23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Ishøj Kommune

Udbud af 3 delaftaler om levering af beskæftigelsesindsat i Ishøj Kommune


Ishøj Kommune

307254-2025 - Resultater
Danmark – Sociale foranstaltninger – Udbud af 3 delaftaler om levering af beskæftigelsesindsat i Ishøj Kommune
OJ S 91/2025 13/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Ishøj Kommune
E-mail alund@ishoj.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af 3 delaftaler om levering af beskæftigelsesindsat i Ishøj Kommune
Beskrivelse Dette udbud vedrører udbud af arbejdsmarkedsorienteret og virksomhedsrettet beskæftigelsesindsats til borgere i Ishøj Kommune, herunder forløb for borgere med udfordringer ud over ledighed. Der udbydes 3 delaftaler. Der træder i kraft. 1. juni 2025 og ophører den 31 maj 2029. Der er option på forlængelse i 12 mdr. Udbuddet gennemføres som et udbud i henhold til udbudslovens (LBK nr. 10 af 06/01/2023) afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser (light-regimet) og reglerne herefter. Udbuddet afholdes som et udbud med forhandling, med anmodning om prækvalifikation, valg af prækvalificerede ansøgere, tilbudsrunde med afgivelse af foreløbigt tilbud og forhandlingsrunde. Derefter følger en runde hvor tilbudsgiverne har tid til revision og afgivelse af endeligt tilbud. Det endelige tilbud vil danne grundlag for ordregivers evaluering og indgåelse af kontrakt. Processen er nærmere beskrevet i afsnittet procedure. Der er i forbindelse med prækvalifikationen reserveret pladser til mikro og små virksomheder jf. definitionen af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF). Der henvises til prækvalifikationsbetingelserne for nærmere beskrivelse heraf. Kommunen forventer, at det samlede årlige forbrug på delaftalerne, er ca. 20 mio. kr., ekskl. Moms, Udbuddet vedrører serviceydelser med begrænset miljøbelastning, men der er stillet krav der er med til at sikre miljømæssig og social bæredygtighed. Der stilles bl.a. Krav om lokal forankring af tilbud, så borgeres tid og energiforbrug til transport minimeres. Dette understøtter både social og miljømæssig bæredygtighed. Udbuddet vedrører serviceydelser med begrænset miljøbelastning. Der er stilet krav, der skal være med til at sikre miljømæssig og social bæredygtighed. Der stilles bl.a. krav om lokal forankring af tilbud, så borgeres tid og energiforbrug til transport minimeres.
Identifikator for proceduren c189148b-b96a-4ee3-b621-b5bf2b1730e7
Tidligere bekendtgørelse 0a42b0b3-08bc-418a-be0b-7dc5ef5e4ddd-02
Intern ID 00.00.00-A00-4-24
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Hovedpunkterne i proceduren: Udbud med forhandling med prækvalifikation. Der afholdes en prækvalifikationsprocedure, hvor den forventes prækvalificeret det oven for angivne antal tilbudsgivere pr. delaftale. Tilbudsgiver skal udfylde Ansøgningsblanket om prækvalifikation for begrænset udbud af beskæftigelsesindsats med angivelse af hvilke delaftaler der ansøges om prækvalifikation vedlagt de angivne bilag. Der skal vedlægges en ESPD pr. delaftale der ansøges prækvalifikation. Prækvalifikation foretages særskilt pr. delaftale. Ordregiver vil med udgangspunkt i ESPD fortage en foreløbig vurdering af om ansøgeren er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven og i øvrigt lever om de opstillede krav til egnethed som er: Der et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en årlig nettoomsætning inden for beskæftigelsesindsats på minimum 1.000.000 kr. i det seneste afsluttede regnskabsår. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en soliditetsgrad på mindst 20% i det seneste afsluttede regnskabsår. