23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Sjælland

Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter


Region Sjælland

404783-2025 - Resultater
Danmark – Respirationsmonitorer – Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
OJ S 118/2025 24/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
Beskrivelse Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
Identifikator for proceduren 0a72af26-2c2f-46af-b7a5-34a319e774c6
Tidligere bekendtgørelse 1ac6149b-c4b3-49d3-a632-4d475de1e587-01
Intern ID EMN-2023-06235
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m. Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet. I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet. Tilbudsgiver skal jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6 indgive et ESPD sammen med sit tilbud. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 134 a, 135 og 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138. Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§ 151-152 jf. § 153 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135 og 137. For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen. For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden anmodningsdatoen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.6, kan fremsendes på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk, idet Tilbudsgiver dog efterfølgende – for Tilbudsgivers regning – skal oversætte dokumentationen til dansk, såfremt Ordregiver finder, at dette er nødvendigt. Eventuelle bilag omfattende produktdatablade, tekniske specifikationer, brochure materiale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk. Tilbud, der på underkriteriet, "Kvalitet", samlet opnår under karakteren 5 ved evalueringen vil blive udelukket fra den videre konkurrence på den pågældende delkontrakt, jf. udbudsbetingelserne.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delkontrakt 1 - APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør
Beskrivelse APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 217
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 42 447 482,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 217.215 og det maksimale antal styk 325.822 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1."
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Sjælland
Organisation, der udfører betalingen Region Sjælland
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 2 - ASV Apparat inkl. tilbehør.
Beskrivelse ASV Apparat inkl. tilbehør.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 5
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 398 715,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger - Det anslåede antal styk 5.449 og det maksimale antal styk 8.174 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delkontrakt 3 - NIV apparat inkl. tilbehør.
Beskrivelse NIV apparat inkl. tilbehør.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 3
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 705 051,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 3.686 og det maksimale antal styk 5.529 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delkontrakt 4 - Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering
Beskrivelse Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 24
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 11 619 546,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 24.673 og det maksimale antal styk 37.010 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delkontrakt 5 - Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 6
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 267 876,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger - Det anslåede antal styk 6.958 og det maksimale antal styk 10.437 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Delkontrakt 6 - Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 708 263,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 1.416 og det maksimale antal styk 2.125 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Delkontrakt 7 - Fullfacemasker "under the nose"
Beskrivelse Fullfacemasker "under the nose"
Intern ID 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 3
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 890 512,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 3.305 og det maksimale antal styk 4.958 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel Delkontrakt 8 - Nasalmasker med magnet uden pandefiksering
Beskrivelse Nasalmasker med magnet uden pandefiksering
Intern ID 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 18
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 599 793,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 18.220 og det maksimale antal styk 27.329 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel Delkontrakt 9 - Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering
Beskrivelse Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering
Intern ID 9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 350 244,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 1.125 og det maksimale antal styk 1.687 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel Delkontrakt 10 - Nasalmasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse Nasalmasker uden magnet med pandefiksering
Intern ID 10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 13
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 645 912,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 13.259 og det maksimale antal styk 19.889 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0011
Titel Delkontrakt 11 - Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose)
Beskrivelse Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose)
Intern ID 11
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 6
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 878 780,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 6.984 og det maksimale antal styk 10.477 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0012
Titel Delkontrakt 12 -Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen")
Beskrivelse Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen")
Intern ID 12
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 16
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 510 902,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 16.688 og det maksimale antal styk 25.033 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0013
Titel Delkontrakt 13 - Fullfacemasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Beskrivelse Fullfacemasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Intern ID 13
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 18
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 18.030 og det maksimale antal styk 27.046 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0014
Titel Delkontrakt 14 - Nasalmasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Beskrivelse Nasalmasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Intern ID 14
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33195110   Respirationsmonitorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 5
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 5.366 og det maksimale antal styk 8.048 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn økonomi
Beskrivelse økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn kvalitet
Beskrivelse kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Levering og service
Beskrivelse Levering og service
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes anslåede værdi 77 023 046,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 42 447 482,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Medidyne A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør - Medidyne A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør - Medidyne A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 398 715,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator ASV Apparat inkl. tilbehør. (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten ASV Apparat inkl. tilbehør. (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Nowus Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator ASV Apparat inkl. tilbehør. (1) - Nowus Healthcare A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten ASV Apparat inkl. tilbehør. (1) - Nowus Healthcare A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 705 051,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Nowus Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator NIV apparat inkl. tilbehør. (1) - Nowus Healthcare A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten NIV apparat inkl. tilbehør. (1) - Nowus Healthcare A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 11 619 546,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Medidyne A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 267 846,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering (1) - Simonsen & Weel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering (1) - Simonsen & Weel A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 708 263,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Medidyne A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 890 512,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker "under the nose" (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker "under the nose" (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Medidyne A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Fullfacemasker "under the nose" (1) - Medidyne A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Fullfacemasker "under the nose" (1) - Medidyne A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 5 599 793,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker med magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker med magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Medidyne A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker med magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker med magnet uden pandefiksering (1) - Medidyne A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0009
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 350 244,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Nowus Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering (1) - Nowus Healthcare A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering (1) - Nowus Healthcare A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0010
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 645 912,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker uden magnet med pandefiksering (1) - Simonsen & Weel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker uden magnet med pandefiksering (1) - Simonsen & Weel A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn FISHER & PAYKEL HEALTHCARE
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmasker uden magnet med pandefiksering (1) - FISHER & PAYKEL HEALTHCARE
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmasker uden magnet med pandefiksering (1) - FISHER & PAYKEL HEALTHCARE
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0011
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 878 780,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose) (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0011
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose) (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose) (1) - Simonsen & Weel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0011
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose) (1) - Simonsen & Weel A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0012
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 510 902,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen") (1) - ResMed Maribo A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0012
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen") (1) - ResMed Maribo A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
Vinder
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen") (1) - Simonsen & Weel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0012
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen") (1) - Simonsen & Weel A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0013
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0014
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
Afdeling Koncern Indkøb
Postadresse Alleen 15
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Tanja Ellegaard Munkøe
Telefon +45 93567897
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnerens Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn ResMed Maribo A/S
Registreringsnummer 30699246
Postadresse Kidnakken 11
By Maribo
Postnummer 4930
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Telefon +45 54757549
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006, LOT-0007, LOT-0008, LOT-0009, LOT-0011, LOT-0012
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Medidyne A/S
Registreringsnummer 26925398
Postadresse Skodsborgvej 311
By Nærum
Postnummer 2850
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kc@medidyne.dk
Telefon +45 35251248
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0004, LOT-0006, LOT-0007, LOT-0008
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Nowus Healthcare A/S
Registreringsnummer 38883437
Postadresse Industriparken 4
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +45 20440403
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003, LOT-0009
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Simonsen & Weel A/S
Registreringsnummer 13093032
Postadresse Vejleåvej 66
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kep@sw.dk
Telefon +45 21710095
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005, LOT-0010, LOT-0011, LOT-0012
8.1.
ORG-0008
Officielt navn FISHER & PAYKEL HEALTHCARE
Registreringsnummer 31270766
Postadresse Christians Brygge 28, 1 sal
By København
Postnummer 1559
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +45 28785550
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0010
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d61401ba-41eb-4bbb-94f1-03c87e19939b   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/06/2025   13:00:44 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/06/2025   13:00:44 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 404783-2025
EUT-S-nummer 118/2025
Offentliggørelsesdato 24/06/2025

Send til en kollega

0.094