5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33111500
Dentalrøntgenudstyr,
33192410
Tandlægestole,
39000000
Inventar (inkl. kontorinventar), boligudstyr, husholdningsapparater (ekskl. belysning) og rengøringsmidler
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Borgmesterbakken 26
By
:
Horsens
Postnummer
:
8700
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2025
Varigheds slutdato
:
31/12/2026
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
Yderligere oplysninger
:
Dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske eller frivillige udelukkelsesgrunde kan ske ved fremsende af serviceattest fra Erhvervsstyrelsen eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Økonomi
Beskrivelse
:
Underkriteriet økonomi vurderes ud fra tilbudssummen, som er opgjort i Bilag 2 – Tilbudsliste. Den samlede tilbudssum udregnes automatisk i tilbudslisten.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet af stole og units
Beskrivelse
:
Ved underkriteriet kvalitet forstås følgende delkriterier: - Ergonomi (50%) - Komfort (30%) - Rengøringsvenlighed (20%)
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. ud budslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Horsens Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Horsens Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Horsens Kommune