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har mindst 3 referencer der omfatter de tjenesteydelser delaftalen vedrører. Blandt tilbudsgivers vurderes som egnede og omfattet af udelukkelsesgrunde vil udvælgelse af tilbudsgivere blive gennemført efter følgende kriterier. • Der foretages en vurdering af de af ansøger oplyste erfaringer i referencerne, svarer til delaftalen, der bydes ind på, herunder med særlig vægt på indsatsens indhold og målgruppernes sociale, kulturelle og sproglige særkende. • At samarbejdet har løbet længere tid og er igangværende/nyere. Aktuelle referencen tæller dermed højere en tidligere og afsluttede referencer. • At referencen er et kommunalt jobcenter. Tilbuds- og forhandlingsfasen starter ved Ordregivers opfordring til de udvalgte ansøgere om at afgive indledende tilbud. Efter udløbet af fristen for afgivelse af det indledende tilbud foretager Ordregiver gennemgang af de modtagne tilbud og evaluerer disse på grundlag af tildelingskriterier som er følgende. • Pris: 30 % • Effekt 40% • Kvalitet 30% Forhandling gennemføres som udgangspunkt ved et møde mellem Tilbudsgiver og Ordregiver i kommunen. Forud for mødet sender Ordregiver Tilbudsgiver en dagsorden med Ordregivers forventning til emner, der skal være genstand for konkret drøftelse på forhandlingsmødet, og Ordregiver dokumenterer forløbet af forhandlingerne ved et referat fra mødet. Hver tilbudsgiver modtager referatet fra eget forhandlingsmøde med Ordregiver, hvori der endvidere vil være indarbejdet eventuelle generelle oplysninger til alle tilbudsgivere foranlediget af den samlede forhandlingsrunde. I det omfang runden med forhandlinger giver anledning hertil, foretager Ordregiver en tilretning af udbudsmaterialet og uploader det reviderede materiale i EU-supply. Ordregiver opfordrer endvidere tilbudsgiverne til inden for en nærmere frist at afgive endeligt tilbud. Ordregiver foretager herefter en gennemgang og evaluering af de indkomne til bud for hver delaftale særskilt ud fra tildelingskriterierne. Ordregiver indhenter dokumentation for oplysninger afgivet i ESPD, fra tilbudsgivere der har afgivet de økonomisk mest fordelagtige tilbud, og foretager herpå tildeling af rammeaftaler.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85310000   Sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75313100   Ydelser i forbindelse med forbigående erhvervsudygtighed, 75314000   Arbejdsløshedsunderstøttelse, 79611000   Jobsøgningstjenester, 80521000   Uddannelsesprogrammer, 85312300   Vejledning og rådgivning, 85322000   Kommunale handlingsprogrammer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Store Torv 20    
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførelsessted kan være uden for Ishøj kommune, men der skal tages hensyn til borgernes transporttid. Møder/samtaler med borgeren og holdforløb/kurser skal finde sted på en lokation, som det skal være muligt at nå frem til med offentlig transport inden for en transporttid på maks. 60 minutter fra Ishøj station (jfr. Rejseplanen). Der skal være tilgængelighed for borgere med et fysisk handicap.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 100 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1: Beskæftigelsesrettet indsats til jobparate borgere
Beskrivelse Jobparate borgere, der er tættest på arbejdsmarkedet og som udgangspunkt har et kortere forløb bag sig på offentlig forsørgelse. Nogle af disse er i risikogruppen, som defineres ved borgere, der fortsat er tæt på arbejdsmarked, men som er i risiko for langtidsledighed
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85310000   Sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75313100   Ydelser i forbindelse med forbigående erhvervsudygtighed, 75314000   Arbejdsløshedsunderstøttelse, 79611000   Jobsøgningstjenester, 80521000   Uddannelsesprogrammer, 85312300   Vejledning og rådgivning, 85322000   Kommunale handlingsprogrammer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Store Torv 20    
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførelsessted kan være uden for Ishøj kommune, men der skal tages hensyn til borgernes transporttid. Møder/samtaler med borgeren og holdforløb/kurser skal finde sted på en lokation, som det skal være muligt at nå frem til med offentlig transport inden for en transporttid på maks. 60 minutter fra Ishøj station (jfr. Rejseplanen). Der skal være tilgængelighed for borgere med et fysisk handicap
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her 12 mdr.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kommunen vil ligeledes inddrage hensynet til et differentieret konkurrencefelt, idet kommunen ønsker at sikre, at der udvælges mindst 1 mikrovirksomheder og 1 af typen små virksomhed. Afgrænsningen sker i henhold til følgende definitioner fra Europa-Kommissionens henstilling af 6. maj 2003 om definitionen af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF).
