23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af produkter til radiologisk intervention, perifer.


Region Nordjylland

382819-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer – Udbud af produkter til radiologisk intervention, perifer.
OJ S 112/2025 13/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af produkter til radiologisk intervention, perifer.
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Identifikator for proceduren 267c3e22-641e-432b-a858-add6c2e0770b
Tidligere bekendtgørelse fb565c12-7fbc-4ccc-be56-fb8659896a22-01
Intern ID U453-25
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 214 180,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger ontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser): Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4). Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Stent, selvekspanderende, iliaca, 0.035, OTW
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 448 800,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 673 200,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Stent, ballonekspanderbar, iliaca, 0.035 OTW
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 928 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 392 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel PTA ballonkateter, OTW, 0.018
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 928 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 892 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel PTA ballonkateter, OTW, 0.035
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 976 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 464 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Introducer sheath med 0.035 wire
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 804 580,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 206 870,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Introducer sheath, lang m. rgt.markør
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 800,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 481 200,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Introducer sheath, crossover
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 568 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 852 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel Mikropunktursæt, m. sheath/kateter, wire 0,018 og nål
Beskrivelse Fællesudbud af produkter til radiologisk intervention, perifer, til Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Intern ID 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33141000   Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 240 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 360 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): • - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 1,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 1,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Becton Dickinson Denmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Stent, selvekspanderende, iliaca, 0.035, OTW - Becton Dickinson Denmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Stent, selvekspanderende, iliaca, 0.035, OTW - Becton Dickinson Denmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Stent, selvekspanderende, iliaca, 0.035, OTW - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Stent, selvekspanderende, iliaca, 0.035, OTW - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Stent, ballonekspanderbar, iliaca, 0.035 OTW (1) - Abbott Medical Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Stent, ballonekspanderbar, iliaca, 0.035 OTW (1) - Abbott Medical Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator PTA ballonkateter, OTW, 0.018 (1) - Abbott Medical Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten PTA ballonkateter, OTW, 0.018 - Abbott Medical Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
Vinder
Officielt navn William Cook Europe Aps
Tilbud
Tilbud – Identifikator PTA ballonkateter, OTW, 0.018 (1) - William Cook Europe Aps
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten PTA ballonkateter, OTW, 0.018 (1) - William Cook Europe Aps
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator PTA ballonkateter, OTW, 0.035 (1) - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten PTA ballonkateter, OTW, 0.035 (1) - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Introducer sheath med 0.035 wire (1) - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Introducer sheath med 0.035 wire (1) - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Introducer sheath, lang m. rgt.markør (1) - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Introducer sheath, lang m. rgt.markør (1) - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Merit Medical Denmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Introducer sheath, crossover - Merit Medical Denmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Introducer sheath, crossover (1) - Merit Medical Denmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BMEDIC ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Mikropunktursæt, m. sheath/kateter, wire 0,018 og nål (1) - BMEDIC ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Mikropunktursæt, m. sheath/kateter, wire 0,018 og nål (1) - BMEDIC ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 08/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 87236-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Maj-Brit Moltsen
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +45 21594085
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +45 21594085
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Becton Dickinson Denmark A/S
Registreringsnummer 71302814
Postadresse Lyskær 3E, 1. sal
By Herlev
Postnummer 2730
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail pricetender@bd.com
Telefon +46 722503248
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Registreringsnummer 556379-4139
Postadresse Järnvägsgatan 45, Box 222 20
By Helsingborg
Postnummer 252 24
Landsdel (NUTS) Skåne län  ( SE224 )
Land Sverige
Telefon +45 42256900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0004
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Registreringsnummer 17558501
Postadresse Produktionsvej 14
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +45 44947541
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0008
Officielt navn William Cook Europe Aps
Registreringsnummer 83 74 23 13
Postadresse Sandet 6
By Bjæverskov
Postnummer 4630
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Telefon +0045 38487607
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Registreringsnummer 37015067
Postadresse Kalkbrænderiløbskaj 6
By • København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail info@cardirad.fi
Telefon +358 414575069
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Merit Medical Denmark A/S
Registreringsnummer 30076478
Postadresse Alhambravej 3
By Frederiksberg
Postnummer 1826
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +45 80880024
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0007
8.1.
ORG-0011
Officielt navn BMEDIC ApS
Registreringsnummer 34690308
Postadresse Stensgårdsvej 47
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
E-mail info@bmedic.dk
Telefon +45 30881800
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0008
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID cf161cf8-33ef-4b13-9408-c9995af7faeb   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 12/06/2025   10:09:40 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 12/06/2025   10:30:43 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 382819-2025
EUT-S-nummer 112/2025
Offentliggørelsesdato 13/06/2025

Send til en kollega

0.047