nordjylland. Region Syddanmark deltager på option i udbuddet.
Intern ID 4-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 892,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 676,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ved elektronisk katalog forstås, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud, skal udfylde Tilbudslisten, Kontraktbilag 3
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktion
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 1,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Anti-embolistrømper - Simonsen & Weel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 11 023 392,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Anti-embolistrømper - Simonsen & Weel A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 04/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 27/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 571242-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn medi Danmark APS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Kompressionsstrømper kl. 2 og 3 (1) - medi Danmark APS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 883 901,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kompressionsstrømper kl. 2 og 3 (1) - medi Danmark APS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 24/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 27/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 571242-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Julius Zorn GmbH
Tilbud
Tilbud – Identifikator Kompressionsstrømper kl. 1 (1) - Julius Zorn GmbH
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 482 321,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kompressionsstrømper kl. 1 (1) - Julius Zorn GmbH
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 24/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 27/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 571242-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Anne Nilsson
E-mail afn@rn.dk
Telefon +45 29419774
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Nina Damkjær Lohmann
E-mail regionh@regionh.dk
Telefon 38665000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
Postadresse Alléen 15
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Nadia Ryding
Telefon 70155000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
Postadresse Damhaven 12
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Jepsen
E-mail kontakt@rsyd.dk
Telefon 76631000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
Postadresse Skottenborg 26
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Mathias Nørgaard
E-mail kontakt@rm.dk
Telefon 78410000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 13093032
Postadresse Vejleåvej 66
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kep@sw.dk
Telefon +45 21710095
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0009
Officielt navn medi Danmark APS
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 15204486
Postadresse vejleåvej 66
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail stb@sw.dk
Telefon +45 21710057
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Julius Zorn GmbH
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer N/a
Postadresse Juliusplatz 1
By Aichach
Postnummer 86551
Landsdel (NUTS) Aichach-Friedberg  ( DE275 )
Land Tyskland
Telefon +45 20617150
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 4eece3ec-66b8-438a-b44d-9c5c97d4dcc0   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/09/2025   14:30:59 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/09/2025   14:30:59 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 594981-2025
EUT-S-nummer 174/2025
Offentliggørelsesdato 11/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078