23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Syddansk Universitet

Dynamic Purchasing System Regarding the Purchase of Research and Laboratory Equipment (2021)


Syddansk Universitet

292782-2025 - Resultater
Danmark – Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller) – Dynamic Purchasing System Regarding the Purchase of Research and Laboratory Equipment (2021)
OJ S 88/2025 07/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Syddansk Universitet
E-mail cap@sdu.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamic Purchasing System Regarding the Purchase of Research and Laboratory Equipment (2021)
Beskrivelse The pre-qualification specifications include a summary of the creation of SDU's Dynamic Purchasing System regarding the purchase of research and laboratory equipment including the conditions for applying for admission to the system. The Dynamic Purchasing System is divided into 7 categories, for which the applicants who meet the qualification requirements are pre-qualified, and in which the specific procurements are carried out: • autoclaves; • cooling and freezing storage solutions; • electrical measuring and testing equipment; • environmental control equipment; • incubators; • microscopes; • physical and chemical analysis equipment.
Identifikator for proceduren 341b5e1a-f18b-4914-b59b-8921d450f433
Tidligere bekendtgørelse 159322-2021
Intern ID 298227
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33191110   Autoklaver, 33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 33191100   Sterilisationsapparat, 33191000   Udstyr til sterilisation, desinfektion og hygiejne
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel 6. Microscopes
Beskrivelse For example but not limited to: - Fluorescence microscopes - Electron microscopes - Conforcale microscopes - Laser scanning microscopes - Stereomicroscopes - Polarised Light microscopes - Climate chambers for microscopes - Confocal Raman microscopes - Stimulated Raman scattering microscopy. - Coherent anti-Stokes Raman scattering microscopy. - Microscopes for supper resolution including: - Stimulated emission depletion microscopy - Structured illumination microscopy - STORM microscopy - Spinning disk confocal microscopes - Other advanced microscopes for research purposes  - Accessories for advanced microscopes
Intern ID 299067
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  38000000   Laboratorieudstyr, optisk udstyr og præcisionsudstyr (ikke briller)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38500000   Apparatur til kontrol og prøvning, 38519000   Diverse materialer til mikroskoper, 38515000   Fluorescens- og polarisationsmikroskoper, 38519100   Lyskilder til mikroskoper, 38510000   Mikroskoper, 38519300   Mikroskopkameraer, 38519200   Mikroskopobjektiver, 38516000   Monokulære og/eller binokulære compound-lysmikroskoper, 38518000   Vidvinkel- og stereolysmikroskoper
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse The sub-criterion “quality” is evaluated on the basis of the Tenderer’s fulfillment of wishes described in Annex 1 – Specification of requirements.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 75,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Syddansk Universitet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 675 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn NordicNano Solutions AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator 89210
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 675 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 89210
Titel Table Top Scanning Electron Microscope / NordicNano Solutions AB
Dato for indgåelse af kontrakten 04/04/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Syddansk Universitet
Registreringsnummer 29283958
Postadresse Campusvej 55
By Odense M
Postnummer 5230
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Cindie Arendal Petersen
E-mail cap@sdu.dk
Telefon 65509297
Internetadresse https://www.sdu.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn NordicNano Solutions AB
Registreringsnummer SE559006067801
Postadresse Vattlevägen 178
By Vellinge
Postnummer 23594
Landsdel (NUTS) Skåne län   ( SE224 )
Land Sverige
Telefon +46733660697
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c87054d8-79c3-4da8-9ab3-595f99ccc586   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 06/05/2025   12:58:57 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 292782-2025
EUT-S-nummer 88/2025
Offentliggørelsesdato 07/05/2025

Send til en kollega

0.063