23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Kontrakt vedrørende levering af børnesenge


Region Syddanmark

305266-2025 - Forudgående underretning om direkte tildeling
Danmark – Hospitalssenge – Kontrakt vedrørende levering af børnesenge
OJ S 91/2025 13/05/2025
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt vedrørende levering af børnesenge
Beskrivelse Kontrakt vedrørende levering af børnesenge
Identifikator for proceduren 9b74bfe0-94d5-4b1b-b76a-09312d29c926
Tidligere bekendtgørelse 699737-2024
Intern ID 24/45116
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33192120   Hospitalssenge
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192130   Indstillelige senge med motor
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Levering i Region Syddanmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Rammeaftalens maksimale mængde udgør 134 stk. Ordregiver har ved offentliggørelse af denne profylakse bekendtgørelse i gangsat standstill periode som udløber d. 22.05.2025. Så frem man ønsker at gøre indsigelse bedes man fremsende denne inden fristen. Ordregiver kan tidligst tildele kontrakten d. 23.05.2025.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Kontrakt vedrørende levering af børnesenge
Beskrivelse Kontrakt vedrørende levering af børnesenge
Intern ID 24/45116
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33192120   Hospitalssenge
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192130   Indstillelige senge med motor
Mængde 95
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Levering i Region Syddanmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Rammeaftalens maksimale mængde udgør 134 stk. Ordregiver har ved offentliggørelse af denne profylakse bekendtgørelse i gangsat standstill periode som udløber d. 22.05.2025. Så frem man ønsker at gøre indsigelse bedes man fremsende denne inden fristen. Ordregiver kan tidligst tildele kontrakten d. 23.05.2025.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Region Syddanmark
Organisation, der udfører betalingen Region Syddanmark
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 4 638 938,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 3 195 197,00   DKK
Direkte tildeling
Begrundelse for direkte tildeling Der er ikke modtaget nogen egnede tilbud, ansøgninger om deltagelse eller ansøgninger som svar på en foregående bekendtgørelse
Anden begrundelse I forbindelse med foregående udbud indkom der ingen tilbud.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 638 938,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 195 197,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Able Nordic a/s
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 3 195 197,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Leveringskontrakt
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
Postadresse Damhaven 12
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Rikke Krogh
Telefon +45 21472046
Internetadresse https://www.regionsyddanmark.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Able Nordic a/s
Registreringsnummer 87669017
Afdeling Region Syddanmark
Postadresse Mågevej 16
By Hadsten
Postnummer 8370
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail info@ablenordic.dk
Telefon 86982499
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 46f7be23-fcb8-43ca-b6b2-9f1ff22a5145   -   01
Formulartype Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Bekendtgørelsesundertype 25
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 12/05/2025   08:34:23 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 12/05/2025   09:00:43 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 305266-2025
EUT-S-nummer 91/2025
Offentliggørelsesdato 13/05/2025

Send til en kollega

0.047