23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
05.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Jammerbugt Kommune

Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune


Jammerbugt Kommune

288239-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune
OJ S 86/2025 05/05/2025
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Jammerbugt Kommune
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører en driftsoverenskomst til den fulde drift af de to (2) kommunale plejecentre Aabybro Plejehjem og Birkelse Plejecenter beliggende i Jammerbugt Kommune. Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at Tilbudsgiver opretter en selvejende institution pr. plejecenter til det formål at drifte plejecentrene på driftsoverenskomster, jf. Kontrakten. Det betyder, at driften af plejecentrene i videst mulige omfang skal tilsvare de kommunale plejecentre med samme vilkår og økonomi som de kommunale. Disse vilkår fremgår af det samlede udbudsgrundlag. De to (2) plejecentre er centralt placeret i Jammerbugt Kommune med kun 4,3 km’s afstand fra hinanden og ca. 20 min. kørsel fra Aalborg. Plejecentrene er tæt på både by og natur. På Aabybro Plejehjem er der 45 boliger, hvoraf 43 boliger er et-rumsboliger på gennemsnitlig ca. 66 m2, og 2 to-rumsboliger på 82 m2 (ægtefælleboliger), begge inkl. fællesarealer. Belægningsprocenten i 2024 var på 95,4 % På Birkelse Plejecenter er der 22 et-rums plejeboliger, som hver har et areal på 58-60 m2 inkl. fællesarealer. Belægningsprocenten i 2024 var på 94,5 %.
Identifikator for proceduren 5dd82c8c-2464-4e41-b1ee-0a3855ecc7f6
Intern ID Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud efter udbudslovens afsnit III med mulighed for, at Ordregiver kan vælge at antage det indledende tilbud eller gennemføre forhandling(er) mundtligt eller skriftligt.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85311100   Forsorg for ældre
2.1.2.
Udførelsessted
By Aabybro
Postnummer 9440
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Aabybro Plejehjem, Vestergade 30 , Aabybro og Birkelse Plejecenter, Birkevangen 2, Aabybro.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Opdel eller forklar: Ordregiver har valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler. Af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave vurderes det hensigtsmæssigt med én samlet Aftale, ligesom en opdeling, ud fra et markedsmæssigt forhold, ikke skønnes at give yderligere virksomheder øget mulighed for at afgive tilbud. Spørgsmål og svar: Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål/svar-dokument. I henhold til tidsplanen i udbudsmaterialet, vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”. Dokumentation for deltagelse: Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, hvis Ordregiver anmoder om det, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i afsnittet om deltagelse. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation. Hvis Ordregiver anmoder om dokumentation, fremlægger Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder fra Danmark, anmodet dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: • Skatteforvaltningen • ATP • Politiet (Kriminalregistret) o Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk.dk Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist ved fremsættelse af anmodning om dokumentation. Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Korruption Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for bestikkelse.
Deltagelse i en kriminel organisation Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme.
Svig Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for svig.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Virksomheden bekræfter, at denne ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige på mere end 50.000 DKK.
Betaling af socialsikringsbidrag Endvidere bekræfter virksomheden, at denne ikke har tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret, og i Ordregivers medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet
Betaling af skatter og afgifter Endvidere bekræfter virksomheden, at denne ikke har tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret, og i Ordregivers medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Virksomheden bekræfter på tro- og love med sin underskrift, at hverken virksomheden selv eller en person, der tilhører virksomhedens administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse, er blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører en driftsoverenskomst til den fulde drift af de to (2) kommunale plejecentre Aabybro Plejehjem og Birkelse Plejecenter beliggende i Jammerbugt Kommune. Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at Tilbudsgiver opretter en selvejende institution pr. plejecenter til det formål at drifte plejecentrene på driftsoverenskomster, jf. Kontrakten. Det betyder, at driften af plejecentrene i videst mulige omfang skal tilsvare de kommunale plejecentre med samme vilkår og økonomi som de kommunale. Disse vilkår fremgår af det samlede udbudsgrundlag. De to (2) plejecentre er centralt placeret i Jammerbugt Kommune med kun 4,3 km’s afstand fra hinanden og ca. 20 min. kørsel fra Aalborg. Plejecentrene er tæt på både by og natur. På Aabybro Plejehjem er der 45 boliger, hvoraf 43 boliger er et-rumsboliger på gennemsnitlig ca. 66 m2, og 2 to-rumsboliger på 82 m2 (ægtefælleboliger), begge inkl. fællesarealer. Belægningsprocenten i 2024 var på 95,4 % På Birkelse Plejecenter er der 22 et-rums plejeboliger, som hver har et areal på 58-60 m2 inkl. fællesarealer. Belægningsprocenten i 2024 var på 94,5 %.
Intern ID Udbud af drift af plejecentre til Jammerbugt Kommune
