23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.06.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Interessetilkendegivelser i forbindelse med udbud af digital genoptræning for de kommende 4 år


Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

419690-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Interessetilkendegivelser i forbindelse med udbud af digital genoptræning for de kommende 4 år
OJ S 122/2025 30/06/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt som indkaldelser af tilbud – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
E-mail dw9m@kk.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Interessetilkendegivelser i forbindelse med udbud af digital genoptræning for de kommende 4 år
Beskrivelse Ordregiver, herunder Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune, udbyder kontrakter om levering af en digital genoptræningsløsning som en light-ydelse i henhold til udbudslovens afsnit III, jf. § 187, stk. 3. Den første kontrakt forventes at træde i kraft den 1. oktober 2025 og har en anslået løbetid på op til 4 år, inklusiv optioner på forlængelse. Den samlede anslåede værdi af den første kontrakt - inklusiv forlængelsesoptioner - er 10.000.000 DKK ekskl. moms. Formålet med udbuddet er at anskaffe en digital løsning, der understøtter genoptræning af borgere med genoptræningsbehov. Løsningen skal være klar til brug og leve op til en række krav, herunder funktionalitet, datasikkerhed og brugervenlighed for både borgere og terapeuter: --- Løsningen skal være klar til brug og opfylde kravene i kontrakten. --- De digitale genoptræningsløsninger skal være CE-godkendt som telemedicinsk udstyr i Danmark. --- Løsningens træningsinstruktioner skal som minimum være tilgængelige på dansk og engelsk og kan med fordel tilbydes på flere sprog. --- Løsningen må ikke kræve installation af udstyr i borgerens hjem, såsom ekstra routere, fastmonterede skærme eller lignende. --- De digitale genoptræningsløsninger skal overholde gældende digitale sikkerhedsforskrifter fra Københavns Kommune, herunder krav om indgåelse af databehandleraftale, anvendelse af multifaktor-login, datalagring og SIEM-integration. Herudover skal løsningen kunne tildele brugeradgange i forhold til organisationens lokationer. --- Det skal være muligt for borgeren, efter ophør af Sundheds- og Omsorgsforvaltningens behandlingsansvar for det aktuelle forløb, at fortsætte med at anvende løsningen på egen enhed i minimum seks måneder uden beregning. --- Det skal være muligt for terapeuter i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen at designe og dele standardtræningsprogrammer og skabeloner. --- Det skal være muligt for terapeuter i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, med borgerens samtykke, at optage video af borgerens udførelse af øvelser og anvende optagelserne som en del af eller hele træningsprogrammet. --- Hvis løsningen indeholder en chatfunktion, skal denne kunne kobles fra centralt. --- Det skal være muligt at anonymisere terapeuten, så kun fornavn vises i forbindelse med indkaldelser, chatfunktioner, træningsprogrammer mv. --- Løsningen skal kunne monitorere øvelseskvalitet og øvelsesindsats på udvalgte øvelser ved hjælp af både 2-dimensionel og 3-dimensionel monitorering. --- Løsningen skal muliggøre monitorering af borgerens træningsaktivitet med hensyn til både volumen og kvalitet af øvelserne. --- Løsningen skal anvende kropsbårne sensorer til monitorering af øvelsesvolumen og øvelseskvalitet. --- Monitorering ved hjælp af kropsbårne sensorer skal kunne anvendes også af ældre borgere med nedsat syn. --- Resultaterne af monitoreringen nævnt i punkt 11 skal være tidstro og tilgængelige online (backend) i et let overskueligt format for den genoptræningsansvarlige terapeut. --- Løsningen skal kunne lagre borgerens træningsdata offline og overføre dem til backend ved genetableret netværksforbindelse. --- Løsningen skal kunne anvendes både på borgerens egen digitale enhed (smartphone eller tablet) med Android- og iOS-platforme. Derudover skal løsningen kunne tilbydes som en samlet pakke udlånt af kunden, fx med sensorer, telefon eller tablet samt internetadgang. --- Løsningen skal kunne tilbyde automatisk progression af øvelser til udvalgte målgrupper. --- Løsningen skal kunne generere data og stille dem vederlagsfrit til rådighed for Sundheds- og Omsorgsforvaltningens kvalitetsarbejde. --- Leverandøren skal stille telefonisk support til rådighed for borgere i forbindelse med tekniske udfordringer med den digitale genoptræningsløsning. --- Løsningen skal indeholde mulighed for monitorering af dagligdags aktiviteter.
