23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.06.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Vejle Kommune

Udbud af hygiejnestole til plejecentre


Vejle Kommune

357813-2025 - Planlægning
Danmark – Hjælpemidler til ældre – Udbud af hygiejnestole til plejecentre
OJ S 105/2025 03/06/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejle Kommune
E-mail sarla@vejle.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af hygiejnestole til plejecentre
Beskrivelse Vejle Kommune ønsker at indkalde interesserede markedsaktører og potentielle tilbudsgivere til en indledende markedsdialog om udbud af hygiejnestole til plejecentre. Formålet med markedsdialogen er at afdække hvilke muligheder markedet kan tilbyde inden for hygiejnestole, der modsvarer kommunens forventninger hertil. Leverandøren bedes til markedsdialogen præsentere sit produkt og dets features. Vi forventer at stille følgende krav til stolen, og er interesserede i at: • Hygiejnestolene skal give mulighed for, at plejepersonalet kan hjælpe borgeren med bad, toiletbesøg, bleskift og af- og påklædning, mens borgeren sidder i stolen og uden at forflytte borgeren flere gange mellem plejeseng og hygiejnestol undervejs. • Hygiejnestolen skal tilgodese medarbejdernes arbejdsstillinger blandt andet ved, at hygiejnestolen kan hæves og sænkes i højden. • Hygiejnestolen skal kunne kippes og have fodstøtter og lægstøtte for at give borgerne en optimal siddestilling, så borgeren ikke glider ud. • Hygiejnestolens indstillinger/funktioner skal kunne betjenes fra en fjernbetjening på stolen. • Hygiejnestolen skal kunne køres fra et rum til et andet med borgeren siddende i hygiejnestolen. • Opladning af hygiejnestolen skal kunne foregå forskellige steder i borgerens bolig (ledning/oplader på stolen). Vi er herudover interesserede i at høre om stolens øvrige karakteristika, herunder: • Mulighed for selv at skifte smådele/reservedele • Borgerens maksimale vægt • Vask/rengøring af stolen Markedsdialogen afholdes på Teams enten den 20/6, 25/6 eller den 2/7 2025 – og forventes at have en varighed på 30 minutter. Tilmelding foregår pr. mail til enten stche@vejle.dk eller sarla@vejle.dk, senest den 16. juni. Der indkaldes maksimalt 5 leverandører til markedsdialogen. Såfremt der kommer mere end 5 tilmeldinger, vil der blive udvalgt 5 leverandører. I udvælgelsen vil Vejle Kommune lægge vægt på at dialogdeltagerne afspejler en bred repræsentativitet af mulige løsningstilgange.
Intern ID 88.00.00-G01-23-25
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196100   Hjælpemidler til ældre
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33190000   Diverse medicinske apparater og produkter, 33196000   Medicinske hjælpemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skolegade 1    
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 500 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Udbud af hygiejnestole til plejecentre
Beskrivelse Vejle Kommune ønsker at indkalde interesserede markedsaktører og potentielle tilbudsgivere til en indledende markedsdialog om udbud af hygiejnestole til plejecentre. Formålet med markedsdialogen er at afdække hvilke muligheder markedet kan tilbyde inden for hygiejnestole, der modsvarer kommunens forventninger hertil. Leverandøren bedes til markedsdialogen præsentere sit produkt og dets features. Vi forventer at stille følgende krav til stolen, og er interesserede i at: • Hygiejnestolene skal give mulighed for, at plejepersonalet kan hjælpe borgeren med bad, toiletbesøg, bleskift og af- og påklædning, mens borgeren sidder i stolen og uden at forflytte borgeren flere gange mellem plejeseng og hygiejnestol undervejs. • Hygiejnestolen skal tilgodese medarbejdernes arbejdsstillinger blandt andet ved, at hygiejnestolen kan hæves og sænkes i højden. • Hygiejnestolen skal kunne kippes og have fodstøtter og lægstøtte for at give borgerne en optimal siddestilling, så borgeren ikke glider ud. • Hygiejnestolens indstillinger/funktioner skal kunne betjenes fra en fjernbetjening på stolen. • Hygiejnestolen skal kunne køres fra et rum til et andet med borgeren siddende i hygiejnestolen. • Opladning af hygiejnestolen skal kunne foregå forskellige steder i borgerens bolig (ledning/oplader på stolen). Vi er herudover interesserede i at høre om stolens øvrige karakteristika, herunder: • Mulighed for selv at skifte smådele/reservedele • Borgerens maksimale vægt • Vask/rengøring af stolen Markedsdialogen afholdes på Teams enten den 20/6, 25/6 eller den 2/7 2025 – og forventes at have en varighed på 30 minutter. Tilmelding foregår pr. mail til enten stche@vejle.dk eller sarla@vejle.dk, senest den 16. juni. Der indkaldes maksimalt 5 leverandører til markedsdialogen. Såfremt der kommer mere end 5 tilmeldinger, vil der blive udvalgt 5 leverandører. I udvælgelsen vil Vejle Kommune lægge vægt på at dialogdeltagerne afspejler en bred repræsentativitet af mulige løsningstilgange.
Intern ID 88.00.00-G01-23-25
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196100   Hjælpemidler til ældre
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33190000   Diverse medicinske apparater og produkter
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
3.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skolegade 1    
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
3.1.3.
Varighed
Varighed 48   Måneder
3.1.4.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 500 000,00   DKK
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vejle Kommune
Registreringsnummer 29189900
Postadresse Skolegade 1
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Sara Larsen
E-mail sarla@vejle.dk
Telefon 24226163
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID b6939284-c67e-451a-979e-797d26a6b236   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/06/2025   09:14:45 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/06/2025   09:15:32 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 357813-2025
EUT-S-nummer 105/2025
Offentliggørelsesdato 03/06/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 11/11/2025

Send til en kollega

0.062