23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lejre Kommune

Udbud af ledsagerordning


Lejre Kommune

323841-2025 - Resultater
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Udbud af ledsagerordning
OJ S 96/2025 20/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Lejre Kommune
E-mail alebe@lejre.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af ledsagerordning
Beskrivelse Lejre Kommunes udbyder en kontrakt vedr. levering af ledsagerordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Udbuddet vedrører indkøb af Ledsagerordning til samtlige ordregivers enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontrakten.
Identifikator for proceduren ea3252ec-788d-4b2d-857e-a2cffe250478
Tidligere bekendtgørelse 86eebb4e-c18e-457d-859d-571c451a2c41-01
Intern ID 25-001634
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Der udbydes ledsagerordning til Lejre Kommune på én samlet kontrakt - se mere i udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger For udbuddet gælder det særligt, at udbuddet alene omfatter ledsagerordning inden for ordregivers kommunegrænse, hvor ordregiver samtidig er driftsherre samt brugere bosiddende inden for Region Sjælland, som Lejre Kommune er handle- og betalingskommune for.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 500 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af ledsagerordning
Beskrivelse Lejre Kommunes udbyder en kontrakt vedr. levering af ledsagerordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Udbuddet vedrører indkøb af Ledsagerordning til samtlige ordregivers enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontrakten.
Intern ID 25-001634
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder. Opsigelsesvilkår fremgår af kontraktens pkt. 3.1.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger For udbuddet gælder det særligt, at udbuddet alene omfatter ledsagerordning inden for ordregivers kommunegrænse, hvor ordregiver samtidig er driftsherre samt brugere bosiddende inden for Region Sjælland, som Lejre Kommune er handle- og betalingskommune for.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 500 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbud vurderes på baggrund af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, på baggrund af tildelingskriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Lejre Kommune
Organisation, der udfører betalingen Lejre Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 8 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn OK-Fonden
Tilbud
Tilbud – Identifikator Udbud af ledsagerordning - OK-Fonden
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbud af ledsagerordning - OK-Fonden
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Lejre Kommune
Registreringsnummer 29 18 85 48
Postadresse Møllebjergvej 4
By Hvalsø
Postnummer 4330
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Alexander Behrend
E-mail alebe@lejre.dk
Telefon +45 30892531
Internetadresse https://www.lejre.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn OK-Fonden
Registreringsnummer 14268235
Postadresse Lersø parkalle 112, 2
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail cha@ok-fonden.dk
Telefon +45 21608907
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 44f7f182-b4c9-433e-8427-3eca635511a3   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/05/2025   07:04:34 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/05/2025   07:30:52 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 323841-2025
EUT-S-nummer 96/2025
Offentliggørelsesdato 20/05/2025

Send til en kollega

0.053