23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.05.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Udstyr til tandklinikker - Horsens Kommune


Fællesindkøb Midt

292886-2025 - Planlægning
Danmark – Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje – Udstyr til tandklinikker - Horsens Kommune
OJ S 88/2025 07/05/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udstyr til tandklinikker - Horsens Kommune
Beskrivelse I forbindelse med, at målgruppen til den kommunale børne- og ungdomstandpleje udvides med de 18-21-årige, forventes en væsentlig patienttilgang i Horsens Kommune. Det samlede behov i Horsens Kommune, på baggrund af målgruppeudvidelsen, er en udvidelse med 7 klinikker, der både dækker almindelige klinikker og tandregulering. Nærværende udbud vedrører udstyr og inventar til tandlægeklinikker i forbindelse med ovennævnte udvidelse.
Intern ID 88.00.00-P00-26-25
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33111500   Dentalrøntgenudstyr, 33192410   Tandlægestole, 39000000   Inventar (inkl. kontorinventar), boligudstyr, husholdningsapparater (ekskl. belysning) og rengøringsmidler
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borgmesterbakken 26    
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Horsens Kommune sender hermed udkast til udbudsmateriale vedr. udbud på udstyr til tandklinikker i høring. Formålet med høringen er at give markedets interessenter mulighed for at indsende kommentarer og spørgsmål til udbudsmaterialet forud for offentliggørelse af det endelige materiale. Høringsmateriale kan findes i ETHICS under "Markedsundersøgelse". Der er høringsfrist torsdag den 26. maj 2025 kl. 12:00. Høringssvar kan uploades i Ethics eller sendes via mail til Lina Elkær, lielk@fikm.dk.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Udstyr til tandklinikker - Horsens Kommune
Beskrivelse I forbindelse med, at målgruppen til den kommunale børne- og ungdomstandpleje udvides med de 18-21-årige, forventes en væsentlig patienttilgang i Horsens Kommune. Det samlede behov i Horsens Kommune, på baggrund af målgruppeudvidelsen, er en udvidelse med 7 klinikker, der både dækker almindelige klinikker og tandregulering. Nærværende udbud vedrører udstyr og inventar til tandlægeklinikker i forbindelse med ovennævnte udvidelse.
Intern ID 88.00.00-P00-26-25
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33111500   Dentalrøntgenudstyr
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33192410   Tandlægestole
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  39000000   Inventar (inkl. kontorinventar), boligudstyr, husholdningsapparater (ekskl. belysning) og rengøringsmidler
3.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borgmesterbakken 26    
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
3.1.3.
Varighed
Startdato 01/10/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Horsens Kommune sender hermed udkast til udbudsmateriale vedr. udbud på udstyr til tandklinikker i høring. Formålet med høringen er at give markedets interessenter mulighed for at indsende kommentarer og spørgsmål til udbudsmaterialet forud for offentliggørelse af det endelige materiale. Høringsmateriale kan findes i ETHICS under "Markedsundersøgelse". Der er høringsfrist torsdag den 26. maj 2025 kl. 12:00. Høringssvar kan uploades i Ethics eller sendes via mail til Lina Elkær, lielk@fikm.dk.
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer 29189889-
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lina Elkær
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76292018
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Horsens Kommune
Registreringsnummer 29189889
Postadresse Chr. M. Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76812018
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 87e41a4d-21f8-4edc-a111-b49e4c3ffe0e   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 05/05/2025   14:02:36 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 05/05/2025   14:05:18 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 292886-2025
EUT-S-nummer 88/2025
Offentliggørelsesdato 07/05/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 13/06/2025

Send til en kollega

0.047