Identifikator for proceduren 8e23895a-7760-47de-972c-4c4d9295d48c
Intern ID 2025-0211306
Hovedpunkterne i proceduren Ordregiver gør opmærksom på, at denne light-forhåndsmeddelelse om interessetilkendegivelse vil gælde for de kontrakter, som indgås de næste 4 år og vedrører mere end et enkeltstående indkøb. Kontrakterne vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse, jf. udbudsloven § 187, stk. 3. Interesserede tilbudsgivere skal underrette Ordregiver om interesse i kontrakterne i form af en skriftlig interessetilkendegivelse. Sidste frist for modtagelse heraf er den 31. juli 2025 og skal sendes til Ordregiver i Mercell. Som dokumentation for Tilbudsgivers egnethed til at løfte opgaven, skal Tilbudsgiver fremsende følgende med interessetilkendegivelsen: En referenceliste med angivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver vedrørende digital genoptræning, som Tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste tre år, med angivelse af blandt andet kundenavn, kontaktperson, periode for opgaven samt en kort beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Bemærk: Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte en eller flere af de oplyste kontaktpersoner. Tilbudsgiver skal som minimum kunne dokumentere, at der er gennemført enten: 1) Gennemsnitligt mindst 1.200 digitale genoptræningsforløb pr. år i løbet af de seneste tre år, eller 2) mindst 1.200 digitale genoptræningsforløb i det seneste år alene.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85140000   Sundhedsvæsen i øvrigt, 85312500   Revalideringsvirksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Interessetilkendegivelser i forbindelse med udbud af digital genoptræning for de kommende 4 år
Beskrivelse Ordregiver, herunder Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune, udbyder kontrakter om levering af en digital genoptræningsløsning som en light-ydelse i henhold til udbudslovens afsnit III, jf. § 187, stk. 3. Den første kontrakt forventes at træde i kraft den 1. oktober 2025 og har en anslået løbetid på op til 4 år, inklusiv optioner på forlængelse. Den samlede anslåede værdi af den første kontrakt - inklusiv forlængelsesoptioner - er 10.000.000 DKK ekskl. moms. Formålet med udbuddet er at anskaffe en digital løsning, der understøtter genoptræning af borgere med genoptræningsbehov. Løsningen skal være klar til brug og leve op til en række krav, herunder funktionalitet, datasikkerhed og brugervenlighed for både borgere og terapeuter: --- Løsningen skal være klar til brug og opfylde kravene i kontrakten. --- De digitale genoptræningsløsninger skal være CE-godkendt som telemedicinsk udstyr i Danmark. --- Løsningens træningsinstruktioner skal som minimum være tilgængelige på dansk og engelsk og kan med fordel tilbydes på flere sprog. --- Løsningen må ikke kræve installation af udstyr i borgerens hjem, såsom ekstra routere, fastmonterede skærme eller lignende. --- De digitale genoptræningsløsninger skal overholde gældende digitale sikkerhedsforskrifter fra Københavns Kommune, herunder krav om indgåelse af databehandleraftale, anvendelse af multifaktor-login, datalagring og SIEM-integration. Herudover skal løsningen kunne tildele brugeradgange i forhold til organisationens lokationer. --- Det skal være muligt for borgeren, efter ophør af Sundheds- og Omsorgsforvaltningens behandlingsansvar for det aktuelle forløb, at fortsætte med at anvende løsningen på egen enhed i minimum seks måneder uden beregning. --- Det skal være muligt for terapeuter i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen at designe og dele standardtræningsprogrammer og skabeloner. --- Det skal være muligt for terapeuter i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, med borgerens samtykke, at optage video af borgerens udførelse af øvelser og anvende optagelserne som en del af eller hele træningsprogrammet. --- Hvis løsningen indeholder en chatfunktion, skal denne kunne kobles fra centralt. --- Det skal være muligt at anonymisere terapeuten, så kun fornavn vises i forbindelse med