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85311100   Forsorg for ældre
5.1.2.
Udførelsessted
By Aabybro
Postnummer 9440
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Aabybro Plejehjem, Vestergade 30 , Aabybro og Birkelse Plejecenter, Birkevangen 2, Aabybro.
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ubegrænset
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Opdel eller forklar: Ordregiver har valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler. Af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave vurderes det hensigtsmæssigt med én samlet Aftale, ligesom en opdeling, ud fra et markedsmæssigt forhold, ikke skønnes at give yderligere virksomheder øget mulighed for at afgive tilbud. Spørgsmål og svar: Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål/svar-dokument. I henhold til tidsplanen i udbudsmaterialet, vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”. Dokumentation for deltagelse: Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, hvis Ordregiver anmoder om det, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i afsnittet om deltagelse. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation. Hvis Ordregiver anmoder om dokumentation, fremlægger Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder fra Danmark, anmodet dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: • Skatteforvaltningen • ATP • Politiet (Kriminalregistret) o Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk.dk Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist ved fremsættelse af anmodning om dokumentation. Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Det er et krav, at Tilbudsgiver har minimum én (1) reference på erfaring med at levere personlig pleje og praktisk hjælp fra drift af plejecenter med minimum 20 beboere i en periode på minimum fem (5) år. Referencen skal være igangværende eller må senest være afsluttet inden for de seneste tre (3) år regnet fra fristen for afgivelse af indledende tilbud.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet i plejen
Beskrivelse Kvalitet i plejen omhandler et godt hverdagsliv for beboerne og leverandørens faglige metoder.
Kategori for tildelingskriteriet vægtPrioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi 1,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kompetencer og egenskaber
Beskrivelse Kompetencer og egenskaber omhandler den faglighed, som tilbydes via Leverandørens personale, personalesammensætning og personaleledelse.
Kategori for tildelingskriteriet vægtPrioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi 2,00
Begrundelse for ikke at angive vægtningen af tildelingskriterierne Idet der alene konkurreres på kvalitative parametre, da døgntaksten er fastsat, og idet udbuddet gennemføres efter de lempeligere regler i udbudslovens afsnit III, har Ordregiver valgt at fastsætte de to (2) definerede kvalitetskriterier ud fra en prioriteret liste, hvor det første kvalitetskriterium "Kvalitet i plejen" vægter betydeligt mere end det andet kvalitetskriterium "Kompetencer og egenskaber".
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 18/06/2025   21:55:00 (UTC) Western European Time, GMT
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Beskrivelse af den finansielle garanti Leverandøren er forpligtiget til at stille sikkerhed i forbindelse med Driftsoverenskomsten. Sikkerheden skal stilles i form af en anfordringsgaranti, pengeinstitutgaranti, kautionsforsikring eller på tilsvarende måde. Garantien skal have en værdi på 2.500.000 DKK og skal fremvises for Ordregiver senest 10 Hverdage efter Driftsoverenskomstens indgåelse. Sikkerheden skal opretholdes indtil tre (3) måneder efter Driftsoverenskomstens udløb, med mindre Ordregiver forinden over for Leverandøren og garanten har fremsat krav om udbetaling under garantien. I så fald bortfalder garantien først, når Ordregiver meddeler garanten, at garantien kan bortfalde, eller garanten har udbetalt hele garantisummen. Garantien nedskrives ikke i perioden.
Frist for modtagelse af tilbud 25/06/2025   10:00:00 (UTC) Western European Time, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Yderligere oplysninger Der vil ikke være adgang til åbning af tilbuddene.
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale ja
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen   Ordregiver er dataansvarlig for Leverandørens behandling af personoplysninger til brug for dokumentation i Ordregivers omsorgssystem og i EduAdm, som foretages under instruks fra Ordregiver. Leverandøren skal underskrive en fortrolighedserklæring.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling Driftsoverenskomstens afsnit 7 omhandler takster og afregning af leverandøren, herunder afholdelse af moms.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: - 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Jammerbugt Kommune
Organisation, der behandler tilbud Jammerbugt Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for udbud
Telefon +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Jammerbugt Kommune
Registreringsnummer 29 18 94 39
Postadresse Toftevej 43
By Aabybro
Postnummer 9440
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Tolstrup & Hvilsted
E-mail kontakt@tohv.dk
Telefon 53360036
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1cd260a1-bd10-4fb9-8626-b64fb08f026d   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/05/2025   09:40:11 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/05/2025   12:29:02 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 288239-2025
EUT-S-nummer 86/2025
Offentliggørelsesdato 05/05/2025

Send til en kollega

0.063