23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

524025-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Psykiater- eller psykologtjenester – Akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
OJ S 152/2025 11/08/2025
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
E-mail cv6h@kk.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en psykologisk krisehjælpsordning, så kommunen fortsat stiller et sådant tilbud til rådighed for de ansatte i Københavns Kommune. Alle ansatte skal indenfor kort tid kunne få akut krisehjælp, hvis de bliver udsat for en voldsom hændelse i forbindelse med jobbet, og de skal kunne modtage psykologisk bistand/rådgivning, hvis de oplever mistrivsel eller psykiske problematikker i forbindelse med arbejdet. Den udbudte ydelse består således helt overordnet afAkut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning - der er to grundlæggende psykologfaglige ydelser, som stilles til rådighed for alle ansatte i Københavns Kommune, der af arbejdsmæssige grunde måtte have brug for det.Defusing og debriefing på krisestedet - der er en psykologfaglig ydelse, der anvendes i forbindelse med større, særligt alvorlige krisesituationer, der omfatter flere medarbejdere.Psykologisk konsulentbistand til personalegrupper - der er en ydelse, der i enkelte tilfælde kan rekvireres af HR-afdelingerne ifm. større organisationstilpasninger, der formodes at ville kunne påvirke medarbejderne psykisk.For at kunne levere ydelsen skal Leverandøren have en døgnåben, telefonisk indgang til psykologisk rådgivning med tilknyttet psykologdøgnvagt, der er tilgængelig alle årets dage, samt et passende antal psykologer, der kan gennemføre konsultationer enten fysisk hos en psykolog eller pr. telefon eller online (f.eks. vha. MS Teams). Psykologerne kan enten være ansatte hos Leverandøren, der gennemfører konsultationerne i Leverandørens samtalerum, eller de kan være såkaldte netværkspsykologer, som Leverandøren har indgået aftale med og, som enten gennemfører samtalerne i egen klinik eller hos Leverandøren.Ordregivers krav til aftalevilkår fremgår af rammeaftaleudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag B2).
Identifikator for proceduren 9b42fe8c-c6c7-4bdd-98bd-9f83b387c64d
Intern ID 2025-0212503
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres i overensstemmelse med Udbudslovens afsnit III (Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien (Udbudslovens § 186-§ 189).Ordregiver er herudover ansvarlig for, at de generelle principper om ligebehandling, gennemsigtighed og proportionalitet samt forbuddet mod forskelsbehandling på baggrund af nationalitet respekteres i alle faser af udbuddet frem til tidspunktet for opfyldelsen af den udbudte rammeaftale.Tilbudsgivere bærer risikoen for, at tilbud afgives i overensstemmelse med udbudsmaterialet. Tilbudsgivere må påregne, at Ordregiver kan være nødsaget til at se bort fra et i øvrigt attraktiv tilbud, hvis tilbuddet ikke lever op til de fastsatte krav.Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.Ordregiver gør opmærksom på, at der under offentligt udbud ikke gennemføres forhandlinger inden tildeling af en kontrakt, ligesom der heller ikke finder en kontraktforhandling sted efter tildeling af kontrakten.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 42 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 56 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver vil ligeledes blive udelukket fra deltagelse såfremt denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1 og 2 medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-3. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i henhold til Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ifølge artikel 5k gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Ordregiver kan som følge heraf, på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen, kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer, at de ikke er omfattet af Forordningen, og kan i den forbindelse bl.a. anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive den med udbudsmaterialet vedlagte egenerklæring om dette forhold.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Tilsidesættelse af forpligtelser i henhold til rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning. Finder de rent nationale udelukkelsesgrunde, der er anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, anvendelse?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en psykologisk krisehjælpsordning, så kommunen fortsat stiller et sådant tilbud til rådighed for de ansatte i Københavns Kommune. Alle ansatte skal indenfor kort tid kunne få akut krisehjælp, hvis de bliver udsat for en voldsom hændelse i forbindelse med jobbet, og de skal kunne modtage psykologisk bistand/rådgivning, hvis de oplever mistrivsel eller psykiske problematikker i forbindelse med arbejdet. Den udbudte ydelse består således helt overordnet afAkut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning - der er to grundlæggende psykologfaglige ydelser, som stilles til rådighed for alle ansatte i Københavns Kommune, der af arbejdsmæssige grunde måtte have brug for det.Defusing og debriefing på krisestedet - der er en psykologfaglig ydelse, der anvendes i forbindelse med større, særligt alvorlige krisesituationer, der omfatter flere medarbejdere.Psykologisk konsulentbistand til personalegrupper - der er en ydelse, der i enkelte tilfælde kan rekvireres af HR-afdelingerne ifm. større organisationstilpasninger, der formodes at ville kunne påvirke medarbejderne psykisk.For at kunne levere ydelsen skal Leverandøren have en døgnåben, telefonisk indgang til psykologisk rådgivning med tilknyttet psykologdøgnvagt, der er tilgængelig alle årets dage, samt et passende antal psykologer, der kan gennemføre konsultationer enten fysisk hos en psykolog eller pr. telefon eller online (f.eks. vha. MS Teams). Psykologerne kan enten være ansatte hos Leverandøren, der gennemfører konsultationerne i Leverandørens samtalerum, eller de kan være såkaldte netværkspsykologer, som Leverandøren har indgået aftale med og, som enten gennemfører samtalerne i egen klinik eller hos Leverandøren.Ordregivers krav til aftalevilkår fremgår af rammeaftaleudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag B2).