indkaldelser, chatfunktioner, træningsprogrammer mv. --- Løsningen skal kunne monitorere øvelseskvalitet og øvelsesindsats på udvalgte øvelser ved hjælp af både 2-dimensionel og 3-dimensionel monitorering. --- Løsningen skal muliggøre monitorering af borgerens træningsaktivitet med hensyn til både volumen og kvalitet af øvelserne. --- Løsningen skal anvende kropsbårne sensorer til monitorering af øvelsesvolumen og øvelseskvalitet. --- Monitorering ved hjælp af kropsbårne sensorer skal kunne anvendes også af ældre borgere med nedsat syn. --- Resultaterne af monitoreringen nævnt i punkt 11 skal være tidstro og tilgængelige online (backend) i et let overskueligt format for den genoptræningsansvarlige terapeut. --- Løsningen skal kunne lagre borgerens træningsdata offline og overføre dem til backend ved genetableret netværksforbindelse. --- Løsningen skal kunne anvendes både på borgerens egen digitale enhed (smartphone eller tablet) med Android- og iOS-platforme. Derudover skal løsningen kunne tilbydes som en samlet pakke udlånt af kunden, fx med sensorer, telefon eller tablet samt internetadgang. --- Løsningen skal kunne tilbyde automatisk progression af øvelser til udvalgte målgrupper. --- Løsningen skal kunne generere data og stille dem vederlagsfrit til rådighed for Sundheds- og Omsorgsforvaltningens kvalitetsarbejde. --- Leverandøren skal stille telefonisk support til rådighed for borgere i forbindelse med tekniske udfordringer med den digitale genoptræningsløsning. --- Løsningen skal indeholde mulighed for monitorering af dagligdags aktiviteter.
Intern ID 2025-0211306
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85140000   Sundhedsvæsen i øvrigt, 85312500   Revalideringsvirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Samlet årsomsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Gennemsnitlig årsomsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Specifik årsomsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs specifikke årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Specifik gennemsnitlig omsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs specifikke gennemsnitlige omsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Etablering af virksomhed
Beskrivelse Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse For så vidt angår eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav, som måtte være blevet anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, erklærer den økonomiske aktør, at:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Andet
Navn Certifikater udstedt af uafhængige organer vedrørende kvalitetssikringsstandarder
Beskrivelse Kan den økonomiske aktør fremlægge certifikater udstedt af uafhængige organer til bekræftelse af, at den økonomiske aktør opfylder de krævede kvalitetssikringsstandarder, herunder adgang for handicappede?
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Andet
Navn Certifikater udstedt af uafhængige organer vedrørende miljøledelsessystemer eller -standarder
Beskrivelse Er den økonomiske aktør i stand til at fremlægge certifikater udstedt af uafhængige organer til bekræftelse af, at den økonomiske aktør opfylder de krævede miljøledelsessystemer eller -standarder?
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse Den økonomiske aktør er optaget i det relevante faglige register i den medlemsstat, hvor denne er etableret, jf. bilag XI til direktiv 2014/24/EU; økonomiske aktører fra visse medlemsstater kan være nødt til at opfylde andre krav i nævnte bilag.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn Optagelse i et handelsregister
Beskrivelse Den økonomiske aktør er optaget i handelsregistre i den medlemsstat, hvor denne er etableret, jf. bilag XI til direktiv 2014/24/EU; økonomiske aktører fra visse medlemsstater kan være nødt til at opfylde andre krav i nævnte bilag.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: særlig autorisation er nødvendig
Beskrivelse Er det nødvendigt med en særlig autorisation for at kunne udføre den pågældende tjenesteydelse i den økonomiske aktørs etableringsland?