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der skal angives en pris i kr. pr. undervisningsuge. For nærmere beskrivelse henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.1
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Effekt
Beskrivelse -Tilbudsgiver skal angive andelen af borgere i forløbet, der opnår selvforsørgelse i job/uddannelse eller ansættes i et fleksjob. -Tilbudsgiver skal endvidere angive andelen af borgere i forløbet, hvor virksomhedsrettede aktiviteter herunder lønnede timer, løntilskud eller virksomhedspraktik er igangsat i eller efter forløbets afslutning. For nærmere beskrivelse af kriteriet henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.2.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Tilbudsgiverne skal redegøre for: • Kompetencer og samarbejdsmodel • Planlægning og gennemførelse af forløb Det henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.3 for nærmere beskrivelse af kriteriet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Ishøj Kommune
Organisation, der udfører betalingen Ishøj Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2: Beskæftigelses-/uddannelsesrettet indsats til aktivitetsparate borgere, herunder også udviklings- og mestringsforløb for aktivitetsparate borgere, der skal klargøres og motiveres med henblik på uddannelse eller beskæftigelse
Beskrivelse Aktivitetsparate borgere med problemstillinger ud over ledighed. Det kan være af fx helbredsmæssig eller social art. Derfor har de oftest brug for understøttende indsatser samtidig med, at de fx er i praktik på en virksomhed
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85310000   Sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75313100   Ydelser i forbindelse med forbigående erhvervsudygtighed, 75314000   Arbejdsløshedsunderstøttelse, 79611000   Jobsøgningstjenester, 80521000   Uddannelsesprogrammer, 85312300   Vejledning og rådgivning, 85322000   Kommunale handlingsprogrammer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Store Torv 20    
By Ishøj
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførelsessted kan være uden for Ishøj kommune, men der skal tages hensyn til borgernes transporttid. Møder/samtaler med borgeren og holdforløb/kurser skal finde sted på en lokation, som det skal være muligt at nå frem til med offentlig transport inden for en transporttid på maks. 60 minutter fra Ishøj station (jfr. Rejseplanen). Der skal være tilgængelighed for borgere med et fysisk handicap
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 42 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kommunen vil ligeledes inddrage hensynet til et differentieret konkurrencefelt, idet kommunen ønsker at sikre, at der udvælges mindst 13mikrovirksomheder og3 små virksomhed. Afgrænsningen sker i henhold til følgende definitioner fra Europa-Kommissionens henstilling af 6. maj 2003 om definitionen af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF).
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der skal angives en pris i kr. pr. undervisningsuge og timepris for mentorstøtte . For nærmere beskrivelse henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Effekt
Beskrivelse Tilbudsgiver skal angive andelen af borgere i forløbet, der opnår selvforsørgelse i job/uddannelse eller ansættes i et fleksjob. Tilbudsgiver skal endvidere angive andelen af borgere i forløbet, hvor virksomhedsrettede aktiviteter herunder lønnede timer, løntilskud eller virksomhedspraktik er igangsat i eller efter forløbets afslutning. For nærmere beskrivelse af kriteriet henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.2.1
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Tilbudsgiverne skal redegøre for: • Kompetencer og samarbejdsmodel • Planlægning og gennemførelse af forløb Det henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.3 for nærmere beskrivelse af kriteriet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Ishøj Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3 Beskæftigelsesrettet indsats til sygemeldte borgere
Beskrivelse Sygemeldte borgere. Disse borgere kan have problemstillinger af psykisk og/eller fysisk karakter. Derfor har de oftest brug for understøttende indsatser mhp. hurtig tilbagevenden til arbejdsmarked. Disse borgere vil have problemstillinger ud over ledighed. Det kan være af fx helbredsmæssig eller social art. Derfor har de oftest brug for understøttende indsatser samtidig med, at de fx er i praktik på en virksomhed.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85310000   Sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  75313100   Ydelser i forbindelse med forbigående erhvervsudygtighed, 75314000   Arbejdsløshedsunderstøttelse, 79611000   Jobsøgningstjenester, 80521000   Uddannelsesprogrammer, 85312300   Vejledning og rådgivning, 85322000   Kommunale handlingsprogrammer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Store Torv 20    
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kommunen vil ligeledes inddrage hensynet til et differentieret konkurrencefelt, idet kommunen ønsker at sikre, at der udvælges mindst 1 mikrovirksomheder og 2 små virksomheder. Afgrænsningen sker i henhold til følgende definitioner fra Europa-Kommissionens henstilling af 6. maj 2003 om definitionen af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF).