Intern ID 2025-0212503
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/12/2025
Varigheds slutdato 31/12/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Ordregiveren kan forlænge Aftalen med 2 år (1. optionsperiode). Såfremt Ordregiveren ønsker at forlænge Aftalen, skal Ordregiveren give Leverandøren skriftlig besked herom senest 3 måneder før Aftaleperiodens udløb. Hermed vil Aftalen kunne løbe indtil den 31. december 2029. Derefter kan Aftalen forlænges med yderligere 2 år (2. optionsperiode), hvis både Ordregiveren og Leverandøren accepterer denne forlængelse. Parterne skal indgå aftale om denne periode senest 1. januar 2029. Hermed vil Aftalen kunne løbe indtil den 31. december 2031.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 42 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 56 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver vil ligeledes blive udelukket fra deltagelse såfremt denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1 og 2 medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-3. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i henhold til Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ifølge artikel 5k gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Ordregiver kan som følge heraf, på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen, kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer, at de ikke er omfattet af Forordningen, og kan i den forbindelse bl.a. anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive den med udbudsmaterialet vedlagte egenerklæring om dette forhold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Gennemsnitlig årlig omsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger: - Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten: Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 15.000.000 (ekskl. moms).

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år. - Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten: - Tilbudsgiver skal fremlægge minimum 3 og højest 5 referencer inden for området ”akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning” udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Referencernes samlede værdi skal udgøre minimum DKK 5.000.000,00 (ekskl. moms) inden for denne 3-årige periode (fra tilbudsfristen og 3 år tilbage). Referencerne skal have haft stillet både akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til rådighed i perioden. Med akut krisehjælp forstås, at Leverandøren når som helst på døgnet og på alle årets dage har stillet akut psykologisk krisehjælp til rådighed for modtageren. Den akutte krisehjælp skal som minimum have bestået af flg. elementer, der er relevante for Københavns Kommune jf. Bilag B2 Den tekniske specifikation: 1. Akut kriserådgivning pr. telefon, hvor der døgnet rundt alle årets dage kan ydes indledende afklaring og krisehjælp, hvis en medarbejder har været udsat for en voldsom hændelse. 2. Akut samtalekonsultation med psykolog telefonisk eller via internet/online indenfor højest 24 timer fra henvendelsen. 3. Defusing på krisestedet/arbejdspladsen indenfor højest 4 timer fra henvendelsen. Med anden psykologisk bistand/rådgivning forstås, at Leverandøren har stillet psykologhjælp til rådighed for modtageren i form af samtaleforløb med psykolog. Den psykologiske bistand/rådgivning skal som minimum have bestået af: • Samtaleforløb med psykolog ansigt-til-ansigt i psykologens klinik og/eller som telefon-/onlinekonsultationer. De behandlede problemstillinger skal være af arbejdsrelateret karakter som f.eks. stress/udbrændthed, vold/trusler/overfald, chikane/mobning, samarbejdsproblemer og konflikter og funktionsvanskeligheder. Følgende oplysninger i ESPD’et skal fremgå for hver reference: • Startdato og slutdato for hver enkelt reference • Identiteten på modtageren af ydelsen for hver enkelt reference • Kontaktoplysninger på modtageren af ydelsen for hver enkelt reference • Samlet beløb for referencen (i danske kroner eksklusive moms), for (den del af) leveringerne på referencen, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen • Beskrivelse af referencen og bekræftelse på at Tilbudsgiveren, som led i denne har leveret de ovenstående angivne ydelser af akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning Bemærk at en references startdato godt må ligge før 3 år tilbage fra tilbudsfristen, men det er kun beløbet (størrelsen af omsætningen) for referencen (i danske kroner eksklusive moms), som ligger inden for perioden fra tilbudsfristen og 3 år tilbage, som må fremgå af referencen. Hvis referencen ikke har en slutdato, fordi den er igangværende, skrives at referencen er igangværende. Tilbudsgiver giver ved indsendelse af referencerne samtykke til, at Ordregiver må kontakte de enkelte kunder af ydelserne med henblik på at få bekræftet, at ydelserne havde den karakter og det omfang, som Tilbudsgiveren har givet udtryk for.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal fremsende den udfyldte prisliste - vedlagt som bilag B1 - i henhold til retningslinjerne i bilaget (bemærk, at bilaget (Excelfilen) består af to faneblade: 1) Forklaring og 2) Prisliste - tilbud. Alle priser skal angives i danske kroner ekskl. moms (men inkl. evt. øvrige udgifter). Som det fremgår af forklaringen i bilag B1, vil Ordregiver anvende en samlet teknisk evalueringspris til vurderingen af underkriteriet ”Pris”. Evalueringspriserne er tekniske priser, der fremkommer ved, at tilbudsgiverne udfylder Ordregivers prisliste (bilag B1) med de tilbudte priser. I prislisten vægtes priserne for de enkelte ydelser ud fra Ordregivers bedste skøn over forventet forbrug, hvorefter disse adderes til en samlet teknisk evalueringspris. Der gøres opmærksom på, at de opgivne antal pr. delydelse er uforpligtende ift. fremadrettet indkøb under rammeaftalen, og at de er opstillet for at sikre en transparent beregningsmodel, der er lige for alle tilbudsgivere. Der henvises til fanebladet ”Forklaring” for yderligere beskrivelse af beregningsmodellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Ordregiver vil anvende tilbudsgivernes beskrivelser i henhold til de i alt fem (5) evalueringskrav - der fremgår af de tekniske specifikationer (bilag B2) - til at vurdere underkriteriet ”Kvalitet”. De 5 evalueringskrav vægter forskelligt afhængigt af deres betydning for de grundlæggende forhold i kerneydelsen. Vægtningen fremgår af tabellen i afsnit 7.1 i Udbudsbetingelserne. Til hvert af de 5 evalueringskrav er der underliggende emner, der evalueres på. Hvert emne under et evalueringskrav vægter lige meget, og der udregnes et simpelt gennemsnit for hvert af de 5 evalueringskrav. Det fremgår af hvert enkelt evalueringskrav i de tekniske specifikationer (bilag B2), hvad Ordregiver tillægger vægt i forhold til emnerne under det enkelte evalueringskrav.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Adresse på udbudsdokumenterne https://permalink.mercell.com/262522853.aspx
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 09/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Leverandøren er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af rammeaftalen. Arbejdsklausulen er beskrevet i Rammeaftaleudkast (bilag A). Ved opfyldelsen af Aftalen indestår Leverandøren for Leverandørens og dennes eventuelle underleverandørers overholdelse og efterlevelse af Københavns Kommunes til enhver tid gældende vilkår om leverandørens samfundsansvar. De aktuelle vilkår fremgår af aftalens bilag 5.
Der kræves en fortrolighedsaftale ja
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 448 af 8.5.2025 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Økonomiforvaltningen
Postadresse Borups Allé 177
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Mathias Dyrby
E-mail cv6h@kk.dk
Telefon +45 51778722
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 7bfc8f85-d8ee-4ea1-8cea-74bb2f6e9356   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/08/2025   12:59:30 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 07/08/2025   12:59:54 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 524025-2025
EUT-S-nummer 152/2025
Offentliggørelsesdato 11/08/2025

Send til en kollega

0.125