23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Sjælland

EU-udbud af forflytningshjælpemidler


Region Sjælland

373703-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske hjælpemidler – EU-udbud af forflytningshjælpemidler
OJ S 110/2025 11/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud af forflytningshjælpemidler
Beskrivelse Udbuddet omfatter løftesejl (single patient multiple use) til siddende løft, løftesejl (single patient multiple use) til planløft, glidedug på rulle og rulleholder til glidedug (frivillig position) samt glidedug i færdigskårede stykker.
Identifikator for proceduren a34ff19a-c3c3-43f6-9977-82f00957c067
Tidligere bekendtgørelse 60a13bdf-d333-4630-8304-fab1973eea63-01
Intern ID EMN-2024-07328
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192600   Løfteudstyr til brug i sundhedsplejen, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjælland og Region Hovedstadens hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m. Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet. I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet. Tilbudsgiver skal jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6 indgive et ESPD sammen med sit tilbud. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 134 a, 135 og 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138. Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135 og 137. For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen. For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden anmodningsdatoen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.6, kan fremsendes på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk, idet Tilbudsgiver dog efterfølgende – for Tilbudsgivers regning – skal oversætte dokumentationen til dansk, såfremt Ordregiver finder, at dette er nødvendigt. Eventuelle bilag omfattende produktdatablade, tekniske specifikationer, brochure materiale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk. Tilbud, der på underkriteriet, "Kvalitet og funktionalitet", samlet opnår karakteren 4,5 eller mindre ved evalueringen vil blive udelukket fra den videre konkurrence på den pågældende delkontrakt, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 14.3. Den anslåede mængde for alle delkontrakter i den samlede kontraktperiode er 122.640 stk. og 589.196 m2, og den maksimale mængde for alle delkontrakter i den samlede kontraktperiode er 165.564 stk. og 795.415 m2 og fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Løftesejl til siddende løft (single patient use)
Beskrivelse Delkontrakt 1 omfatter løftesejl til siddende løft (single patient use). For nærmere information se udbudsmaterialet.
Intern ID Delkontrakt 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192600   Løfteudstyr til brug i sundhedsplejen, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Mængde 93 760
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner - Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. - Tilbudsgiver bedes i Kontraktbilag 3 oplyse, hvilken pris der tilbydes på Tilbudsgivers sammenhængende produkter, som ligger naturligt inden for de udbudte produktkategorier. Uanset at Tilbudsgiver afgiver priser på disse produkter, er Ordregiver ikke forpligtet til at købe disse produkter hos Tilbudsgiver, selvom Tilbudsgiver måtte vinde udbuddet. Vælger Ordregiver at købe de pågældende produkter hos Tilbudsgiver, vil det ske på Kontraktens vilkår. - Region Hovedstaden er berettiget, men ikke forpligtet, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de vindende Tilbudsgivere.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjælland og Region Hovedstadens hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 93.760 og det maksimale antal styk 126.576 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Sjælland
Organisation, der udfører betalingen Region Sjælland
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Løftesejl til planløft (single patient use)
Beskrivelse Delkontrakt 2 omfatter løftesejl til planløft (single patient use). For nærmere information se udbudsmaterialet.
Intern ID Delkontrakt 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192600   Løfteudstyr til brug i sundhedsplejen, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Mængde 28 800
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner - Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. - Tilbudsgiver bedes i Kontraktbilag 3 oplyse, hvilken pris der tilbydes på Tilbudsgivers sammenhængende produkter, som ligger naturligt inden for de udbudte produktkategorier. Uanset at Tilbudsgiver afgiver priser på disse produkter, er Ordregiver ikke forpligtet til at købe disse produkter hos Tilbudsgiver, selvom Tilbudsgiver måtte vinde udbuddet. Vælger Ordregiver at købe de pågældende produkter hos Tilbudsgiver, vil det ske på Kontraktens vilkår. - Region Hovedstaden er berettiget, men ikke forpligtet, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de vindende Tilbudsgivere.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjælland og Region Hovedstadens hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal styk 28.800 og det maksimale antal styk 38.880 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Sjælland
Organisation, der udfører betalingen Region Sjælland
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Glidedug på rulle (single patient use) og rulleholdere til glidedug (frivillig position)
Beskrivelse Delkontrakt 3 omfatter glidedug på rulle (single patient use) og rulleholdere til glidedug (frivillig position). For nærmere information se udbudsmaterialet.
Intern ID Delkontrakt 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Mængde 189 300   kvadratmeter