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: medlemskab af en bestemt organisation nødvendigt
Beskrivelse Er det nødvendigt med medlemskab af en bestemt organisation for at kunne udføre den pågældende tjenesteydelse i den økonomiske aktørs etableringsland?
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Teknikere eller tekniske organer til kvalitetskontrol
Beskrivelse Den økonomiske aktør kan disponere over følgende teknikere eller tekniske organer, navnlig dem, der er ansvarlige for kvalitetskontrol. For teknikere eller tekniske organer, som ikke direkte hører til den økonomiske aktørs virksomhed, men hvis kapacitet den økonomiske aktør baserer sig på, skal der udfyldes særskilte ESPD-formularer.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Tekniske faciliteter og foranstaltninger til kvalitetssikring
Beskrivelse Den økonomiske aktør anvender følgende tekniske faciliteter og foranstaltninger til kvalitetssikring, og dennes undersøgelses- og forskningsfaciliteter er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Undersøgelses- og forskningsfaciliteter
Beskrivelse Den økonomiske aktør anvender følgende undersøgelses- og forskningsfaciliteter:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Forvaltning af forsyningskæden
Beskrivelse Den økonomiske aktør vil være i stand til at anvende følgende forvaltning af forsyningskæden og eftersporingssystemer ved gennemførelsen af kontrakten:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Tilladelse til kontrol
Beskrivelse For komplekse produkter eller tjenesteydelser, der skal leveres, eller undtagelsesvis for produkter eller tjenesteydelser, som kræves til et særligt formål: Vil den økonomiske aktør tillade, at der foretages kontrol af dennes produktionskapacitet eller tekniske formåen og, om nødvendigt, af de undersøgelses- og forskningsfaciliteter, som denne råder over, og af kvalitetskontrolforanstaltningerne? Kontrollen skal foretages af den ordregivende myndighed eller, hvis denne indvilliger heri, på dennes vegne af et kompetent officielt organ i det land, hvor leverandøren eller tjenesteyderen er etableret.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer
Beskrivelse Følgende uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer indehaves af tjenesteyderen eller leverandøren selv, og/eller (afhængigt af, hvilke krav der er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne) af de ledende medarbejdere.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Miljøledelsesforanstaltninger
Beskrivelse Den økonomiske aktør kan anvende følgende miljøledelsesforanstaltninger i forbindelse med gennemførelsen af kontrakten:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Antal ledende medarbejdere:
Beskrivelse Den økonomiske aktørs antal ledende medarbejdere gennem de sidste tre år var som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse Den økonomiske aktørs årlige gennemsnitlige antal beskæftigede gennem de sidste tre år var som følger:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Værktøj, materiel og teknisk udstyr
Beskrivelse Den økonomiske aktør vil kunne disponere over følgende værktøj, materiel og tekniske udstyr til gennemførelse af kontrakten:
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Andel i underleverance
Beskrivelse Den økonomiske aktør agter eventuelt at give følgende andel (i procent) af kontrakten i underleverance. Bemærk, at hvis den økonomiske aktør har besluttet at give en del af kontrakten i underleverance og baserer sig på underleverandørens kapacitet til at udføre denne del, udfyldes et særskilt ESPD for sådanne underleverandører.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Adresse på udbudsdokumenterne https://permalink.mercell.com/260344628.aspx
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser 31/07/2025   21:55:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Postadresse Borups Allé 177
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Fahim Mohammad Saber
E-mail dw9m@kk.dk
Telefon +45 51778722
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 35c51b7a-e92a-4469-aca8-d01acd1dee99   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt som indkaldelser af tilbud – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 12
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 27/06/2025   11:13:59 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 27/06/2025   11:14:26 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 419690-2025
EUT-S-nummer 122/2025
Offentliggørelsesdato 30/06/2025

Send til en kollega

0.062