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der skal angives en pris i kr. pr. undervisningsuge. For nærmere beskrivelse henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.1
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Effekt
Beskrivelse Tilbudsgiver skal angive andelen af borgere i forløbet, der opnår selvforsørgelse i job/uddannelse eller ansættes i et fleksjob. Forløb, hvor der er opnået én af følgende progressionseffekter: raskmelding til ledighed, delvis raskmelding eller virksomhedspraktik For nærmere beskrivelse af kriteriet henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.2.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet Tilbudsgiverne skal redegøre for: • Kompetencer og samarbejdsmodel • Planlægning og gennemførelse af forløb Det henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 4.3 for nærmere beskrivelse af kriteriet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Ishøj Kommune
Organisation, der udfører betalingen Ishøj Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 100 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 100 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 17 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn COPENHAGENCY
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud COPENHAGENCY (CVR. 42511595)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 8 750 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Beskæftigelsesindsats jobparate borgere - Copenhagency
Titel Delaftale 1 om udførelse af beskæftigelsesindsats til jobparate borgere mellem Ishøj Kommune og COPENHAGENCY.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn JobCare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator JobCare (CVR. 67307313) Delaftale 1 Jobparate borgere
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 8 750 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 Beskæftigelsesindsats jobparate borgere - JobCare
Titel Delaftale 1 om udførelse af beskæftigelsesindsats til jobparate borgere mellem Ishøj Kommune og JobCare.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 42 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn JobCare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud JobCare (CVR. 67307313)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Beskæftigelsesindsats aktivetsparate borgere - JobCare
Titel Delaftale 2 om udførelse af beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere mellem Ishøj Kommune og JobCare.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn SimpleDK
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud SimpleDK (CVR. 42611506)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Beskæftigelsesindsats til Aktivtetsparate borgere - SimpleDK
Titel Delaftale 2 om udførelse af beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere mellem Ishøj Kommune og SimpleDK.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn TUWANO
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud Tuwano (CVR. 35380701)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 Beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere -Tuwano
Titel Delaftale 2 om udførelse af beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere mellem Ishøj Kommune og Tuwano.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn HKI - Hans Knudsen Instituttet
Tilbud
Tilbud – Identifikator HKI CVR. 67790928 Delaftale 2 Aktivitetsparate borgere
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2: Beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere - HKI
Titel Delaftale 2 om udførelse af beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere mellem Ishøj Kommune og HKI.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn Wattar Gruppen Kognitivt Psykologcenter
Tilbud
Tilbud – Identifikator Wattar Group (CVR. 29833209) Delaftale 2 Aktivitetsparate borgere
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2: Beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere - Wattar Group
Titel Delaftale 2 om udførelse af beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate borgere mellem Ishøj Kommune og Wattar Group.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 16
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 10
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 40 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn JobCare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud Jobcare CVR. 67307313
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 13 333 333,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Beskæftigelsesrettet indsats til sygemeldte borgere JobCare
Titel Delaftale 3 om udførelse af beskæftigelsesindsats til sygemeldte borgere mellem Ishøj Kommune og Jobcare.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn Wattar Gruppen Kognitivt Psykologcenter
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud Wattar Group
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 13 333 333,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Beskæftigelsesrettet indsats til sygemeldte borgere Wattar Group
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 25/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
Vinder
Officielt navn Konsulenthuset ballisager
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud Konsulenthuset Ballisager
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 13 333 333,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 Beskæftigelsesrettet indsats til sygemeldte borgere - Konsulenthuset Ballisager
Titel Delaftale 3 om udførelse af beskæftigelsesindsats til sygemeldte borgere mellem Ishøj Kommune og Konsulenthuset Ballisager,
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 560274-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Ishøj Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 14
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Ishøj Kommune
Registreringsnummer 11911316
Postadresse Ishøj Store Torv 20
By Ishøj
Postnummer 2635
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anders Lundsager
E-mail alund@ishoj.dk
Telefon +45 43577342
Internetadresse http://www.ishoj.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn COPENHAGENCY
Registreringsnummer Copenhagency
Postadresse Fuglebækvej 4a 1. Sal
By Kastrup
Postnummer 2770
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kgs@copenhagency.dk
Telefon +45 91554405
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn JobCare A/S
Registreringsnummer 67307313
Postadresse Danmarksgade 26
By Esbjerg
Postnummer 6700
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail Jane@job-care.dk
Telefon +45 22357400
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn SimpleDK
Registreringsnummer 42611506
Postadresse Stamholmen 165 A, 1.
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail mi@simpledk.dk
Telefon +45 23969831
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn HKI - Hans Knudsen Instituttet
Registreringsnummer 67790928
Postadresse Vermundsgade 5
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail crh@hki.dk
Telefon +45 22700260
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Wattar Gruppen Kognitivt Psykologcenter
Registreringsnummer 29832609
Postadresse Holbergsgade 14, 4 sal
By KBH K
Postnummer 1057
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +45 33112284
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0009
Officielt navn TUWANO
Registreringsnummer 35380701
Postadresse vandmestervej 13
By Tåstrup
Postnummer 2630
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail ph@tuwano.dk
Telefon +45 41746000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Konsulenthuset ballisager
Registreringsnummer N/A
Postadresse Søren Frichs Vej 40 A
By Åbyhøj
Postnummer 8230
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail riw@ballisager.com
Telefon +45 20404720
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 930feed4-8df8-4adf-bd8d-5e3f255578cf   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/05/2025   11:22:26 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/05/2025   11:30:44 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 307254-2025
EUT-S-nummer 91/2025
Offentliggørelsesdato 13/05/2025

Send til en kollega

0.048