23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af hofteimplantater


Region Midtjylland

575365-2025 - Resultater
Danmark – Ortopædiske implantater – Udbud af hofteimplantater
OJ S 168/2025 03/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af hofteimplantater
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Identifikator for proceduren 9f62ce86-cc64-42f2-9749-3d0565682e0c
Tidligere bekendtgørelse efa4af87-5fec-47a4-a71a-e671de4f155e-01
Intern ID 1-23-4-72-5-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 22 154 473,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 310 162 633,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delkontrakt 1 - Cementeret stem
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 48 945 444,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 68 523 621,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Se pkt. 12.3 i udbudsbetingelser og kravspecifikation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Se pkt. 12.2 i udbudsbetingelserne og tilbudslisten
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 2 - Ucementeret stem (proximal indvækstzone)
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 795 730,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 29 114 022,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delkontrakt 3 - Ucementeret stem (fiksation i meta- og diafysen)
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 284 406,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 798 168,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delkontrakt 4 - Ucementeret stem, ”FULD” HA-coated
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 26 083 278,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 36 516 589,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delkontrakt 5 - Cementeret cup
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 752 856,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 053 998,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Delkontrakt 6 - Ucementeret cup systemer
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 64 399 338,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 90 159 073,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Delkontrakt 7 - Dual mobility cup, skruefikseret samt cementeret og ucementeret
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 37 899 180,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 53 058 852,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel Delkontrakt 8 - Revisionsstem
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af et bredt sortiment af hofteimplantater til både primær og revisions hoftealloplastikker. Dette omfatter cementerede og ucementerede femurstem, revisionsstem, cementerede og ucementere acetabular cups og dual mobility acetabular cups. Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33183100   Ortopædiske implantater
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33169000   Kirurgiske instrumenter, 33183200   Ortopædiske proteser, 33184100   Kirurgiske implantater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 384 512,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 22 938 316,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 307 464 097,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 307 464 097,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 219 617 214,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 65 825 079,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 47 017 914,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 1 - Stryker
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 65 825 079,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - delaftale 1 - Stryker
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 1 - Johnson & Johnson Tilbud A
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 65 825 079,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - delaftale 1 - Johnson & Johnson Tilbud A
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 1 - Johnson & Johnson Tilbud B
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 65 825 079,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - delaftale 1 - Johnson & Johnson Tilbud B
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 29 114 022,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 20 795 730,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 2 Zimmer Biomet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 29 114 022,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 2 Zimmer Biomet
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 2 Stryker
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 29 114 022,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - delaftale 2 - Stryker
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 8 798 168,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 6 284 406,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 3 Zimmer Biomet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 8 798 168,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 3 Zimmer Biomet
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 36 516 589,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 26 083 278,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 4 Zimmer Biomet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 36 516 589,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 4 Zimmer Biomet
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 4 Johnson & Johnson
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 36 516 589,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - delaftale 4 - Johnson & Johnson Tilbud A
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 053 998,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 752 856,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 5 - Stryker
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 1 053 998,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 5 Stryker
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 90 159 073,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 64 399 338,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 6 - Johnson & Johnson
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 90 159 073,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 6 - Johnson & Johnson
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 6 Zimmer Biomet TILBUD A
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 90 159 073,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 6 Zimmer Biomet TILBUD A
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 6 Stryker
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 90 159 073,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 6 STryker
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 53 058 852,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 37 899 180,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 7 Zimmer Biomet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 53 058 852,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 7 Zimmer Biomet
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 22 938 316,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 16 384 512,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 8 - Stryker
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 22 938 316,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 8 Stryker
Dato for indgåelse af kontrakten 22/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
Vinder
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 8 Zimmer Biomet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 22 938 316,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt delaftale 8 Zimmer Biomet
Dato for indgåelse af kontrakten 30/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 768458-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
Afdeling Indkøb & Medicoteknik
Postadresse Olof Palmes Allé 15
By Aarhus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Johanna Nørgaard Gretarsdottir
Telefon +45 24230242
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Tolboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://kfst.dk/udbud
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Postadresse Niels Bohrs vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Johanna Nørgaard Gretarsdottir
Telefon +45 24230242
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 21327581
Postadresse Postboks 1607
By København
Postnummer 0900
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0005, LOT-0006, LOT-0008
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Zimmer Biomet Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 33051441
Postadresse Arne Jacobsens Allé 15
By København
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0006, LOT-0007, LOT-0008
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Johnson & Johnson MedTech, a division of Janssen-Cilag A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 1924861
Postadresse Østbanegade 123
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0004, LOT-0006
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 166a120b-822b-4e96-81c5-b68387e62fec   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/09/2025   07:48:22 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/09/2025   08:00:47 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 575365-2025
EUT-S-nummer 168/2025
Offentliggørelsesdato 03/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079