23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Ringkøbing-Skjern Kommune

Udbud af Ortodonti / Tandregulering


Ringkøbing-Skjern Kommune

454841-2025 - Resultater
Danmark – Tandregulering – Udbud af Ortodonti / Tandregulering
OJ S 131/2025 11/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Ringkøbing-Skjern Kommune
E-mail indkob@rksk.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Ortodonti / Tandregulering
Beskrivelse Ordregiver ønsker at indgå aftale med en privatpraktiserende specialtandlæge, som skal varetage kommunens forpligtigelse til ortodontisk visitation og behandling jf. gældende lovgivning.Tilbudsgiver skal løse den samlede opgave som beskrevet i kravsspecifikationen.
Identifikator for proceduren a0bd695a-96bd-496d-a61e-4a502be03b07
Tidligere bekendtgørelse 0058a7dd-daab-46a3-a981-4e8cc105e6aa-01
Intern ID 255764425
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, Lov nr. 1564 af 15. december 2015, og med senere ændringer.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85131100   Tandregulering
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Nørgaards Alle 11    
By Herning
Postnummer 7400
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Tilbudsgivers klinik.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 60 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af Ortodonti / Tandregulering
Beskrivelse Ordregiver ønsker at indgå aftale med en privatpraktiserende specialtandlæge, som skal varetage kommunens forpligtigelse til ortodontisk visitation og behandling jf. gældende lovgivning.Tilbudsgiver skal løse den samlede opgave som beskrevet i kravsspecifikationen.
Intern ID 255764425
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85131100   Tandregulering
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Nørgaards Alle 11    
By Herning
Postnummer 7400
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Tilbudsgivers klinik.
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 24 måneders forlængelse på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 60 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap med følgende begrundelse
Begrundelse Adgangsbegrænsninger på fysiske klinikker kan ikke med rimelighed medtages i dette udbud, hvor der skal ske behandling i ensartede faciliteter, og vil være et urimeligt fordyrende element, såfremt fysiske ombygninger af etablerede klinikker skal medtages. Handicapadgangen er håndteret ved at udbyder betaler for ekstern behandling, såfremt behovet skulle opstå under kontraktperioden.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Laveste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (decimaltal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 1,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der udfører betalingen Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Ringkøbing-Skjern Kommune
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 68 764 250,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn SPECIALTANDLÆGE ANE JUUL ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Ortodonti_2025
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 68 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Ortodonti_2025_RKSK
Titel Kontrakt om Ortodonti til Ringkøbing-Skjern Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 12/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 20/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Ringkøbing-Skjern Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 575,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 575,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Ringkøbing-Skjern Kommune
Registreringsnummer 29189609
Postadresse Ved Fjorden 6
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Kresten Vej Nørgaard
E-mail indkob@rksk.dk
Telefon +45 99742424
Internetadresse http://www.rksk.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn SPECIALTANDLÆGE ANE JUUL ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Lille virksomhed
Registreringsnummer 15088680
Postadresse Nørgaards Alle 11
By Herning
Postnummer 7400
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed SPECIALTANDLÆGE ANE JUUL ApS
E-mail post@anejuul.dk
Telefon 97125900
Fax 97125900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 63ed5791-763e-40a7-8e3f-bae701fe20b0   -   02
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/07/2025   07:29:37 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 10/07/2025   07:30:11 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 454841-2025
EUT-S-nummer 131/2025
Offentliggørelsesdato 11/07/2025

Send til en kollega

0.047