23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
09.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fredericia Kommune

Erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til KomUdbud


Fredericia Kommune

586781-2025 - Resultater
Danmark – Psykiater- eller psykologtjenester – Erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til KomUdbud
OJ S 172/2025 09/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fredericia Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ikast-Brande Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Billund kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Middelfart kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vejle Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Esbjerg Kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FANØ KOMMUNE
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til KomUdbud
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til de medlemskommuner af KomUdbud,
Identifikator for proceduren 4ae9d6c8-f9a3-4a71-8fbb-a2b3feaa87dd
Tidligere bekendtgørelse 400595-2025
Intern ID 101891
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet sker i henhold til Lovbekendtgørelse 2025-02-03 nr. 116 (Udbudsloven) §7, jf. Afsnit III, Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien (light-regimet).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 240 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel KomUdbud - Erhvervspsykologisk rådgivning
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af erhvervspsykologisk rådgivning og krisehjælp til de medlemskommuner af KomUdbud,
Intern ID 101891
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fredericia Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber på grund af utilstrækkelige midler
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fredericia Kommune
Registreringsnummer 69116418
Postadresse Gothersgade 20
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.fredericia.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Ikast-Brande Kommune
Registreringsnummer 29189617
Postadresse Rådhusstrædet 6
By Ikast
Postnummer 7430
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.ikast-brande.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Billund kommune
Registreringsnummer 29189765
Postadresse Jorden Rundt 1
By Grindsted
Postnummer 7200
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.billund.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Middelfart kommune
Registreringsnummer 29189684
Postadresse Nytorv 9
By Middelfart
Postnummer 5500
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://middelfart.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Vejle Kommune
Registreringsnummer 29189900
Postadresse Skolegade 1
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.vejle.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Esbjerg Kommune
Registreringsnummer 29189803
Postadresse Torvegade 74
By Esbjerg
Postnummer 6700
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.esbjerg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn FANØ KOMMUNE
Registreringsnummer 31210917
Postadresse Skolevej 5
By Fanø
Postnummer 6720
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Mette Tietze Bech Poulsen
Telefon +45 72107000
Internetadresse https://www.fanoe.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 90e0c012-d441-4be9-b62e-21d01f37a389   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 08/09/2025   11:22:52 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 586781-2025
EUT-S-nummer 172/2025
Offentliggørelsesdato 09/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062