23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Næstved Kommune

Udbud af genbrugshjælpemidler


Næstved Kommune

306610-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske hjælpemidler – Udbud af genbrugshjælpemidler
OJ S 91/2025 13/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Næstved Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Solrød Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vordingborg Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Faxe Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Greve Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Guldborgsund Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Kalundborg Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Lejre Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ringsted Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Slagelse Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Sorø Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Stevns Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Roskilde Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Køge Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ordsherred Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Holbæk Kommune
E-mail anchr@naestved.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af genbrugshjælpemidler
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Identifikator for proceduren f02e9e86-8967-4e79-9fb3-6bd0fae25963
Tidligere bekendtgørelse 5fe49491-da85-4d89-9d93-5ba652665d80-01
Intern ID 24-041144
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentlig udbud over tærskelværdien
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 26 150 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 26 150 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 5, kørestol aktiv krydsramme
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varigheds slutdato 31/03/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 900 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Evaluering af vareprøver leveret af tilbudsgiver
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ordregiver har evalueret ud fra de indkommendes tilbudte priser
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Oplysninger om klageprocedurer kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Faxe Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen Faxe Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 7, el-stol med motoriseret styring og centerdrevet
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varigheds slutdato 31/03/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Evaluering af vareprøver leveret af tilbudsgiver
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ordregiver har evalueret ud fra de indkommendes tilbudte priser
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Oplysninger om klageprocedurer kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Faxe Kommune, Greve Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune
Organisation, der udfører betalingen Faxe Kommune, Greve Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 9, vendesystem med polster
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varigheds slutdato 31/03/2028
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Evaluering af vareprøver leveret af tilbudsgiver
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ordregiver har evalueret ud fra de indkommendes tilbudte priser
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Oplysninger om klageprocedurer kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 15, trykfordelende skummadras til lav og mellem risiko
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varigheds slutdato 31/03/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 050 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 080 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Evaluering af vareprøver leveret af tilbudsgiver
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Ordregiver har evalueret ud fra de indkommendes tilbudte priser
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Oplysninger om klageprocedurer kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Faxe Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Roskilde Kommune, Vordingborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Faxe Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Roskilde Kommune, Vordingborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 16, trykaflastende skummadras til høj risiko
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler. FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Udbud gennemføres samlet for 5 delaftaler med hver én eller flere hjælpemidler. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33196000   Medicinske hjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33141720   Ganghjælpemidler, 33192000   Møbler til medicinsk brug, 33193120   Kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 39143112   Madrasser
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varigheds slutdato 31/03/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Evaluering af vareprøver leveret af tilbudsgiver
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ordregiver har evalueret ud fra de indkommendes tilbudte priser
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Oplysninger om klageprocedurer kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Faxe Kommune, Greve Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Faxe Kommune, Greve Kommune, Guldborgsund Kommune, Holbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre Kommune, Næstved Kommune, Ordsherred Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde Kommune, Solrød Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 19 250 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 19 250 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 15 400 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 900 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 720 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Sunrise Medical ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Sunrise Medical ApS tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 471 125,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202505
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 26/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 11/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 52736-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 8 500 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 6 800 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Sunrise Medical ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 202507
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 500 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202507
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 26/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 11/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 52736-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Alle tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter blev trukket tilbage eller eller ikke fundet antagelige
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 3 050 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 440 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Winncare Nordic A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Winncare Nordic
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 2 009 475,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202515
Titel Delaftale 15
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 26/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 52736-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 800 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 440 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Invacare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Invacare
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 1 106 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202516
Titel Delaftale 16
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 26/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 52736-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Næstved Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Næstved Kommune
Registreringsnummer 29189625
Afdeling Næstved Kommune
Postadresse Rådmandshaven 20
By Næstved
Postnummer 4700
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon +45 55885492
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Afdeling 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 45
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Solrød Kommune
Registreringsnummer 68534917
Afdeling 10294819
Postadresse Solrød Center 1
By Solrød Strand
Postnummer 2680
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Vordingborg Kommune
Registreringsnummer 29189676
Postadresse Valdemarsgade 43
By Vordingborg
Postnummer 4760
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Faxe Kommune
Registreringsnummer 29188475
Postadresse Frederiksgade 9
By Haslev
Postnummer 4690
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Greve Kommune
Registreringsnummer 44023911
Postadresse Rådhusholmen 10
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Guldborgsund Kommune
Registreringsnummer 29188599
Postadresse Parkvej 37
By Nykøbing F
Postnummer 4800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Kalundborg Kommune
Registreringsnummer 29189595
Postadresse Klosterparkvej 7
By Kalundborg
Postnummer 4400
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Lejre Kommune
Registreringsnummer 29188548
Postadresse Nyvej 22
By Højby
Postnummer 4573
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Ringsted Kommune
Registreringsnummer 18957981
Postadresse Sct. Bendtsgade 1
By Ringsted
Postnummer 4100
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Slagelse Kommune
Registreringsnummer 29188505
Postadresse Rådhuspladsen 11
By Slagelse
Postnummer 4200
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0013
Officielt navn Sorø Kommune
Registreringsnummer 29189994
Postadresse Rådhusvej 8
By Sorø
Postnummer 4180
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Stevns Kommune
Registreringsnummer 29208654
Postadresse Rådhuspladsen 4
By Store Heddinge
Postnummer 4660
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0015
Officielt navn Roskilde Kommune
Registreringsnummer 29189404
Postadresse Rådhusbuen 1
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0016
Officielt navn Køge Kommune
Registreringsnummer 29189374
Postadresse Torvet 1
By Køge
Postnummer 4600
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0017
Officielt navn Ordsherred Kommune
Registreringsnummer 29188459
Postadresse Nyvej 22
By Højby
Postnummer 4573
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0018
Officielt navn Holbæk Kommune
Registreringsnummer 29189447
Postadresse Kanalstræde 2
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Anja Nagel
E-mail anchr@naestved.dk
Telefon 55885492
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0019
Officielt navn Invacare A/S
Registreringsnummer 18058936
Postadresse Sdr. Ringvej 37
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Thomas Evans
Telefon 61558685
Internetadresse http://invacare.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0020
Officielt navn Sunrise Medical ApS
Registreringsnummer 37005665
Postadresse Mårkærvej 5-9
By Taastrup
Postnummer 2630
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Thomas Pliniussen
Telefon 40574361
Internetadresse http://www.sunrisemedical.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0021
Officielt navn Winncare Nordic A/S
Registreringsnummer 36988088
Postadresse Tårnborgvej 12C
By Korsør
Postnummer 4220
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Lise Krogager
E-mail lkr@winncare.dk
Telefon 23214242
Internetadresse http://winncare.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0022
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c39d9f14-5f97-419a-b759-bf7d06e91ccd   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/05/2025   08:41:36 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/05/2025   09:00:52 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 306610-2025
EUT-S-nummer 91/2025
Offentliggørelsesdato 13/05/2025

Send til en kollega

0.063