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner - Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. - Tilbudsgiver bedes i Kontraktbilag 3 oplyse, hvilken pris der tilbydes på Tilbudsgivers sammenhængende produkter, som ligger naturligt inden for de udbudte produktkategorier. Uanset at Tilbudsgiver afgiver priser på disse produkter, er Ordregiver ikke forpligtet til at købe disse produkter hos Tilbudsgiver, selvom Tilbudsgiver måtte vinde udbuddet. Vælger Ordregiver at købe de pågældende produkter hos Tilbudsgiver, vil det ske på Kontraktens vilkår. - Region Hovedstaden er berettiget, men ikke forpligtet, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de vindende Tilbudsgivere.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjælland og Region Hovedstadens hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal 189.300 m2 og 80 styk og det maksimale antal 255.555 m2 og 108 styk fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Sjælland
Organisation, der udfører betalingen Region Sjælland
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Glidedug i færdigskåret stykke (single patient use)
Beskrivelse Delkontrakt 4 omfatter glidedug i færdigskåret stykke (single patient use). For nærmere information se udbudsmaterialet.
Intern ID Delkontrakt 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Mængde 399 896
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner - Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. - Tilbudsgiver bedes i Kontraktbilag 3 oplyse, hvilken pris der tilbydes på Tilbudsgivers sammenhængende produkter, som ligger naturligt inden for de udbudte produktkategorier. Uanset at Tilbudsgiver afgiver priser på disse produkter, er Ordregiver ikke forpligtet til at købe disse produkter hos Tilbudsgiver, selvom Tilbudsgiver måtte vinde udbuddet. Vælger Ordregiver at købe de pågældende produkter hos Tilbudsgiver, vil det ske på Kontraktens vilkår. - Region Hovedstaden er berettiget, men ikke forpligtet, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de vindende Tilbudsgivere.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjælland og Region Hovedstadens hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner, herunder selvejende institutioner
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Kontrakten med den enkelte region kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Det anslåede antal 399.896 m2 og det maksimale antal 539.860 m2 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Økonomi
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 55,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Miljø og bæredygtighed
Beskrivelse Miljø og bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Sjælland
Organisation, der udfører betalingen Region Sjælland
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 30 969 068,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 30 969 068,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 13 225 200,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Etac A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Løftesejl (SPU) til siddende løft - Etac A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 13 225 200,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Løftesejl (SPU) til siddende løft - Etac A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 27/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 155309-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 5 760 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn V. Guldmann A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Løftesejl (SPU) til planløft - V. Guldmann A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 5 760 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Løftesejl (SPU) til planløft - V. Guldmann A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 27/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 155309-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 786 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Brehms Spilerdug ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Glidedug på rulle (SPU) og rulleholdere til glidedug - Brehms Spilerdug ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 3 786 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Glidedug på rulle (SPU) og rulleholdere til glidedug - Brehms Spilerdug ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 27/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 155309-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 197 868,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Brehms Spilerdug ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Glidedug (SPU) i færdigskårede stykker - Brehms Spilerdug ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 8 197 868,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Glidedug (SPU) i færdigskårede stykker - Brehms Spilerdug ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 27/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 155309-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Region Sjælland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Sjælland
Registreringsnummer 29190658
Afdeling Koncern Indkøb
Postadresse Alleen 15
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Pauline Dich-Johansen
Telefon +45 93566052
Internetadresse http://www.regionsjaelland.dk
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnerens Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Afdeling Koncernindkøb
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anita Ballisager
Telefon 23994946
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Etac A/S
Registreringsnummer 10 31 30 82
Postadresse Parallelvej 3
By Gedved
Postnummer 8751
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 40443712
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0006
Officielt navn V. Guldmann A/S
Registreringsnummer 27706746
Postadresse Graham Bells Vej 21-23A
By Århus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail sam@guldmann.com
Telefon +45 87413100
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Brehms Spilerdug ApS
Registreringsnummer 32340067
Postadresse Metalvej 13
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Telefon +45 23688734
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1fa0fdf0-ac8b-482a-9084-4b2939f6fb60   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/06/2025   13:11:01 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 07/06/2025   13:30:39 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 373703-2025
EUT-S-nummer 110/2025
Offentliggørelsesdato 11/06/2025

Send til en kollega

0.046